Undersøkelse

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
:confused: hmm... Hva med en undersøkelse om hvor mange på hver side som er luta lei av v1?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kan nok komme av situasjonen at du føler du ikke gjør noe ordentlig godt for stammen, og at du sitter på sidelinjen og ikke føler du gjør mye?
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Sitat fra TW teamet som alle fikk på PM:

Hei hei,

Nå har det seg sånn at den største stammen på V1 har litt over 70% av spillerbyene, om vi sjekker endgame guiden vår betyr det da at det er på tide med en aldri så liten undersøkelse (i dette tilfelle vil det faktisk være to).

Den aller viktigste først; det som vi ønsker at dere skal ta stilling til, er når dere ønsker at V1 skal avsluttes. Valgene vil være følgende:


1. 100% dominanse
2. 2 mnd fra undersøkelsen er avsluttet
3. 3 mnd fra undersøkelsen er avsluttet


Det er veldig viktig at dere tenker nøye over hva dere ønsker å stemme - ta det gjerne opp i stammen og bli enige. Det svaret som får flest stemmer, er det endelige valget - det vil si at det ikke vil bli endret på etterpå. Da er det fastlåst! Låst i stein! Dere skjønner tegninga.

Det som er verdt å nevne er at for at et av disse alternativene faktisk skal bli en realitet, er det nødt til å være minst 50% stemmer på det ene valget. Skjer det ikke så blir det en ny runde med de to alternativene med flest stemmer, og sånn holder vi på til vi har et som har 50% av stemmene.

Undersøkelse nr 2
Dette er et spørsmål vi har hatt oppe tidligere, men kanskje valgene har endret seg?

Det vi lurer på er følgende; Ønsker du å doble avstanden en adelsmann kan reise?

Skulle dere svare nei (igjen), er det verdt å nevne at dette spørsmålet ikke vil bli stilt på nytt... i alle fall ikke på veldig lenge. Dette er for så vidt også et spørsmål det kan være lurt å tenke nøye igjennom før man svarer.



Undersøkelsene finnes under innstillinger -> undersøkelse.

~ TribalWars teamet
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Kan nok komme av situasjonen at du føler du ikke gjør noe ordentlig godt for stammen, og at du sitter på sidelinjen og ikke føler du gjør mye?

Føler du det slik?

Jeg mener det er noe man kan gjøre noe med, men er enig i at det sikkert er flere på begge sider som kan føle det slik.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Liker ikke det at noen vil avslutte nå, med over 40000 byer hos JPTG, bare fordi dem ikke vil spille i sommer? De har jo spillt 5 sommere før de kan vel spille 1 til før slutten, etter at IB-HVIB og senere WIC har kjempet så lenge for en seier synes jeg det ikke burde bare gjis opp nu.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kenneth har faktisk slutta på v14 Olve. Du burde oppdatere deg litt mere. Jeg mener 100%. Dette er bare en måte fordi mange i Wic er lei og velger å avslutte. hvis det blir 100% dominanse har jptg mye større sjangse grunnet mange innaktive og leie i Wic.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
usakelig kommentar for å gi meg - rykte. ga ingen mening i det hele tatt. men du får bare grine videre du :) Neste gang du gir meg - rykte prøv hvertfall å begrunne det og ikke komme med usakelig shit jeg ikke skjønner noe av ^^

Tråd: Undersøkelse

Jada jada, du oppfører deg som 50% av dem på LoL...

Hva i svarte mente du med dette?

Du er rett og slett tragisk Olve, det kommer du alltid til å være.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Selv om Kenneth slutter og slikt, så endte det med at han hadde masse nukes hjemme og ville ikke låne meg, men ha dem klar til senere?

Jeg gidder ikke hjelpe folk som oppfører seg som noen rumpeballer. Ja, jeg snakker om deg. Er folk jeg kjenner i JPTG jeg heller ville sett i WIC enn deg, da du tydeligvis er for ung til og bære tittelen som et skikkelig medlem. Er rart hvor feil man kan ta av folk.

bare fordi du ikke orker spille v1, men du ahr jo v14. Trur nesten du bare vil bli ferdig for å starte ny verden.

Igjen så slenger du ut med påstander som ikke stemmer. Til og med Sondrekul er mer oppdatert enn deg. Det er flaut. Du vet at jeg har spilt V1.no siden 2008? Har du det? NEI. Ut fra hva du sa til meg for flere mnder siden, så skulle du slutte på V1 når sommeren kom. Kanskje du skal gjøre realitet ut av det sånn at vi slipper de tullete utsagnene dine som krenker andre på forumet, både egne stammemedlemmer og fiender? Jeg ser mer nytte i at du forblir gråbyer som jeg kan adle, enn at du skal drasse rundt med påstander som ikke holder mål.

Jeg er så glad for at jeg rimma deg fra V14. Nok en gang så fikk jeg bevist hvor latterlig dårlig du er. Nicehunter sa til meg på Skype at du var KV mens jeg adlet ned kontoen hans også, så dermed har jeg vel sånn i teorien adla deg ned TO ganger uten at du har utgjort noe mer enn 5% troppetap for meg totalt, ei heller sniping, backtiming, readlingsforsøk eller cancelsniping.

Way to go, kid.

Uansett hva avgjørelsen lander på, så skal jobbe for at JPTG faller. Selv om jeg ikke prioriterer TW så mye nå for tiden, da det er enkelte andre ting IRL som krever min oppmerksomhet, deriblandt jobb, trening og motorcross.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Bra Kenn :D Beviser bare at du Olve er hatet i din egen stamme. Vi kan vel heller telle hvor mange som liker deg, det blir vel en enklere oppgave enn å telle de som hater deg :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det har alltid vært 100% dominans som gjelder på v1. Hvorfor skal dette plutselig endres? Kan jo undres på om det er noen som er redde for må miste seieren pga liten motivasjon i stammen... kenn93x sin pm, sendt til hele v1, kan vel tolkes dit hen.

Nei.. etter så mange år spilt, så ønsker jeg ikke å bli stoppet om 2 mnd fra nå av. 100% dominans. Jeg ønsker ikke å servere noens seier på gullfat. Den som holder ut lengst vil vinne her, og ingenting er en selvfølge, selv om noen tror det er avgjort. Krigen avgjøres når siste by faller..
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bra Kenn :D Beviser bare at du Olve er hatet i din egen stamme. Vi kan vel heller telle hvor mange som liker deg, det blir vel en enklere oppgave enn å telle de som hater deg :)

Egentlig orker jeg ikke en krangel. Adlet 2 ganger? Magnar sa at det var fakes og jeg måtte komme meg til skolen og ikke komme forsent. I tilleg hadde jeg besøk som lo over natt til morgenen toget traff. Velger heller være ilage vennen en stå opp klokken 08:00 for å prøve å gjøre motstand.

tvi tvi.
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Trist med sånne kommentarer Kenn. Olve er en bra kar det.

Jeg går også for 100%. Vi har spilt i fem år nå, og da holder det ikke med 70%.
 

DeletedUser

Guest
I en sånn type tråd blir det for det første helt feil å starte en krangel alá det Kennet og Olve gjør her, så jeg føler at begge burde gå litt i seg selv og tenke FØR de skriver i stedet for å måtte redigere etterpå.

Når det er sagt så er det ikke vanskelig å skjønne at noen ønsker å avslutte noe som for mange føles som et evighetsprosjekt, men det er vel en grunn til at undersøkelsen gjelder for hele v1. Slik at ALLE får si sin mening. Og når undersøkelsen er demokratisk myntet så blir det feil å komme med tilnærmede trusler fordi man ikke får viljen sin uavhengig av hvor lenge man har spilt.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Trist med sånne kommentarer Kenn. Olve er en bra kar det.

Jeg går også for 100%. Vi har spilt i fem år nå, og da holder det ikke med 70%.

Bare ikke la han bli for husvarm på din godtrohet, da du muligens vil bli skuffet over hvordan vedkommende oppfører seg til tider. Merk, han har sine positive stunder han også, selv om det i enkelte tilfeller bare går over alle støvleskaft.

Spiralis/Espe skrev:
I en sånn type tråd blir det for det første helt feil å starte en krangel alá det Kennet og Olve gjør her, så jeg føler at begge burde gå litt i seg selv og tenke FØR de skriver i stedet for å måtte redigere etterpå.

Setter pris på om du kan skrive navnet mitt rett, for jeg heter ikke Kennet.
Nei, vi krangler ikke, jeg bare slår ned på hvor elendig han oppfører seg mot andre stammemedlemmer, og hvordan han slenger ut med falske påstander rundt meg. Det er helt uakseptabelt.

Capitan22
Det har alltid vært 100% dominans som gjelder på v1. Hvorfor skal dette plutselig endres? Kan jo undres på om det er noen som er redde for må miste seieren pga liten motivasjon i stammen... kenn93x sin pm, sendt til hele v1, kan vel tolkes dit hen.

Jeg er ikke med i ledelsen, må si at jeg opererer solo på det meste jeg gjør, så hvorvidt det er høy eller lav motivasjon/aktivitet i resten av WIC kan jeg dessverre ikke svare på. Det jeg KAN svare på, er at JPTG har tapt 524 byer de siste 7 dagene, mens WIC har erobra 1379. Man ser også tydelig hvem sin graf som går nedover/oppover ifh bytap og erobringer. Så nei, jeg er ikke redd for at vi skal tape, kjære Capitan. Jeg ville, som jeg skrev i PM'en til dere, bare få en tidlig fri rundt sommertider fra V1. Det er tydelig at ingen ønsker det, så da må vi rett og slett rimme dere alle sammen.

dg44 skrev:
Bra Kenn Beviser bare at du Olve er hatet i din egen stamme. Vi kan vel heller telle hvor mange som liker deg, det blir vel en enklere oppgave enn å telle de som hater deg

Han er nok ikke hatet i egen stamme, bare jeg som er litt hissig på utsagn som ikke stemmer i det hele tatt.. Når man først skal snakke negativt om noen, selv egne stammemedlemmer, så bør helst det som blir lagt frem basere seg på fakta, og ikke oppspinn fra egen notisblokk.


Olvedn skrev:
Egentlig orker jeg ikke en krangel. Adlet 2 ganger? Magnar sa at det var fakes og jeg måtte komme meg til skolen og ikke komme forsent. I tilleg hadde jeg besøk som lo over natt til morgenen toget traff. Velger heller være ilage vennen en stå opp klokken 08:00 for å prøve å gjøre motstand.

tvi tvi.

[15.05.2013 15:24:45] magnar gjertsen/ maggis/ hanne :D <3- EX narkisen til daniel: angrepene var tagga
[15.05.2013 15:31:19] magnar gjertsen/ maggis/ hanne :D <3- EX narkisen til daniel: hehe
[15.05.2013 15:31:32] magnar gjertsen/ maggis/ hanne :D <3- EX narkisen til daniel: viss muren hadde vært 20 med def flag
[15.05.2013 15:31:33] magnar gjertsen/ maggis/ hanne :D <3- EX narkisen til daniel: ville likt og sett dere slått igjenom 3500 spyd og 2500 sverd
[15.05.2013 15:31:36] magnar gjertsen/ maggis/ hanne :D <3- EX narkisen til daniel: på det dere sendte ^^
[15.05.2013 15:32:07] Kenneth h: Hvor skulle dere fått så mange tropper fra, da?:)
[15.05.2013 15:32:09] Kenneth h: Alle i SUP og WOR?
[15.05.2013 15:32:22] magnar gjertsen/ maggis/ hanne :D <3- EX narkisen til daniel: =WOR=
[15.05.2013 15:32:29] magnar gjertsen/ maggis/ hanne :D <3- EX narkisen til daniel: vi har folk som skal gå rent def i stammen ^^

(clapping)
 
Topp