UKE 31 - Nofjon1

DeletedUser

Guest
[R] R.I.P!

Hehe, jeg husker når vi først gikk ut på forum, Hyper altså :D

PS. Hvem fant engentlig opp "Hyper"-navnet sa du sa du? :cool:
 

DeletedUser

Guest
[R] R.I.P!

Hehe, jeg husker når vi først gikk ut på forum, Hyper altså :D

PS. Hvem fant engentlig opp "Hyper"-navnet sa du sa du? :cool:


Ja, det ble leven. Skikkelig også ..lol
Hmmm. Det kom opp på forumet her etter at jeg erklærte oss som V3`s eneste hypermakt :) *Host*
 

DeletedUser

Guest
...neeei, det var jeg som sa på delt lederforum at vi måtte ha et navn på denne samkjøringen vår. Det ble til at den skulle hete Hypermakten, men siden det var for langt foreslo jeg at vi skulle kalle den Hyper :)'

Learn yo' facts right!
 

DeletedUser

Guest
...neeei, det var jeg som sa på delt lederforum at vi måtte ha et navn på denne samkjøringen vår. Det ble til at den skulle hete Hypermakten, men siden det var for langt foreslo jeg at vi skulle kalle den Hyper :)'

Learn yo' facts right!

Sånn var det kanskje ja. :) Vel, det var vel det mest provoserende navnet vi kunne servert dette publikumet. Det skal du ha..Lol
 

DeletedUser

Guest
Takk for spillet folkens. Reisverket og jeg slutter etter en slik oppførsel av "de som ikke vil bli omtalt" som en følge av "noe vi ikke kan snakke om" og som de "heller ikke kan dokumentere"


hahaha xD
 

DeletedUser

Guest
Takk for spillet folkens. Reisverket og jeg slutter etter en slik oppførsel av "de som ikke vil bli omtalt" som en følge av "noe vi ikke kan snakke om" og som de "heller ikke kan dokumentere"


hahaha xD


Jeg var ute over en hel måned da? Si meg: Aldri hørt om come back? hehehe
 

DeletedUser

Guest

Thx,..
Mente hvert ord.

Er enig at intervjuene er en fin ting, og spennende lesning, men må innrømme at man er like spent på hva som kommer fra hver og en etter det er lagt ut også.
Klikker inn som besatt, som en liten unge på tivoli for første gang.. hehe
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hey Peeps! Fint intervju, Noffe. Morsom lesning. Og takk for fine ord! Jeg har jo vært borte fra TW siden tidlig i våres (og det har faktisk vært deilig å få sove ut om natten!), men nå er jeg ferdig med å pusse opp hus, selge, kjøpe, pusse opp nytt hus, flytte og komme i havn. Dessuten er det på tide å gå i hi igjen. Så se opp, RV is back!

Forslag til spennende gjøremål taes imot med takk!

RV :D
 

DeletedUser

Guest
hey peeps! Fint intervju, noffe. Morsom lesning. Og takk for fine ord! Jeg har jo vært borte fra tw siden tidlig i våres (og det har faktisk vært deilig å få sove ut om natten!), men nå er jeg ferdig med å pusse opp hus, selge, kjøpe, pusse opp nytt hus, flytte og komme i havn. Dessuten er det på tide å gå i hi igjen. Så se opp, rv is back!

Forslag til spennende gjøremål taes imot med takk!

Rv :d

v4 ;) ....
 

DeletedUser

Guest
Ich likte hva jeg leste... Noffe, du skal vite at jeg aldri elsket deg på v3 <3333333
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Endelig! men det står "UKE 31 - Nofjon1" er det ikke uke 8 eller noe nå? henger etter?
 
Topp