v1 champion

Status
Stengt for ytterligere svar.

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Oddybear v Paalodin
Dette hadde nok blitt en jevn kamp ja, men paal er den jeg selv har hatt mest med og gjøre, og er en hard nøtt å knekke!

Kkire5 v Kong Sardinia
Kkire5 hadde nokk tatt denne lett. Suveren på aktivitet, og VELDIG aktiv på krigsfronten!

Vmax v Grim Reaper
Samme med Badass her, suveren aktivitet og utrolig aktiv på krigsfronten!


magic dude v birken
Alle vet jo hva magic dude står for og hvem han er. Hadde nok dratt denne seieren inn ja!

lowenan v Theodoric
Jeg personlig kjenner ikke så mye til Theo, men lowenan har jeg hatt litt med og gjøre, god i forsvar og høyt aktivitetsnivå!

Knusern65 v Herbalife
Kjenner ikke så mye til noen av dem, men jeg tror nok herba hadde dratt inn denne!

Serpico v michaelh3877
Ikke sikker på denne, så velger og stemme uavgjort!

Sjefen v Balle klorin
Denne hadde nok BK dratt inn i havn! Hatt en utrolig god aktivitet i det siste og mye gode adlinger!

Sau med magesjau v Charlemagne rebirth
Kjenner ikke så mye til CR, men det jeg vet om Sau er nok! Hun hadde nok tatt denne kampen ja!

Capitan22 v Eurosis
Med Cap sitt høye aktivitetsnivå og Euroris sitt MEGET varierende, hadde nok Cap dratt denne lett inn!

radisson v may65
Hadde nok blitt seier til radisson dette ja! May har ikke imponert meg på slagmarken!
carneolt v JonSnow
Uavgjort her igjen. Kjenner lite til disse to.

Njal v AndyAndy97
Nøytral, stemmer ikke der jeg selv spiller.

black oups v småen65
Av det jeg har hørt om black oups, vil jeg nok tro han hadde tatt denne.

super lol v Lord Beaverbrook
Lett match for SL.

Janna v Kaw2466
Kjenner ikke noe til noen av disse.

Gullungen95 v yngwizz
Gullungen har vist sitt på krigsfronten, og jeg vet at denne spilleren er meget aggresiv når de først setter igang!
Valramn v Kong Tor

Sir.Hebbe v Stonee92
Uavgjort her.

Llb v Kenn93x
Hmm, vanskelig valg! Velger og ta uavgjort på denne.

Warlord v Lamps
Lamps kontoen viste jeg nesten ikke at eksisterte engang, men Warlord har nå vist seg til tider og vært aktiv i krigen, så han får denne seieren av meg!

terhals v Tkdark2
Uavgjort her.

Latingen v Gangsta Twitch
GT kontoen har hatt en meget dyktig spiller, og blitt erstattet med en minst like god!

eivped v realpower
Av det lille jeg har sett realpower på slagmarken har det ikke vært imporende! Eivped på sin side har vist seg mer dyktig her!

scarborough rebirth v The norgie
Jeg aner ikke hvem The norgie er. Enda en av disse ukjente kontoene i WIC. Scar derimot har vell de fleste hørt om!
Han er og en av de få i WIC som ikke lever på stacks har jeg inntrykk av, så denne seieren tar han nok elegant ja!

Avenged v Valkyrie
Her hadde nok Valkyrie dratt inn seieren elegant ja! Avenged er og en konto man ser lite til på slagmarken.

dido v Lord Vlaron II
dido er vell den jeg har sett mest til her, så på bakgrunn av det får han seieren her!

sab. v Coolekisen
Kjenner lite til begge dise, så uavgjort her!

Rustern94 v Spirous
Rustern har jeg sett nada til, Spirous derimot har vist seg på slagmarken!
Audia6 v Haakonk

xandor v enfiserum666
Kongen i nord! Denne seieren hadde nok blitt lett match for xandor!

Karmany v Albania1
Albania1 har så absolutt vist seg som en dyktig kriger på slagmarken! Karmany på den andre siden har jeg ikke sett noe til.
 

DeletedUser

Guest
Ok. Skal legge inn en liste jeg også. Bare fordi jeg likte initiativet.
Vinneren Markeres med fet skrift

Oddybear v Paalodin
Rett og slett fordi Pål er en mye mer aggressiv spiller. Begge er like målrettede men Oddy velger gjerne litt enklere løsninger.

Kkire5 v Kong Sardinia
Kkire har som scar nevnte gått fra en helt anonym tilværelse i BOL (selv om han var en stor skikkelse innad) til å bli en stor kriger i WIC. KS har jeg knapt nok sett gjøre noe på slagmarken.

Vmax v Grim Reaper
Mye samme som mellom Oddy og Paal. Vmax velger gjerne litt enklere løsninger mens Tommy begraver spillere i stor stil.

magic dude v birken
Ord er overflødige. GO Ole!

lowenan v Theodoric
Denne er tricky. Både lowe og Theo er gode krigere og gode strateger. Skal jeg velge her må jeg gå for lowe rett og slett fordi lowes aktivitet har vært mer stabil enn Theos.

Knusern65 v Herbalife
Knusern kjører over JPTG i stor stil i sør, mens Herba står litt på stedet hvil i nord.

Serpico v michaelh3877
Denne er vanskelig. Lar den derfor stå åpen

Sjefen v Balle klorin
Det BK har gjort på v1 har vært med på å forme det den er blitt. Og det er imponerende å se den størrelsen kontoen ennå har. Med det sagt velger jeg likevel sjefen som seierherre her. Fordi BKs stridsegenskaper har vist seg veldig varierende.

Sau med magesjau v Charlemagne rebirth
Interessant match dette. Charle kan når han vil i nord, mens sauen rett og slett herjer i sørvest. Magefølelsen sier sauen.

Capitan22 v Eurosis
Selv om jeg vet at Eurosis kan, så må nesten Cap få denne rett og slett fordi aktiviteten til Cap er vanvittig høy, og hun gjør en strålende jobb med sin stamme.

radisson v may65
Nok en vanskelig kamp. Kjenner egentlig litt lite til May selv om jeg er i samme stamme som henne. radisson kjenner jeg derimot bedre til. Lar denne gå til radi basert på kunnskap

carneolt v JonSnow
Nok en hard nøtt. Dette er 2 krigere. Begge kan når de vil og når de vil er det kjedelig å stå i veien. Lar denne stå åpen da jeg ikke aner hvem som hadde tatt denne.

Njal v AndyAndy97
Dette er også en kamp mellom 2 litt sånne nå og da spillere. Andy har fått med seg minst Clayzer og Njal er litt sånn nå og da. Vanskelig å si hvem som ville tatt dette.

black oups v småen65
Småen tilhører gruppen med spillere som har knust JPTG i sør, mens black oups tilhører nordfraksjonen til WIC som når de gidder gjør innhogg i JPTG. Stemmen min går nok til småen her

super lol v Lord Beaverbrook
Super lol er vel en av JPTG som har gått sånn ca i 0 eller pluss en god stund nå. Hva det skyldes kan man sikkert spekulere i, men det tar ikke fra h*n det h*n har gjort. LB stakkar har hatt det litt hardt i det siste, men kommer nok tilbake sterkere etter hvert.

Janna v Kaw2466
Ja, hva skal man si. Janna var en veldig viktig brikke i sør lenge før kontoen gikk litt inaktiv. Kaw er ikke en konto man har hørt om når man snakker om krigerne på v1.

Gullungen95 v yngwizz
Gullet får denne. Rett og slett fordi det er imponerende hvordan kontoen har kommet seg siden den nesten var helt rimmet bort.

Valramn v Kong Tor
Valramn er nok en viktig brikke i JPTG, men hva han gjør på slagmarken er ikke mye å skrive hjem om. Kong Tor er litt av og på. Men rasker med seg en del når han her på

Sir.Hebbe v Stonee92
Nok en støttespiller i JPTG mot en "gammel" kriger fra WIC. Stonee
døde litt hen når BOL døde. Men hva denne krigeren sto for i krigen mellom BOL og WIC gjør dette til et enkelt valg for min del.

Llb v Kenn93x
Lloyd og Kenneth. Kenneth bør ta denne om han gidder

Warlord v Lamps
Spillerene på Lamps får denne basert på hva de har gjort og hva de står for!

terhals v Tkdark2
Samme som ovenfor. Tk får denne av meg.

Latingen v Gangsta Twitch
Altså... jeg setter pengene mine på Myh her jeg. Når det skjer noe på Latingen så smeller det på alle sylindre samtidig.

eivped v realpower
Vanskelig kamp som jeg lar stå åpen

scarborough rebirth v The norgie
The Norgie er absolutt en viktig spiller i WIC, men Scar er krigeren som stikker fram nesa og ypper til strid.

Avenged v Valkyrie
Vanskelig kamp. Jeg vet ærlig talt ikke hva Avenged står for i strid, men Valkyrie prøver i allefall fra sin skjermede tilværelse i nord.

dido v Lord Vlaron II
Begge er gode spillere. Dido får denne rett og slett pga min inngående kjennskap til hans enestående stahet og ståpåvilje. Er imponerende at han har bitt seg fast der han er. Har vel vært i en form for strid der oppe siden dagen han startet :p

sab. v Coolekisen
pga mange skifter på begge kontoene lar jeg denne stå åpen.

Rustern94 v Spirous
Whoop whoop... Siden denne er meg lar vi den bare stå!!

Audia6 v Haakonk
Nok en match jeg ikke aner hva jeg skal si noe om.

xandor v enfiserum666
Xandor må få kredit for hva han har gjort. Ensi og kimmi... tja. Vet hva de kan, men ikke sikker på om det hadde holdt her.

Karmany v Albania1
Ikke vet jeg om det er orginale Albania som spiller der ennå... , men jeg ikke overvettes imponert. Karmany er også litt sånn opp og ned med aktiviteten. Går for det "sikre"
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke la være å peke ut at når det er 60 spillere, så vil man ende opp med 30 spillere neste runde. Så 15 spillere. Så 7,5 spillere. Så 3,75 spillere.

Det er derfor det er vanlig med et antall spillere som er en potens av 2, som for eksempel 64. For å være litt konstruktiv, så anbefaler jeg at man fikser en løsning på det snarest mulig. En måte å fikse det på er, til neste runde, å ta med to ekstra spillere - de fra de kampene som var jevnest, for eksempel. Da er man oppe i 32 spillere, og kan redusere til 16, 8, 4, 2 og 1 vinner.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
er 64 her Grim. jeg endra på det i starten.. er 64. de 2 ekstra kampene var xandor vs enfi og karmany v albania1 :)
 

DeletedUser

Guest
er 64 her Grim. jeg endra på det i starten.. er 64. de 2 ekstra kampene var xandor vs enfi og karmany v albania1 :)

h91C4F104
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
har funnet ut hvem som er med i neste runde. Gratulerer til

Paalodin -

Kkire5

Grim Reaper

magic dude

lowenan

Knusern65

Serpico

Sau med magesjau

Capitan22

radisson

AndyAndy97

black oups

super lol

Janna

Gullungen95

Valramn

Sir.Hebbe

Kenn93x

Lamps

Tkdark2

Gangsta Twitch

eivped

scarborough rebirth

Valkyrie

dido

Coolekisen

Spirous

Haakonk

xandor

Karmany


Vi må også ha en liten avgjørelse til:

carneolt v jonsnow

Sjefen v Balle klorin
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
carneolt v jonsnow Meget sterke begge to. Men tipper til jevnheten til Carneolt her.

Sjefen v Balle klorin-
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
carneolt v jonsnow JonSnow's adlinger har imponert mer enn Carneolt sine. På bakgrunn av det gir jeg stemmen til han.

Sjefen v Balle klorin Sjefen har et meget varierende aktivitetsnivå, BK er mer stabil og har imponert kraftig på adlingsfronten i det siste!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
carneolt v jonsnow

Sjefen v Balle klorin

Teller det å stemme på seg selv? Oh well.. Samme det :)

carneolt v jonsnow
Akkurat nå er det Carne som gjør det best.


Sjefen v Balle klorin
Når Sjefen vil så kan han, og han gjør det hele tiden. Ja, aktiviteten er ikke så høy nå, men hey, sommerferie? BK imponerer meg ikke. Har aldri latt meg imponere over gråbyadlere. Etter at gråbyene har tatt slutt har kontoen sluttet å vokse. I say no more.
 

DeletedUser

Guest
Som nærmeste nabo til BK har jeg ærlig talt ikke sett mye til vedkommende uansett, selv etter lovord om at han skal ta meg.

Jeg klarte å miste en by til BK forrige uke :forvirra:

carneolt v jonsnow
Carne er litt mer jevn, og får derfor stemmen min. Var vel en av de vanskeligste valgene her.

Sjefen v Balle klorin
Ikke så altfor mye å si, Sjefen har vokst i en imponerende tempo før sommeren, men ser ut til å ha tatt sommerferie nå. Er lov det, men Sjefen får denne, pga alle gråbyadlingene til BK.
 

DeletedUser

Guest
Dette blir for dumt. Vinneren av tw-champ v1 er, og forblir Hansemann. Stiller meg sterkt i mot prosjektet som er satt i gang med å få en ny "champion". Dere får kose dere med Mikke Mus-kåringa deres, Hansemann er den sanne champion.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Dette blir for dumt. Vinneren av tw-champ v1 er, og forblir Hansemann. Stiller meg sterkt i mot prosjektet som er satt i gang med å få en ny "champion". Dere får kose dere med Mikke Mus-kåringa deres, Hansemann er den sanne champion.

Den er jo veldig utdatert uansett. Mye har forandret seg siden den tid, og spiller fortsatt Hansemann da?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp