UNI vs. POP

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Da ryktes det at UNI herved har erklært krig mot POP, hvor de beste måtte vinne! Alle sammen vet jo at det er wtorleif :D

Datoen er 1. februar, og dette er tidligere stats mellom disse to stammene:

Side 1:
Tribes: UNI
Side 2:
Tribes: POP

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 62
Side 2: 11
Forskjell: 51

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 616,049
Side 2: 103,985
Forskjell: 512,064

chart


Denne er selvsagt ikke helt korrekt da UNI-XP, som nå ikke eksisterer lengre, var den stammen i UNI familien som hadde front mot POP.

Forøvrig så vil jeg benytte sjansen og spå at wtorleif kommer enten til å gå grå, slutte, eller gå på en psykisk smell i løpet av 1 måned. Samtidig så vil de andre medlemmene i POP gå ut av stammen og slå tilbake mot deres altfor selvopptatte leder.
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hadde håpa på en skikkelig propoganda post.
Hvor dere putter inn masse barnslig greier, og får det til å bli en rå barnevise :rolleyes:

Men lykke til til begge sider, blir spennende å se vidre hva PoP har å by på!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Æ e jo ikke medlem i UNI så koffer sku æ lage en propaganda tråd for dem lissom. Gir ikke mening.
Men så lenge det ikke e sånn derran "Loco Poco" greie så ska vi være fornøyd :)
 

DeletedUser

Guest
Huff, nei de propagandapostene var det jo kvæna som pleide stå for. Og er jo ikke så veldig skrivedyktig av meg selv, så da ble det til at vi droppet det. =) Men kan bli spennende dette gitt.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Aktiv krig får enn si :)

Side 1:
Stammer: UNI
Side 2:
Stammer: POP

Timeframe: 01/02/2011 00:00:00til16/03/2011 01:50:53

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 2
Forskjell: 12

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 134,599
Side 2: 20,036
Forskjell: 114,563

chart
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
wtorleif i dag klokken 20:55
Hei du :)

Ser at du har fått deg en eller annen ledertittel i UNI. Men allikevel så har jeg en ide om at du er en noenlunde fornuftig kar. I hvert fall slik mine erfaringer med deg har vært så langt. Du ligger klin inn i det som jeg regner som mine områder, og jeg skjønner at dersom vi ikke på en eller annen måte kommer til enighet om en avtale oss i mellom, så kommer vi før eller siden til å ende opp i stridigheter med hverandre.

Så mitt spørsmål til deg er: er det en mulighet for at vi kan diskutere oss frem til en løsning? Eller vil du ha en fortsatt fientlig holdning til meg og POP?

**** i dag klokken 20:58
å hva har du i tankene??

wtorleif i dag klokken 21:00
He he.. vel, det beste hadde jo selvfølgelig vært at du joinet oss, men jeg vet ikke om du anser det som utenkelig?

**** i dag klokken 21:07
å hva har jeg igjen for det?? nada nix.. det jeg har igjen er kun å miste manga gode venner som jeg har i Uni


Noob Torleif!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ja de har jo bare en mulighet om de skal vinne krigen når vi er aktive, så da må han jo bare prøve seg frem da.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror UNI har et problem dersom folk som går ut av stammen mister alle vennene sine... :p Vennskap på TW er dobbeltsidig, en kan godt være kompis med en politisk fiende :) I hvert fall i de fleste stammer... :rolleyes: Dersom du mister "mange gode venner" ved å bytte stamme, er kanskje ikke de vennene så gode ^^
 

DeletedUser

Guest
Vi er UNITY! Vi er sterke sammen. Hele stammen er en vennegjeng! Vi står står tett sammen i motgang og medgang.
Men du har rett i att vennskap over data ikke funker så veldig godt hele tiden.

De vennene du mister hvis du forlater en stamme er jo stammevennene dine. Selvsagt mister du dem. Alle misliker jo at en fyr som alle trodde var en god, lojal venn, plutselig slutter og joiner fienden...
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vi er UNITY! Vi er sterke sammen. Hele stammen er en vennegjeng! Vi står står tett sammen i motgang og medgang.

Godt å høre det har skjedd forandringer siden jeg slutta :)

Men støtter winterweird her, om man mister venner "bare" fordi man skifter stamme, så er det ikke mye til venner. Man kan holde en god tone selvom man ikke er i samme stamme...
 

DeletedUser

Guest
Man kan holde en god tone, men det er mange som vil mislike det. Det var jo en episode på v1 nå, da en i H.F.o ble kicket bare fordi han var god venn med undertegnende...
 

Hanskriss

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
da syns jeg man skal tenke seg om hvis man kicker folk fordi de kjenner noen fra en annen stamme......
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke egentlig satt meg særlig inn i episoden på v1... Men såvidt jeg forsto var spilleren inne i en fiendestamme kort tid etter. Senere gikk han ut av stammen (?) men fastslo at han likevel egentlig var med i den stammen. I det tilfellet tror jeg mistankene var vel begrunnet :)

Poenget mitt er bare at det er utrolig fail dersom du mister venner på noen få tastetrykk. Jeg vet ikke hva du ser på som venner, da, men for meg er det personer jeg liker å være med og som oppfører seg decent. Personer forandrer ikke karakter med noen få museklikk på en datamaskin. Jeg liker folk for hvem de er, ikke for hvilken stamme de er i ;)

Såeh, kort sagt: Dersom TW er en så stor del av livet ditt at du mister venner bare de går ut av stammen din, så har du et problem :) God bedring! :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke egentlig satt meg særlig inn i episoden på v1... Men såvidt jeg forsto var spilleren inne i en fiendestamme kort tid etter. Senere gikk han ut av stammen (?) men fastslo at han likevel egentlig var med i den stammen. I det tilfellet tror jeg mistankene var vel begrunnet :)

Ehm nei. Han var ikke i fiendestamme rett etterpå. Men han kom inn fordi de var villige til og hjelpe. Grunnen til at han gikk ut var fordi HVIB ikke ville ha en dårlig statestikk mot H.F.O, men han kunne joine når det ikke var noe risiko med statestikken mer. Dere vet ikke nok til å skape teorier, så ikke prøv:p
 

DeletedUser

Guest
Faktisk, veldig off-topic :) Dersom vi snur litt på dette kan man si at akkurat den spilleren på v1 var en traitor og en dårlig venn, mens stammen var helt grei :) Det som er saken på v3, derimot, er hvorvidt STAMMEN er særlig gode venner for den fyren som skrev meldingen, dersom han er dust med en gang han leaver stammen. Fatter ikke hvorfor du blander inn saken på v1. De kan ikke sammenliknes :rolleyes:

Det som gjør dette on topic er faktisk at det er relatert til en melding som omhandler striden mellom UNI og POP (riktignok indirekte). Tror det var mer ment som propaganda, faktisk :p Men uansett er det vel på tide å vende tilbake til å snakke om selve krigen mellom de to stammene :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Krigen mellom POP og UNI har vært preget av lite konfrontasjoner. Men for ikke lenge siden så mistet POP store mengder byer til UNI og det på kort tid.
Spillere som Erndos, Fjøsnissn og Sirkillalot er de som i hovedsak har stått for det offensive her. Med Erndos' nukes og Fjøsnissn's ekstreme mengde med adelsmenn, så ble det store tap for HPturbo når de satte i gang.
Ellers har Sirkillalot holdt stødig adling av Shaman Matozan, som for kort tid siden forsvant fra POP i likhet med pentagon og skyhawk, over lengre tid. Ellers har POP mistet byer til flere av UNI's "solo-spillere". Og til vår store glede, så har vi mestret å adle noen byer av wtorleif Blir veldig spennende og se hvordan gunni120(?) klarer å håndtere denne store kontoen.

For POP sin del så har de i likhet og samarbeid med HAWT adlet flere byer av Ougen. Ellers så har det vært litt press på Mester HS som har en hard front mot POP, samt Erndos har fått kjenne på POP's offensive styrke. -Ubergamer- hadde en hard uke når oopelpow med flere kjørte hardt der. Med lite vilje av kontoens eier og glemsel av kontovakt funksjonen så forsvant mye tropper, så ble det lett for POP å hente byer her.

Ryktet vil ha det til at fjøsnissn er POP's nye mål. Så vi får se om de kommer seg igjennom noen av stackene.

Siden forrige oppdatering:
[spoil]Side 1:
Stammer: UNI
Side 2:
Stammer: POP

Timeframe: 16 Mars 2011 01:50:53 til 25 Mai 2011 05:19:36

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 209
Side 2: 74
Forskjell: 135

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,921,169
Side 2: 713,389
Forskjell: 1,207,780

chart


[/spoil]

For alltid:
[spoil]Side 1:
Stammer: UNI
Side 2:
Stammer: POP

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 285
Side 2: 87
Forskjell: 198

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,671,817
Side 2: 837,410
Forskjell: 1,834,407

chart


[/spoil]​
 
Topp