Utfordringer

DeletedUser

Guest
Når utfordringene er over, vil ditt lag vinne en belønning dersom de er best på sin verden, alle verdener eller globalt. Vinn i flere kategorier, og ditt lag vil vinne en enda bedre belønning.

Etter det jeg kan se, vant grønt lag på alle fronter i første utfordring (yey us!! :D), men jeg ser ingen såkalt "bedre belønning". Hva vil det si?
 

DeletedUser

Guest
Når utfordringene er over, vil ditt lag vinne en belønning dersom de er best på sin verden, alle verdener eller globalt. Vinn i flere kategorier, og ditt lag vil vinne en enda bedre belønning.

Etter det jeg kan se, vant grønt lag på alle fronter i første utfordring (yey us!! :D), men jeg ser ingen såkalt "bedre belønning". Hva vil det si?

Tror den bedre belønningen var hvis grønn vant flere dager. Det jeg lurte mest på er hvor lenge disse prisene varer.
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Dere fikk 24 timers boost istedenfor 12, dog må jeg si det forundrer meg at noe som vinner på to fronter på .net også får 24 times bonus,

Da burde dere egentlig fått 36

(det er egentlig 12 timer med bonus man får per seier)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Synes nå at disse utfordringene var mye stress for små goder...
Men er forsåvidt greit, ville vært kipt om bonusen skulle forstyrret hele balansen i gamet
 
Topp