USENS Gone :D

DeletedUser

Guest
Vell, dere hørte rett..... v3`s eldste stamme går bort, og halve v3 er glad :D
 

DeletedUser

Guest
Med den lederen var det bare et spørsmål om tid. De fleste i Ledelsen stakk fra stammen på grunn av han.
 

DeletedUser

Guest
Vell, dere hørte rett..... v3`s eldste stamme går bort, og halve v3 er glad :D

Gamle er de, men den eldste?

V3 var ikke mer enn en time gammel når jeg logged inn for første gang og mekket Yakuza. Crazy 22 var på plass på under en halv dag :)
 

DeletedUser

Guest
hmm.. jugenissen sa at vi var den eldste stammen igjen.. kansje vi kom før dere :p
 

DeletedUser

Guest
Usens har stamme-ID 151, og Yakuza har 216. Så stemmer nok at USENS var eldre ^^
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
RIP Usens.

Hadde noen små kamper med de spillerne som holdt til i nord :) Artig, artig.
 

DeletedUser

Guest
Gamle er de, men den eldste?

V3 var ikke mer enn en time gammel når jeg logged inn for første gang og mekket Yakuza. Crazy 22 var på plass på under en halv dag :)

veeel da var du litt sent ute ;-P tror usens ble etablert 5 min etter at v3 ble etablert, høyeste stammerankingen var 2 plass og laveste ranken var 24 plass så lenge vi drev seriøst,

jeg leser at iskrem forsto at usens gikk under med den ledelsen, jeg gikk ikke med på at usens skulle merge inn i en annen stamme og gå under, derfor ble det holdt liv i stammen ett par mnd til...

litt historie for de som er inntr i det.

usens ble etablert av meg og labbelangøre som har vært chattevenner i 10 år, vi to skulle lage en sosial stamme som ikke handlet så ille mye om det spillet handlet om, vi forsto raskt at tw var ett krigspill, da bos hadde flust av spioner i stammen,vi hadde og en spion i ledelsen i bos, noe som gjorde at vi overførte en del info til yukuza.
vi var vel en av de få stammene som fikk allianse med yukuza, den alliansen holdt vel til siste dag.

usens slet med aktiviteten så for å imøtekomme det måtte vi begynne og merge til oss stammer, det var forøvrig aldri snakk om å la oss merge inn i en annen stamme, vi var tro mot yukuza og skulle ikke la oss merge inn til fienden.

sommeren 09 kom, labbelangøre gikk lei, overlot skuta til meg alene.
jeg overførte skuta til noen andre som senere ville merge seg inn i andre stammer, dette var en tid vi nylig hadde vært på topp poengmessig og vi hadde begynnt å gå nedover, nedgangen akselrerte da ledelsen jeg hadde satt opp gikk i mot meg og gikk i en ny stamme og inviterte over alle spillerne fra usens.

men for å summere min erfaring fra dette så var usens for spredt rundt på kartet, samt vi i ledelsen var omringet av bos spillere på den ene siden og yukuza på den andre siden, og på den måten ble det stillingskrig der ingen turte å begynne og angripe,når bos ble oppløst forsvant all lyst og motivasjon til å fortsette.
 

DeletedUser

Guest
Lollll

Dere har gått fra 700 til 30 byer, og da kan dere ikke bare skylde på at dere ikke gadd, at dere slutta, og at dere hadde vunnet alle kriger hvis dere hadde giddet......
 
Reaksjonspoeng
3
usens kunne bestått uendelig hadde jeg bare giddi....

Yeah for dere tror at yakuza hadde giddet å ha 200 byer som sto der fine og ubeskytta i clusteret sitt for alle evighet? Usens møtte aldri på noen ordentlige utfordringer. Dere var fritt vilt. Hvis noen ville adle dere gjorde de det. Hvis de ikke ville, fikk dere leve.
 

DeletedUser

Guest
jugenissen skrev:
jeg overførte skuta til noen andre som senere ville merge seg inn i andre stammer, dette var en tid vi nylig hadde vært på topp poengmessig og vi hadde begynnt å gå nedover,
De fleste ønsket å beholde USENS-navnet. Stammen var så spredt at en merg for å samle stammen mer ikke var til å unngå.

jugenissen skrev:
nedgangen akselrerte da ledelsen jeg hadde satt opp gikk i mot meg og gikk i en ny stamme og inviterte over alle spillerne fra usens.

Antall spilleret som ble invitert var ca.10. De andre som forlot stammen gikk for det meste til DOGZ-fiendtlige stammer. Vi prøvde å gjøre overgangen så smertefri som mulig etter du nærmest hadde "trakassert" oss, men du gikk rabiat og erklærte krig med en gang. Vi prøvde fred, dere svarte med krig.
 

DeletedUser

Guest
Yeah for dere tror at yakuza hadde giddet å ha 200 byer som sto der fine og ubeskytta i clusteret sitt for alle evighet? Usens møtte aldri på noen ordentlige utfordringer. Dere var fritt vilt. Hvis noen ville adle dere gjorde de det. Hvis de ikke ville, fikk dere leve.

utfordringer hadde vi, da bos spilte, men når bos tapte så gikk lufta ut av stammen, vi skulle da egentlig ha latt yukuza fått internadle oss for med bos sin bortgang døde usens sakte men sikkert.
så ja jeg er delvis enig i det du sier her.

men poenget var at ingen slo ut usens.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
utfordringer hadde vi, da bos spilte, men når bos tapte så gikk lufta ut av stammen, vi skulle da egentlig ha latt yukuza fått internadle oss for med bos sin bortgang døde usens sakte men sikkert.
så ja jeg er delvis enig i det du sier her.

men poenget var at ingen slo ut usens.

Jeg kan ikke si at vi slo ut hele usens. Det ville vært umenneskelig :) (pga. overtredelse av den maksimale adling- distansen)...
Det som er sikkert er at når Bambam fant ut at dere hadde vokst nok i K34, så forsvant dere like fort som IRL, da de ble presset.
Men for all del, vi slo ikke ut hele usens :cool:

Må forsåvidt også si meg enig i "forskern" her. Dere levde på de andre stammenes nåde.
 
Sist redigert:
Topp