Ukens Oppdag: VARG

DeletedUser

Guest
Denne uken skal jeg Intervjue stammen VARG, noen som har holdt 1.plassen i en ekstrem lang tid, og har virkelig fortjent et intervju.
Vist du har noen spørsmål som du lurer på om Stammen: VARG.

Så skriv et innlegg her så kan jeg kanskje dem med :)



mvh


Snowy
 
Sist redigert av en moderator:

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvem har vært di få indre ildsjelene i Varg som får dem til og gå rundt som dem gjør pga dem går jo som eit lokomotiv.

Eg mener alle stammer har noen ildsjeler som får stammen til og gå rundt
 

DeletedUser

Guest
Ingen flere spørsmål vedrørende Varg ? Tiltross for hvor lenge Varg har eksistert så er min erfaring at folk vet veldig lite..
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg syns faktisk at han burde finne på spørsmålene selv. Jeg vet at Snowy er flink, og det kommer til å bli mer spennende når vi ikke vet spørsmålene på forhånd :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns faktisk at han burde finne på spørsmålene selv. Jeg vet at Snowy er flink, og det kommer til å bli mer spennende når vi ikke vet spørsmålene på forhånd :)

Var mer sånn vist dere hadde noe som dere lurte på :) så kan jeg spørre dem :)
 

DeletedUser

Guest
hvem grunnla Varg?

jeg mener ikke hvem som grunnla Varg, men hvem grunnla Varg som vi kjenner vi i dag?

snowy må bare finne en god måte å formulere det på^^
 

DeletedUser

Guest
hvem grunnla Varg?

jeg mener ikke hvem som grunnla Varg, men hvem grunnla Varg som vi kjenner vi i dag?

snowy må bare finne en god måte å formulere det på^^

sooooom, "Hvem sitter i ledelsen i VARG Den dag idag" :p ?
 

DeletedUser

Guest
Trooor han mente type "hvem har formet stammen Varg slik vi kjenner den i dag?". Om jeg tolket det feil, er jo det uansett et spørsmål som kan stilles (må omformuleres ofc.).
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke påstå at Fredrik(mtw* ? ) eller Sander(honour) grunnla Varg på noen som helst måte. De grunnla Care!/aces.


Jeg vil tro du får svaret på spørsmålet ditt guttaboys igjennom intervjuet. Hvis ikke vil jeg tro at det er mulig stille spørsmål etter intervjuet er postet(Har ihvertfall tidligere vært lov til å kommentere på intervjuet. )
 

DeletedUser

Guest
Elimin@tor var vel grunnlegger (Flaming Aces som premade stammen han laget) ??

Flaming Aces het i starten care! (we don't care). Den ble grunnlagt av MTW*/Elimin@tor og honour. Stammen hadde en rekke navneskifter igjennom tidene. Flere av dem lagde krangel.
 
Topp