Uttalelse fra BOL; Om V-BOL og RNG/[DA]

DeletedUser

Guest
Hvorfor kan ikke BOL se at RNG vil bli en enda større fare videre ?
RNG vokser enda bedere enn det bol gjør, IB Fam er sterke i fronten..

Men jeg mener at BOL burde gitt RNG ett dask bak og bli kvitt den alliansen dems en stund.
Alle mener at IB/HVIB Kommer til å bli borte, men hva skjer deretter ?
Tror dere virkelig at "Alliansen" Blir varig ?
Håper heller dere kan se at RNG er mere enn en fiende enn det IB og HVIB er for BOL.

Dette er da min mening, jeg aner ikke hva som skjer videre, det er opp til de store stammene, hvem som faller, og hvem som står.

Du må skjønne at BOL er avhengige av at RNG presser oss fra nord for at de skal ha en sjanse. Skulle likt å se hvem som vant mellom IB/HVIB vs BOL :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvorfor kan ikke BOL se at RNG vil bli en enda større fare videre ?
RNG vokser enda bedere enn det bol gjør, IB Fam er sterke i fronten..

Men jeg mener at BOL burde gitt RNG ett dask bak og bli kvitt den alliansen dems en stund.
Alle mener at IB/HVIB Kommer til å bli borte, men hva skjer deretter ?
Tror dere virkelig at "Alliansen" Blir varig ?
Håper heller dere kan se at RNG er mere enn en fiende enn det IB og HVIB er for BOL.

Dette er da min mening, jeg aner ikke hva som skjer videre, det er opp til de store stammene, hvem som faller, og hvem som står.

Virkelig? Mener du det? Jeg vet ikke hvem som ligger øvert på lista jeg da, kanskje du har glemt det? Da forslår jeg at du tar deg en rask titt, så ser du hvorfir vi er i krig med dere og ikke RNG ;)
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ser ofte på hightscoren jeg.

Og hvis du da regner ut poengmessig, ligger da alle RNG og BOL stammer på en poengsum av 600 305 272 poeng, med 61 474 byer.
IB fam har da 422 648 665 poeng, med 43 556 byer.

Sier seg selv hvem som er størst, og hvem som er minst.
Selv om IB ligger på 1 plass, må du da vite godt at de ikke teller en dritt når RNG er over 30 000 000 poeng sterkere.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Velvel, hyggelig å se at IB satser alt på å splitte alliansen på nytt her på forumet med meningsløs propaganda. Jeg tror jeg snakker for både BOL og RNG da jeg sier at dette forsøket på å vende oss mot hverandre er nytteløst, og at dere heller burde fokusere på dere selv, og å holde spillere aktive ;)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Håper du ikke tenker på meg. Dere kan være allierte med hele verden 2 og 3 også dere, skal ikke klage eller blande meg borti det. Artig med fred. :)
 

DeletedUser

Guest
MD: tviler på at du i den nærmeste framtiden får vite om hvordan det ville vært med IB-fam mot BOL fordi alliansen står, desverre for dere. Så dette til dels patetiske patetiske forsøket ditt på å finne en splittelse som ikke finnes er bare underholdende. Keep it up :rolleyes:

lowenan: :D "make peace, not war"
 

DeletedUser

Guest
MD: tviler på at du i den nærmeste framtiden får vite om hvordan det ville vært med IB-fam mot BOL fordi alliansen står, desverre for dere. Så dette til dels patetiske patetiske forsøket ditt på å finne en splittelse som ikke finnes er bare underholdende. Keep it up :rolleyes:

lowenan: :D "make peace, not war"

Patetisk forsøk? Syntes det var aldeles utmerket jeg :)
Prøver bare å få åpnet de lukkede øynene deres før det er for sent. Men gjør som dere vil :)
 

DeletedUser

Guest
Joda... skal moderere meg litt. Du skal få for forsøket, men resultatet ble magert :p

Og når det gjelder å få opp øynene så bor jeg et stykke nord i vårt langstrakte land. Her er det såpass mørkt at vi famler i blinde hele tiden uansett :D
 
Topp