UNI vs. POP

DeletedUser

Guest
har ikkje vore heilt åleine med torleif, ein POP spiller var der når desse byene ble tatt. men må så UNI gjekk lei når det ble motstand, fra 750 fakes til 41..?

jepp, var faktisk 800 incs :) sikkert over 750 fakes og da...
 

Sirkillalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
har ikkje vore heilt åleine med torleif, ein POP spiller var der når desse byene ble tatt. men må så UNI gjekk lei når det ble motstand, fra 750 fakes til 41..?

jepp, var faktisk 800 incs :) sikkert over 750 fakes og da...


Hehehe.. jau.. en fra POP ;)
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
motstand? mine angrep sluttet fordi dere satt opp bror min som kv så jeg ikke kunne angripe lengre. er jo dere som er feig :)
 

DeletedUser

Guest
tja, så lenge eg er på så går det fint torleif har mye deff, men på lørdag var eg så og sei ikkje på. men all ære til dykk som klarte og adle fleire byer...;)
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ehm nei. Han var ikke i fiendestamme rett etterpå. Men han kom inn fordi de var villige til og hjelpe. Grunnen til at han gikk ut var fordi HVIB ikke ville ha en dårlig statestikk mot H.F.O, men han kunne joine når det ikke var noe risiko med statestikken mer. Dere vet ikke nok til å skape teorier, så ikke prøv:p

hallo!?? Dette er vel v3 propaganda:p ikke v1:) Men tilbake til saken.. UNI VS POP? Du trenger ikke og lage POP VS UNI og allerede er det laget UNI VS Hawt kom på et bra innlegg da Hvis denne bare er for skryt så er det vel ikke noe vits..:)
 

Sirkillalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tja, så lenge eg er på så går det fint torleif har mye deff, men på lørdag var eg så og sei ikkje på. men all ære til dykk som klarte og adle fleire byer...;)

blir nok flere, skal du se... ;)

det har blitt adlet byer seinere enn på lørdag, seinest igår ;)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kanskje HAWT burde merge seg inn til POP? Liker ikke at stammen jeg lagde faller slik som den gjør nå!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jo det er faktisk jeg som laget stammen.
Først så var stammen ment for å samle alle kontoene jeg hadde KV for (som var uten eier), så tok jeg inn noen venner som ikke kunne bli med i UNI. Såå gikk jeg inn dit selv og laget HAWT og bygget stammen opp til mer eller mindre stammen som er i dag.
 

DeletedUser

Guest
kan vi skylle på KV? neida, men var faktisk ein KV idiot, trur det var samme dude som vi har skylt på alle andre ganger og.:cool:
 
Topp