TWR

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Første gang vi velger å reklamere for oss selv her på forumet, men vi håper den blir sett. Vi holder til langs ytterste delen øst over av K45.

Hva vi kan tilby dere?
- En stamme av topklasse.
- Hyggelig ledelse å hyggelige medlemmer.
- Beskyttelse.
- Å en bedre tid på TW.

Hva vi forventer av deg i søknaden din?
- Navnet ditt å Alder (vi har aldersgrense på 15, men unntak kan gjøres)
- Tidligere erfaring
- Tidligere stammer/brukernavn
- Generelt om deg å hvordan du spiller

Vi forventer også at du følger regelverket vårt å deltar aktivt på forumet vårt.

Søknad sendes til Merken.

- Merken
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tja. Mulig de er teite, men en sjelden gang finner man en skikkelig god, ung spiller som klarer å vurdere og overveie sine valg. Da er det synd å si nei bare pga alder.

(men så skriver jo OP at "unntak kan gjøres" så egentlig bare raller jeg, nå).
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ja, jeg tror jeg egentlig egner meg bedre som troll enn moderator.

Men tilbake til topic nå, ellers blir Spiralis grinete.
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Vel, vi har gjort en god del unntak, å det er ikke sånn at viss de skriver en crappy søknad men sier de er 15 år så tar vi de inn, å vis en på 13, elr 14 skriver en utrolig bra søknad så sier vi ikke nei, men det er en god del unge spillere som han en tedens til å gjøre mer drama ut av ting, f.eks speider angrep osv. Å det er mye mas om støtte, å hjelp til grunnleggende ting som de sier de allerede vet, men vi har flere som er 14 å 13 tror jeg i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Vel, vi har gjort en god del unntak, å det er ikke sånn at viss de skriver en crappy søknad men sier de er 15 år så tar vi de inn, å vis en på 13, elr 14 skriver en utrolig bra søknad så sier vi ikke nei, men det er en god del unge spillere som han en tedens til å gjøre mer drama ut av ting, f.eks speider angrep osv. Å det er mye mas om støtte, å hjelp til grunnleggende ting som de sier de allerede vet, men vi har flere som er 14 å 13 tror jeg i stammen.



vel eg har spilt tw siden eg var 12, og er 15 nå, men eg vil påstå at eg kunne spillet ut og inn da eg var 14.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville hevet inn en søknad, men da ville MrGAW blitt sinna på meg :O

Lykke til, gutter og jenter i alle aldre!:jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Familiestamme, hundre allianser, dårlige krigere, masse uorganiserte scrubs, ledere som jukset ... Fantastisk!
 

kosehaien

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er tretten men må si at jeg kan det som skal kunnes om TW :)

Men så har jeg fratt fattern inn i spillet og da, og vi kjører dual :D

Aldersgrense er greit det, har aldri stoppet meg ;)
 
Topp