~TWOJ~ Legges Ned

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hei Hei.

Som titelen sier.

TWOJ legges ned. Lar alle som en vite det..

I alle de Årene jeg har ledet TWOJ, har jeg fått mye kritikk. Jeg har prøvd og heve meg over den, og fortsette og spille, men noen ganger kan det bli litt mye. Stammen brøt topp 20 grensa, rundt da jeg var 13. Siden da har vi holdt oss der.

Grunnen til at jeg legger ned, er fordi jeg ikke orker mer. Det blir litt mye og øede en topp 5-7 stamme, som 14 åring, med ganske lite fritid og mye aktivitet. Det blir rett og slett litt for mye..

Men selvom jeg legger ned, betyr det ikke at jeg ikke greier og følge med ;) så skal nok sitte og se litt hva som skjer:)

Takker for mange fine år som leder i TWOJ - Gjennom tykt og tynt.

Takker for alt jeg har fått oppleve i V3, alle krigene, og ikke minst.. All kritikken mot stammen min og jeg som leder, det gjorde meg bare bedre og bedre!

Nå som jeg legger ned TWOJ, vil jeg gjøre det klart, at jeg også slutter.

jeg vil slette kontoen min, i det øyeblikket jeg sletter TWOJ.

Håper dere alle får ha det fint videre.

Må vel UNI lykke til videre, men mest selvfølgelig. Alle allierte og IAP! STÅ PÅ!

Uansett, takk for ALT!

Og selvfølgelig, en spesiell takk til: Barca010, medleder og en av mine første medlemmer.
Jalia, beste ivinnelige støttespiller og medleder.
Runemh, vel.. Du vet det vel sjæl, stå på videre!
Svineinfluensa, morroklumpen som alltod spredde glede, men som kunne være blodig seriøs og sta.
Sir Tact, fantastisk aktiv, fantastisk venn, fantastisk medleder.

Om noen av dere vil holde kontakten med meg, spiller jeg under samme nick i v1 og v4.
Og skypen min er: ollethebolle

- Coolekisen.
 
Topp