TWfarmreport

Status
Stengt for ytterligere svar.

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ladies and gents!

Jeg har æren av å - på vegne av Bykenhulle - presentere TWfarmreport

Bykenhulle og jeg har jobba en stund med å få TWFR til .no, og vi nærmer oss sluttfasen, så nå trenger vi hjelp av dere! Vi trenger at dere tester TWFR for oss, gir feedback og informerer om eventuelle feil/mangler/bugs/barnesykdommer/uklarheter og generelt rant om hvor dårlige vi er (eventuelt hvor takknemlige dere er når dere til slutt får det til).

TWFR ligger fortsatt i beta, og kan bli funnet her:
www.beta.twfarmreport.com

Man må lage seg en konto på TWFR for å kunne bruke siden. Denne kontoen trenger ikke ha samme brukernavn / passord som kontoen din ingame.

Senere vil det komme en endelig versjon på hovedsiden (www.twfarmreport.com, og da vil jeg også legge ved en guide for hvordan bruke TWFR. Inntil videre ønsker jeg at dere prøver dere frem og finner ut mest mulig selv, slik at vi kan få et inntrykk av brukervennligheten til siden.

Ah, siden jeg er snill kan jeg legge ved link til TWFR sin tråd på .net, hvor det ligger en guide og noe youtubelinker og snacks for hvordan bruke dette hjelpemiddelet. Les her:
TWFR on .net

Happy farming!
Mr. Game and Watch
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
sikkert meg som er dum, men jeg får ikke denne til å fungere.

etter å ha lastet opp en rapport så starter resursene på 0 inne på twfarmreport.com, muren blir ikke lagt inn og det fylles ikke inn noe tropper.

Og det virker også som at den kun importerer rapporter som kun er speidet, og ikke rapporter med feks 1 speider og 100lk.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har laget konto, har lagt inn en config på alle byene mine og tror jeg har gjort alt riktig.

Så da skulle det bare være å farme byer så gå inn på rapportene man får ingame og trykke på scriptet, da skulle rapporten bli lastet opp til twfarmraport siden?
Det som skulle se når jeg logger meg inn på kontoen er at det skulle bli oppdatert med hvor mye res som er i byene, nivå på mur osv. Dette skjer ikke, antall res som skal være i byen starter på 0 og teller oppover etter at mitt farmeangrep/speiding har truffet byen.

Det virker også som at når jeg har rapporter som inneholder andre tropper enn speidere så blir ikke disse lastet opp til twfarmraport siden.

slenger med et bildet av hvordan det ser ut for meg inne på twfarmraport. i en av byene.

[SPOIL]
10g0n80.jpg
[/SPOIL]

Og ja det er mer ressurser enn hva det sier det er.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det er en forholdsvis enkel forklaring på dette, og det er at www.beta.twfarmreport.com er midlertidig stengt, ettersom datamaskinen til Bykenhulle har tatt kvelden. Inntil videre vil derfor TWFR ikke fungere, men vi jobber med en backupløsning og med å få siden "up and running" igjen :)
 

DeletedUser

Guest
Jupp har fulgt det han har skrevet til punkt å prikke, men satser på at pcen hans er problemet:)

takk for svar
 

DeletedUser

Guest
prøvde dette scripte på v9 funka ikke

"<no9.tribalwars.no.com>

twfarmreport.com: [error] ukjent server. Foreslå at serveren blir lagt til på [Forumet]"

fikk denne medlingen
 

DeletedUser

Guest
Får bare denne meldingen når jeg skal lage en ny konto: teksten samsvarer ikke med bildet

bilde er det samme hele tiden føler jeg.. og koden er enten: 7608JK or 76O8JK

hjelp?
 

DeletedUser

Guest
nå funket det endelig.. strange.. menmen, takk som prøvde å hjelpe :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
TWFR er egentlig lagt ned. Nå skal det sies at det er kommet en beta-versjon. Dog tror jeg det er lite sannsynlig for at vi får støtte for .no med det første.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp