UNI vs. POP

DeletedUser

Guest
sorry fjøs. var ein annen dude som satt opp, var ikkje på når turbo ville sette meg opp.
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
hvorfor spiller ikke HP selv da? synes det er kv der hele tiden... den nye kontovakten der må være veldig lat å siden det sluttet å komme angrep mot meg.
 

DeletedUser

Guest
tja han er ofte borte, men er da HP som sender angrep mot deg ingen KV.
 

DeletedUser

Guest
veldig bra wtorleif at du har klart å funnet noen byer du kan slå :) (3k gråbyer :D)

De er jo de eneste byene vi kan ta da! :eek:

Så så Går nok bra Wtor : ) Du må først ta småe så større kjønner du fjøs :)

[SPOIL]
thumbsUp.jpg
[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
veldig bra wtorleif at du har klart å funnet noen byer du kan slå :) (3k gråbyer :D)

Altså etter så lang spille tid som du har hatt på tw så trodde jeg virkelig at du var smart nok til å skjønne hvorfor?
Mot ditt lille pingle cluster mot byer tett i tett i tett = we win. Men hva forventer jeg? Stalltips: Kirke verden og drite i å adle gråbyene i clustere sitt = mere kirker og mindre tropper, haha ^^ Nei fjøs du bør kanskje tenke litt
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Altså etter så lang spille tid som du har hatt på tw så trodde jeg virkelig at du var smart nok til å skjønne hvorfor?
Mot ditt lille pingle cluster mot byer tett i tett i tett = we win. Men hva forventer jeg? Stalltips: Kirke verden og drite i å adle gråbyene i clustere sitt = mere kirker og mindre tropper, haha ^^ Nei fjøs du bør kanskje tenke litt

(Y) Dere er kule :)
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
hehe kanskje dere burde tenke litt mer over at v3 ikke blir vunnet av å beherske alle gråbyer men fiender :)
 

DeletedUser

Guest
mesterverket mitt blir bygd opp før ditt :) har jo tatt 34 byer fra POP idag :)

Tvilsomt. Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen i dag(49 landsbyer)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
hva som er tvilsomt? at jeg har adlet 34 byer fra pop idag? men det har jeg faktisk og det har vært uten tap av tropper for HP og KAS eier jo ikke tropper i byene sine ved meg :)
 
Topp