Scarborough
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 320
Atter en gang så er Scar ute med stridsøksa, ved å rette kritikk mot andre ting enn mitt innlegg. Hva søren vet du om hvordan jeg behandler "mine" spillere?? Du slenger ut kritikk i øst og vest uten å ha dekning for hva du uttaler deg om. Hva vet du om grunnen til at folk gir seg? Hvorfor MÅ det så absolutt være MIN feil?? Uff så sliten og lei jeg blir av deg Scar.
En undersøkelse i denne fasen er temmelig spesiell ja..særlig med tanke på at det nå står kun 2 stammer igjen, og med temmelig stor forskjell i antall medlemmer. Så det er en vesentlig forskjell å ta en slik undersøkelse nå kontra for et halvt år tilbake. Dette er kun et forsøk på å styre seieren vel i havn.
Driter da i hva du prøver å poengtere.. i tillegg så kunne du prøve å se det logiske i det jeg sier.
@kenn93x: Hvis du ikke har tilgang på diverse info, så har du vel ikke mye oversikt over hvem som stemmer hva? Derimot ryktes det at illojale sjeler stemmer imot egen stamme..
Klart jeg er ute med stridsøksa når du presterer å bruke ord du ikke vet betydningen av (Les: overkjøring). Hvorfor går folk grå? Fordi man ikke liker seg, kanskje? Vi vet alle hvordan du behandler spillere som ikke er 100% enig med deg til tider. Offebtlig uthengelse på forum så folk kan slenge personangrep og trusler som om det var dagligkost. Ikke prøv å nekt en gang, jeg så selv hvordan dette var regissert ved å få diskusjonen oversendt på PM.
Dra seieren i havn? Veeeeel, seieren til WIC har jo vært rimelig safe i et par år nå, så jeg skjønner ikke helt hva du vil. For et halvt år siden hadde WIC fortsatt flere spillere enn dere i JPTG, så uansett ville du kritisert det for å være til fordel for WIC.
En undersøkelsen i denne fasen er spesiell, sier du. Hvilken fase i spillet ville du hatt denne undersøkelsen da, når WIC så å si har ligget på topp i flere år å knust alle på uansett front?
Det logiske i det du sier? Wow, da ville jeg heller ha sniffa prumpen til Kenn enn å prøve å se logikken i det tullet du kommer med.
Sist redigert: