Besvart Utagget angrep Knappen

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Hei, vet ikke om jeg har dysleksi eller ikke men var det ikke en knapp "inkommende angrep" fasen som het "Utagget angrep" der man kunne trykke også se hvilket angrep som ikke ble tagget. Isåfall hvor ble det av den?
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hei, vet ikke om jeg har dysleksi eller ikke men var det ikke en knapp "inkommende angrep" fasen som het "Utagget angrep" der man kunne trykke også se hvilket angrep som ikke ble tagget. Isåfall hvor ble det av den?

jeg ser den fremdeles på v23 =) under innkommende angrep så er det en knapp på bunnen "tagg"
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Jeg tror det Moa tenker på er angrep som ikke har blitt tagget tidligere. Om han trykker på "tagg" vil eventuelle utaggede angrep bli tagget, men rimelig sikkert med feil hastighet (Siden de ikke blir tagget med en gang de kommer inn) Så angrep som kommer inn når man ikke er online eller på mobil, vil man sannsynligvis ta en ekstra titt på før man tagger de, og gjøre seg opp en mening på hvordan man skal håndtere dem.

Om man har tusenvis av incs er det en stor jobb å gå igjennom alle incsa for å finne utaggede angrep. Måten å gjøre det på er å¨bruke "Håndtere filter" linken som ligger rett over incs tabellen. Når man har klikket på den er det bare å skrive inn "angrep" i kommando feltet og trykke på "Lagre og last inn på nytt" Da vil incslisten legge på et filter og kun vise kommandoene som heter angrep, med andre ord utaggede incs (Om man ikke selv har valgt å bruke angrep i taggen sin. Men det ville være rimelig dumt :D)
 
Topp