Event Vårferie

Mafa3k

Community Manager
Community Manager
Reaksjonspoeng
10
Vårferie
Hei, rettferdig eventyrer! Jeg, vårjomfruen, gir deg rikelig med skatter, da det er på tide å si farvel til vinteren. Du kan velge alt som er mitt, ettersom jeg er her for å dele vårens kys. Men vær forsiktig, jeg vil ikke gjøre det så enkelt for deg - mens du kan se hva jeg tok med, vil jeg ikke gi det ut akkurat slik og heller skjule det for synet ditt før du kan velge. Kan du gjette hvor jeg har skjult gaven du aller helst ønsker?

Eventen
Kjære spillere,

velkommen til vårt "Spring Holiday" arrangement. I dette tilfellet besøker Spring Maiden alle rike for å feire slutten på den kalde årstiden, og gir gaver for å gi livet en ny start. Arrangementet starter 24. mars og varer i 4 dager.

Start: 24. mars 2021, 14:00 [lokal markedstid]
Slutt: 28. mars 2021, 14:00 [lokal markedstid]
Verdener: alt unntatt klassisk, hastighet, ikke-premium, og de som startet 3. mars eller senere. Også verdener som starter i løpet av løpetiden eller to uker før / etter hendelsen vil bli ekskludert

Screenshot_replacement%20%281%29.png

Masse Skatter

En gang per dag vil Spring Maiden vise deg et sett med ting. Før du kan velge, blir varene blandet og skjult. Nå kan du velge en flis for å avsløre prisen som er skjult bak den.
Du får lov til å åpne en flis gratis hver 24. time. Tolv timer senere vil du få et nytt fritt valg. Men disse er bare gyldige for dagens dag, så bruk dem før timeren går ut!

Ved siden av varene er det tre tjenester du kan få. Disse vises også i linjen under banneret. En vil tillate deg å åpne neste flis gratis, en annen vil umiddelbart avsløre en tilfeldig flis for å vise deg hva som ligger under, og den tredje vil automatisk doble ditt neste valg. Husk at alle favorittene du avslører under en flis automatisk blir brukt til vårt neste valg; de overfører til og med neste dag. Men det er ingen måte å ikke bruke dem til ditt neste valg. Så velg med omhu!



Når du har låst opp alle fliser, må du enten vente til telleren i øvre høyre hjørne løper ut, eller du kan bestemme deg for å fylle på flisene. Men pass opp! Varene vil være de samme som før; du får ikke et nytt utvalg. Elementene erstattes bare når tidtakeren er tom.




Vi ønsker deg en god start på den nye sesongen!



Ditt Tribal Wars-team
 
Topp