TWR

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Jeg er tretten men må si at jeg kan det som skal kunnes om TW :)

Men så har jeg fratt fattern inn i spillet og da, og vi kjører dual :D

Aldersgrense er greit det, har aldri stoppet meg ;)

nei ofc, vis du kan alt du trenger å kunne å litt til, så er ikke alderen noe å si. Jeg mener ikke at alle som er ovr 15 er bedre enn de under 15, men vil si de som begynner å nærme seg voksen livet klarer å oppføre seg bedre å ordlegger seg litt bedre enn henholdvis mange av de mindre spillerne
 

DeletedUser

Guest
en annen ting, er jo at en 15-16åring vanligvis har mer friheter når det kommer til pc-bruk og leggetider, enn en på 12-13år.
 

kosehaien

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
en annen ting, er jo at en 15-16åring vanligvis har mer friheter når det kommer til pc-bruk og leggetider, enn en på 12-13år.

Begynner å bli sent nå ja.
Har nettop satt opp kontoadmin på nytt, pluss endret alle masserek-scriptene så de matcher mitt landsby-oppsett perfekt med innbyggere. Stress med andre ord.

Så har jeg jo som sagt dual med fattern, men han har lagt seg for flere timer siden :p Heldigvis er han ikke noe særlig på forum.

Natta :)
_________________

Spis eller bli spist :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Tja. Mulig de er teite, men en sjelden gang finner man en skikkelig god, ung spiller som klarer å vurdere og overveie sine valg. Da er det synd å si nei bare pga alder.

(men så skriver jo OP at "unntak kan gjøres" så egentlig bare raller jeg, nå).

Even er vel et slikt unnatak jah
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Update: Inntak i stammen er nå begrenset, du kan gjerne kalle det stengt for øyeblikket. Så ikke vits å søke, eller nå har jeg jo kun fått 3 setnings lange søknader da, skjønner ikke hvordan dere forventer det blir godtatt. Vis dere først skal komme inn, er det en fin start å lese profilen vår der det står om alt du skal ha med i søknaden.

- Merken å TWR ledelsen!
 

phoenix1000

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg er blir 13 i år har spilt siden v1 kom ut.. jeg kan være våkne så lenge jeg vil i helgene/feriene og har masse erfaring men mange undervurdere meg pga alderen.. men nå er vell TWR nesten dø ? X)
 
Topp