UNI familien erklærer CS 1.6 krig !

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Sett heller opp en rune AvP2, før AvP3 kommer. Eneste Fps som kommer i nærheten av Wolfestein 3D..
 

DeletedUser

Guest
Hvis alle skal komme med sine personlige favoritter kan det bli ganske mange poster, da vil jeg kline til med SoF1...the one and only!

Men hvis man skal legge fakta på bordet så konkurranse messig, innenfor turneringer, sponsorer,lag, premier,internasjonal bredde og community messig med antall spillere osv så er det ingen FPS spill...nye eller gamle som noensinne har kommet på nivå med cs 1.6 uansett hva man sier, enten man liker spillet eller ikke. At det vil komme noe som tar over skjer nok sikkert, men ikke enda. Ikke engang Modern Warfare 2, selv om spillserverne er så fulle at man skulle tro dette dominerte alt. Ingen FPS spill kan måles i public servere....da går du under begrepet NOOB som jeg har sett blitt flittig brukt også her.

OT: ingen som tar utfordringen? Kjenner jeg er veldig fristet selv :).
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Da mener jeg at det er på dags å finne en dato for denne CS 1.6 konkuransen.
- Så mener at vi får slå til denne uka, siste skoleuke.

For antall påmeldte, så er ikke det til å skryte av. Vi i UNI familien stiller med 2-3 lag (4-5 spillere på hvert), og fra spillere utenfor stammen, så er det to som har "meldt" seg på, eller sin interesse.

Nærmere dato og klokkeslett kommer, og hvis jeg får litt ekstra cash på kontoen når julehandelen er over, så blir det PK i premie til førsteplassen.

Siste frist for å melde seg på er tirsdag 16:00.
 

eskarse

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vær for guds skyld enige om regler før dere setter i gang med slike turneringer.

5 spillere på hvert lag
mr 15
maps?

osv.

Noen som vil spille med meg?
 

DeletedUser

Guest
Hvor store lag det er kommer litt ann på hvor mange som melder interesse, men det blir enten 3on3, 5on5 eller begge deler. :)

MR=15
Maps= Ikke helt bestemt enda, men blir nok de vanlige (de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train?)
 

DeletedUser

Guest
Ja CS blir for stressa for meg er ikke glad i stress men spillet er drit kult og sitte og se på.

Hadde det vert mulig og gått i spektrum og sett de beste i norge spille mot hverandre på storskjerm hadde jeg vert der og sett.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, vi får sette opp en HLTV server sånn at du kan se på kampene vi spiller da, yusu ^^:D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Og i går sto DOGZ som IAP, etter stadig å ha skiftet mellom IAP og alliert. Idag står de ikke på lista i det hele tatt. Hva skjer? Bambam?
 

DeletedUser

Guest
Og i går sto DOGZ som IAP, etter stadig å ha skiftet mellom IAP og alliert. Idag står de ikke på lista i det hele tatt. Hva skjer? Bambam?

Oversettelse for dei som ikkje snakkar RV'isk:
Halla, Reisverket her! Ville bare si fra at jeg har en konto i UNI. Jeg er spion, men dere vet ikke hvem jeg er. Ædabæda
P.S. Har ikke fått oppmerksomhetsdosen min i dag, noen som har litt til overs å gi meg?


Her Reisverket, du skal få litt merksemd av meg
*Sender over litt merksemd*
Velbekomme :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Oversettelse for dei som ikkje snakkar RV'isk:
Halla, Reisverket her! Ville bare si fra at jeg har en konto i UNI. Jeg er spion, men dere vet ikke hvem jeg er. Ædabæda
P.S. Har ikke fått oppmerksomhetsdosen min i dag, noen som har litt til overs å gi meg?


Her Reisverket, du skal få litt merksemd av meg
*Sender over litt merksemd*
Velbekomme :eek:

Takk, dommola, trengte den!

RDI-rsr - jeg har laget nok tråder i v3 forumet, men om du insisterer..?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
CS 1.6 så fikk vinnerne 3 PK hver. Finalistene kom fra UNI. Lettere sagt, alle lagene kom fra UNI og UNI-XP.
 
Topp