UnReal - GNI

DeletedUser

Guest
Kjære TW medlemmer, store og små. Jeg har den glede av å presentere for dere et eksklusivt intervju med GNI's leder, UnReal. Vi tok begge avstand fra krigen som herjet mellom våre respektable stammer for en liten periode, og snakket sammen på en sivilisert måte. Alt for å la dere bli kjent med UnReal :)

Hvorfor valgte du å satse på v4?

Jeg satset rett og slett på v4 pga det var den verdenen jeg trivdes best på, spilte også mange forskjellige verdner før jeg kom inn på v4, men etter en periode så jeg helt klart hva jeg ønsket å spille videre på. Det var også her jeg fant kontoer jeg likte utrolig godt. Selvom jeg har fiender, skal man lete lenge etter bedre og flottere spillere som sitter på v4 nå. Er en kjip tanke å vite at det vil ta slutt en dag, men uansett så koser jeg meg maks og settter pris på både fiender og medlemmer med stor respekt.

Hvilke utfordringer møtte du i starten av spillet?

Møtte vel ingen særlige utfordringer i starten, har spilt på noen kontoer på v4 og kan vel si at utfordringene kom da jeg gikk på unreal og inn i GNI. Det som virkelig var utfordring her var jo at Espen / turban gikk lei og ikke hadde tid, det endte opp med at han trakk seg fra v4. Det var da hertug jobben min kom inn i bildet, jeg hadde på forhånd sagt klart til han at jeg ikke tar GNI uten han. Jeg tok det jo som en stor utfordring og bare hoppe inn slikt. det var også her Andreas / Johan kom inn i bildet, det var vel helt klart at han skulle følge bak meg, uten tvil. Setter pris på at han fortsatt er der han er, han gjør en super jobb og det er jeg utrolig glad for.

Gjennom historien din har du vært med i flere stammer. De som skiller seg ut er 7Bulls og GNI. Hvorfor tror du det gikk galt med 7Bulls, og hva kunne vært gjort annerledes?

Det som helt klart gikk galt med 7Bulls, var dårlig samarbeid og utrolig dårlig aktivitet. Hva som kunne vært gjort annerledes sier seg litt i hva som gikk galt.

Hvordan var overgangen fra 7Bulls til GNI?

Overgangen fra 7Bulls til GNI hadde helt klart positive sider. Hele stammen var forandret og alt var annerledes. Også en del nye, sterkere spillere som gjorde at vi også gikk oppover. Må jo si at hadde vi fortsatt hatt en del gamle spillere som har gitt seg, kunne vi stått sterkere enn det vi gjør i dag.

For øyeblikket har BNP over 3x så mange byer som GNI. Hvordan er din rolle som leder i en stamme som er under konstant angrep?

Min rolle som leder i GNI øker ikke i stilling selvom medlemmene mine får angrep på seg. Sett i dag, sitter vi med en del sterke deff spillere som kan gjøre syke ting bare det bringer tid for det. Medlemmene vet selv godt hva som må gjøres når det står angrep på spill. Jeg gjør mitt for å hjelpe medlemmene mine og setter de foran meg selv, slik en leder skal gå frem.
Når det gjelder deff rollen, går alle medlemmene opp i lik stilling som hva jeg gjør. Såklart, når det er konstant angrep, er det begrenset med hva vi kan deffe opp, men vi gjør vårt beste og det tror jeg de fleste vet : )


Hva kommer GNI’s taktikk til å være fremover i kampen mot BNP?

Vi kjører der vi er, og gjør vårt for å stå samlet så lenge som overhode mulig. Men det er vanskelig når det gjelder over 3x byer. Taktikken står hvor den er og vi kjører vårt. Spillerne har veldig mye å si i denne sammenhengen. Det jeg tenker mest på, er jo såklart å beholde spillerne mine. Dårlig motivasjon kan i dette tilfelde være konstant incs, men de fleste holder ut og det liker jeg

Hvordan holder du motivasjonen din oppe, og hvordan er stemningen i GNI?

Motivasjonen min har jo helt klart vært opp og ned siden jeg var på ferie. Slik som den er nå er den på topp og der blir den. Stemningen i GNI er på toppers og alt er flott : )

Hva skal til for å vippe BNP av sin høye hest, om det idet hele tatt er mulig slik det ser ut i dag?

Vanskelig spørsmål og svare på. Men jeg vet akkurat åssen BNP spillere er og hvordan de går ut for. Har nok en viss aning på hvordan det kan økes. Tiden og aktiviteten er det som vil vise.

Hva slags spillestil er det du har?

Har ingen spesiell spillestil. Men sier alltid en ting, jeg. "bedre å gi angrep enn å få angrep"

Hvordan tror du v4 kommer til å se ut om et par måneder?

Om noen måneder vil jeg faktisk si at det ikke kommer til å være utrolig store forskjeller. Såklart kan jo ting skje. Her kan jeg nesten ikke si så veldig mye, tiden vil vise

Hva er ditt beste TW minne fra v4?

Huffja, nå må jeg tenke litt.
Velger å se tilbake da "Tarzan" spilte. Spillere som han har jeg nesten aldri samarbeidet så bra det. Vi gjorde det helt utrolig tidene han spilte, selvom han til tider var veldig negativ til andre spillere og gjorde en dårlig beslutning, kunne vi stått bra idag.


Og så over til litt mere "private" spørsmål, etter overraskende stort ønske om dette. Spørsmålene er delvis valgt ut av BNP, delvis av meg :rolleyes:

Hvor mye er du på TW hver dag, og hvor lenge sitter du oppe om nettene?

Sitter oppe så lenge jeg må :D

Har du noen gang hatt med deg PC’n inn på toalettet for å passe på incs? :D

Det har jeg, opptil flere ganger :D

Phew. Det betyr at jeg ikke er den eneste :eek:. Har foreldrene dine noen gang reagert på at du spiller TW?

Neinei, klart ikke :)


Takk for at du tok deg tid til dette. Er det noen du vil nevne/takke? :)

Ønsker å nevne 2 spillere på begge sider.

Andreas - fortsett slik du holder på, du gjør en super innsats!

Hele GNI - Tusen takk for at dere tar dere tid til å spille på min side, setter pris på det.

Henry - Du har noen flotte spillere på ditt lag, og morsomt å være deres fiende. Dere gjør også en god jobb.


Selv takk til deg, Naith! du gjør en super jobb med tingene dine, dette passet deg. Lykketil videre på neste intervju. Morsomt å bli kjent med deg


Og med dette så avsluttes intervjuet med UnReal, lederen av GNI. Det har vært utrolig morsomt å bli kjent med deg også, og måtte den beste vinne ute i krigen ! :)

Naith out ;)
 

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Flott intervju (y)

UnReal er en flott leder og god kompis han ass, glad jeg er på din side :)
 

DeletedUser

Guest
tumblr_kv4399hWWz1qzdr4go1_500.jpg
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Herlig intervju og meget bra valg av intervjuobjekt! Jeg har virkelig respekt for UnReal, både for spillerstil, lederskikkelse og mange hyggelige sene kvelder sammen med å sende ut angrep :)
 
Topp