Besvart Upassende krigserklæringer?

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg opplever at omtrent halvparten av alle krigserklæringer inneholder ord, eller går til personangrep mot enkelte spillere som jeg vanligvis ville rapportert via rapporteringsfunksjonen i meldinger. Jeg vil derfor tro at teamet tar slike henvendelser gjennom ticket systemet - enn så lenge.

Hvordan forholder teamet seg til upassende krigserklæringer (kan dere gjennom loggen finne ut hvem som erklærte (?)) og hva vil være konsekvensen av dette?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvordan forventer du at noen skal ta deg seriøst når du har en sånn signatur?
Å skryte av at noen synes du har oppført deg som en liten unge, er vel ikke noe oppegående personer ville gjort?

Nå lurer kanskje noen på hvorfor jeg skriver dette her. Enkelt. Uansett hvor bra poeng du har i spørsmålet ditt(og jeg er enig i det du skriver her), så vil du ikke bli tatt på alvor med en sånn idiotisk signatur.

Oppsummering; Grow up.
 

DeletedUser

Guest
-.- signaturen gjør ikke forskjell på det spillere og forumbrukere mener-.- hvorfor ikke tenke på det før du kritiserer noen for det-.-


men burde ikke straffen være det samme som for personangrep?
 

DeletedUser

Guest
-.- signaturen gjør ikke forskjell på det spillere og forumbrukere mener-.- hvorfor ikke tenke på det før du kritiserer noen for det-.-


men burde ikke straffen være det samme som for personangrep?


Jeg kritiserer ikke det han her skriver, jeg skriver tvert imot at jeg er enig i det.
Men gir ham samtidig råd om at han burde skjerpe seg om han vil bli tatt seriøst i framtiden.

Det er vel vanskelig å ha èn mal på det, siden hver erklæring kan inneholde forskjellig ulovligheter. Må vel behandle den som et vanlig foruminnlegg, å straffe etter hvilke(t) regelbrudd som blir begått.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kritiserer ikke det han her skriver, jeg skriver tvert imot at jeg er enig i det.
Men gir ham samtidig råd om at han burde skjerpe seg om han vil bli tatt seriøst i framtiden.

Det er vel vanskelig å ha èn mal på det, siden hver erklæring kan inneholde forskjellig ulovligheter. Må vel behandle den som et vanlig foruminnlegg, å straffe etter hvilke(t) regelbrudd som blir begått.

det jeg sier er at du heller skal slutte å kritisere signaturen hans siden ingen skifter mening av å se en signatur-.- RF blir tatt seriøst uansett han!
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
La nå Royal Flush ha den signaturen i fred. Folk opplever forskjellige seire i livet, kanskje var det at RF klarte å gjøre meg irritert en seier for ham?

For å svare på spørsmålet behandles upassende krigserklæringer på samme måte som upassende stammeprofiler - lederne må som regel stå ansvarlig.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hvordan forventer du at noen skal ta deg seriøst når du har en sånn signatur?
Å skryte av at noen synes du har oppført deg som en liten unge, er vel ikke noe oppegående personer ville gjort?

Nå lurer kanskje noen på hvorfor jeg skriver dette her. Enkelt. Uansett hvor bra poeng du har i spørsmålet ditt(og jeg er enig i det du skriver her), så vil du ikke bli tatt på alvor med en sånn idiotisk signatur.

Oppsummering; Grow up.

Forventer du at jeg skal ta deg seriøst når du trekker inn konflikter når du skal svare på et spørsmål? I den sammenheng kan jeg også si at jeg er veldig glad i Jokke uansett hva som har skjedd, jeg liker å bli hatet :)

@Takk til MrGaW for svar :)
 
Topp