UNI svarer på tiltale.

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Tribal Wars-team sep. 20,2012 15:35
Heisann,

Nå har det seg sånn at det skjer veldig lite på V3 om dagene. Dere er veldig få spillere igjen, og de av dere som faktisk er aktiv velger å adle grått i stedet for å ta de siste spillerbyene som er igjen. Vi vet ikke helt hva grunnen til dette er, men en ting er i alle fall klart; V3 kommer aldri til å bli ferdig på denne måten.

Derfor ønsker vi nå å finne litt ut hva dere vil vi skal gjøre med verden. Tidligere fikk dere muligheten til å bestemme om verden skulle holde på til det var 100% dominanse, noe dere også valgte. Nå virker det på oss som det kanskje var en litt dum idè, med tanke på hvor lite som skjer.


Derfor ønsker vi nå å gi dere et annet valg. Dere får muligheten til å velge om verden faktisk skal fortsette til det er 100% dominanse, men det vil også innebære at dere er nødt til å starte adlingen av andre byer også - ikke bare gråbyer som er trenden nå. Eller så kan vi sette en dato 1-2 mnd fram i tid som vil avslutte verden uavhengig av hvor mange spillerbyer som er igjen.

Noe må i alle fall skje.


Dere kan finne en liten undersøkelse under innstillinger -> undersøkelser.


I ettermiddag fikk vi denne meldingen fra Tribalwars TW-Team, og dette fikk meg til å innse alvoret på verden 3. Her kjempes det for å vinne første plassen blandt spillere, noe som alle vet er avgjort, men ikke tørr å innse enda ;)

En følge av dette er at det har blitt adlet 100% barbarelandsbyer, og ikke en eneste fiendtlig by. Dette er da en trend som har kommet etter det siste støtet som vi satte inn mot Lisen og callisto, og ikke lenge etter vi startet, valgte og takke for seg.

Da dakapo nå kom med denne "skjennepreken" har jeg forhåpentligvis for siste gang begynt å samle UNI, for en siste og storslått aksjon mot henholdsvis Solan og zoom63.
- Dere har hatt god tid til å forberede dere på det uunngåelige, så håper dere er klare, for nå kommer vi!

Akkurat slik som det er nå, er det 5 spillere utenfor UNI som enda spiller;
Rangering Navn Stamme Poeng
9 Solan Nj0y 15.188.640
16 zoom63 BFT 8.936.441
24 The Norgie - 301.424
25 half life Nj0y 203.296
26 Maintance KIller 89.771

Kommer til sette inn noen stats på hvordan utviklingen blir med tanke på antall fiende- og barbarebyer som blir adlet. Får vi se om det er barbarene eller fiendene våre som har størst tiltrekningskraft.

Samtidig som alt dette skjer, er det ett lite opprør som er i bevegelse innad i UNI.
Noen spillere føler seg ikke fornøyd med at verden skal til å avsluttes, så da gjenstår det bare å se hvem er til å stole på og lykkes vi med å stå samlet for en siste gang?
Klarer vi å vinne med 100% dominans her på verden 3?
Klarer vi å sette vårt fokus mot spillerne og la barbarene stå hvor de er?
Og hvor lang tid bruker vi på å bli ferdig?

Hva mener dere?​
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan jeg få spørre hvorfor noen ikke liker å avslutte v3? :) Altså, hallo? Synes dere virkelig det er så utfordrende å adle gråbyer at dere føler at deres egne skills blir satt på prøve? :p Verdenen er død, totalt - dere har vunnet. Adle de siste nå da, og bli ferdig! Nye verdener venter på dere ;)

Om noen lager en utbryterstamme, ja, det hadde igrunn vært litt spennende ;)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ønsker egentlig bare å ha oppnådd 100% for show off, om du skjønner :gjeip:

Burde ikke ta mer enn ett par måneder og fjerne alt av fiender om vi bare setter inn adelsmenna der hvor de burde gå.

Og man må ikke glemme at mange er vane mennesker og verden har vært hverdagen i altfor lang tid (giggle) Ikke bestandig forandring fryder.

EDIT: etter å ha lest kommentaren din for annen gang, så er vist svaret til deg på linja ovenfor denne ^^
 

DeletedUser

Guest
Det virker litt tidlig og upassende med et slikt... ultimatum... med tanke på at UNI, som Kvæna sier, nylig utslettet to av de gjenværende større spillerne. Da er det kun to spillere igjen av vesentlig størrelse.

Jeg kan jo også se appellen ved å faktisk kose seg litt med spillet - jeg veit ikke med dere, men jeg spiller nå dette her fordi jeg liker selve spillet.
 

DeletedUser

Guest
Og en god del av den kosen, i mine øyne, er å adle fiender. Mulig det er bare meg.
Er det derimot den sosiale biten, så har vel de fleste stammene som har vunnet en verden, fortsatt en skype-chat som lever idag?

Ikke at min mening betyr så fryktelig mye på v3, men bli ferdig nå da :)
 

DeletedUser

Guest
Og en god del av den kosen, i mine øyne, er å adle fiender. Mulig det er bare meg.

Og det er da helt fint det óg! :) Men det betyr ikke at ikke andre liker å kose seg med å bygge opp sivilisasjonen sin ( me, me, meee! ).

Er det derimot den sosiale biten, så har vel de fleste stammene som har vunnet en verden, fortsatt en skype-chat som lever idag?

AriCa chatten lever da i hvertfall! Den er kanskje litt senil til tider, og går inn og ut av koma, men den lever!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Er nok litt som Grim sa i første innlegget sitt, at vi henger litt etter på adling av spillere ettersom våre to hovedprioriteter gikk grå for ikke lange tiden siden.

Nå er flere enn forventet i gang med forberedelsene for den kommende aksjonen mot de igjenværende spillerne ;) Lover en bra avslutning på det hele :awesome:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
En liten update fra 21.09 frem til nå.
Fremdeles endel barbarer som adles, men hvem bryr seg, bortsett fra Tw-Teamet?

Det igjen som er litt mer spennende er at det er adlet en hau med spillerbyer, og blant annet er The Norgie rimmet.

Lover bra :razz:

Side 1:
Stammer: UNI
Side 2:
Spillere: Solan, zoom63, Maintance, half life, the norgie

Timeframe: 21/09/2012 00:00:00til26/09/2012 14:23:06

total erobringer:

Side 1: 363
Side 2: 38
Forskjell: 325

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 94
Side 2: 12
Forskjell: 82

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 3,059,270
Side 2: 237,223
Forskjell: 2,822,047

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 519,999
Side 2: 117,416
Forskjell: 402,583

chart
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Blitt tatt litt den siste uka også. Må bare få fram resten av de som skal til fronten nå så får vi satt opp tempoet litt :)

[spoil]Side 1:
Stammer: UNI
Side 2:
Spillere: Solan, zoom63, half life, Maintance

Timeframe: 26/09/2012 14:23:06til04/10/2012 00:00:00

total erobringer:

Side 1: 314
Side 2: 13
Forskjell: 301

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 140
Side 2: 6
Forskjell: 134

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,775,311
Side 2: 114,432
Forskjell: 2,660,879

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,133,206
Side 2: 63,442
Forskjell: 1,069,764[/spoil]
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
ja den skal de ha :)
Sitter på hytta da, og en litt inaktiv dual :)
Men fremdeles moro med darky sine deff tropper mot meg og sine nukes uten ram og katta :)
Ellers godt jobba (wasntme)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Får se hva som skjer nå som jeg forhåpentligvis klarer å etablere en front ^^, Bare å vente 1000timer for at nukene lander igjen, så er vi i gang (clapping)
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
hmm er tropper igjen da :)
Venter derelitt så får dere nok motstand, hytte nett is not the thing.
 
Topp