Event Vårfeiring

Mafa3k

Community Manager
Community Manager
Reaksjonspoeng
10
[news]Vårfeiring[/news]
Hei, rettferdige eventyrer! Jeg, vårjomfruen, bringer deg rikelig med skatter når det er på tide å si farvel til vinterens kalde ånd. Du kan velge alt som er mitt mens jeg er her for å dele vårens varme kyss. Men pass på, jeg skal ikke gjøre det så lett for deg - mens du kan se hva jeg tok med, vil jeg ikke gi det ut bare sånn og heller skjule det for ditt syn før du kan velge. Kan du gjette hvor jeg har gjemt gaven du ønsker deg mest?

[news]Eventet[/news]
Kjære spillere,

velkommen til vårt "Vårfeiring"-arrangement. I denne begivenheten besøker vårjomfruen hvert rike for å feire slutten på den kalde årstiden, og kommer med gaver for å gi livet en ny start. Arrangementet starter 24. mars og varer i 3 dager.

Start: 28. Mars 2022, 08:00
Slutt: 31, Mars 2022, 08:00
Verdener: alle unntatt classic, hurtig, ikke-premium


Massevis av skatter

En gang om dagen vil vårjomfruen vise deg et sett med gjenstander. Før du kan velge, vil elementene bli blandet og skjult. Nå kan du velge én flis for å avsløre premien som er skjult bak den.
Du vil få lov til å åpne én flis gratis hver 24. time. Tolv timer senere vil du få et nytt fritt valg. Men disse er kun gyldige for gjeldende dag, så bruk dem før timeren går ut!

Ved siden av varene er det tre tjenester du kan få. Disse vises også i linjen under banneret. En lar deg åpne den neste flisen gratis, en annen vil umiddelbart avsløre en tilfeldig flis for å vise deg hva som ligger under, og den tredje vil automatisk doble neste valg. Husk at alle favorittene du avslører under en flis automatisk brukes til vårt neste valg; de bærer til og med over til neste dag. Men det er ingen måte å ikke bruke dem til ditt neste valg. Så velg med omhu!

Når du har låst opp alle brikkene, må du enten vente til telleren i øvre høyre hjørne går tom, eller du kan bestemme deg for å fylle opp flisene. Men pass på! Varene vil være de samme som før; du vil ikke få et nytt utvalg. Elementene vil bare bli erstattet når timeren går ut.


Vi ønsker deg en god start på den nye sesongen!
Ditt Tribal Wars Team​
 
Topp