V1 champions finale

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
What ? Jeg rakk ikke å stemme !

Er enig i at denne gangens V1 champion har vært en forhasta versjon. Ganske useriøs, i grunn. Nå har vi jo plutselig to V1 champions =P.

Alikevel - gratulerer som V1 champion, MD. Du fortjener nok den plassen mer enn de andre som spiller V1 pdd.
 

DeletedUser

Guest
I følge de få aktive på forumet er jeg visst vinneren. Men 6(?) stemmer mot 3(?) er ikke akkurat den største deltagelsen. Men jeg klager ikke ^^,
 

DeletedUser

Guest
siden jeg kjenner MD's spillestil rimelig godt, så tror jeg faktisk at jeg kunne tatt han uten å slite meg ut. en mot en, med omtrent like mange byer, ville nok lille ole hatt en del trøbbel med min spillestil ;)
 

DeletedUser

Guest
siden jeg kjenner MD's spillestil rimelig godt, så tror jeg faktisk at jeg kunne tatt han uten å slite meg ut. en mot en, med omtrent like mange byer, ville nok lille ole hatt en del trøbbel med min spillestil ;)

Kanskje det. Er glad jeg slipper å finne det ut. Hadde vært slitsomt :/
 

DeletedUser

Guest
neida, bare den første uka. etter det, så hadde jeg hatt en grei jobb ;)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hadde jeg hatt en av dere nord for meg, og den andre sør for meg, hadde jeg likevel hatt enkel match, med venstre hånd bundet bak ryggen og svart lapp på høyre øye.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
må nok si at md har imponert mye mer på v1 enn begge dere 2 til sammen ;)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Min post var en klar overdrivelse, men kanskje vanskelig å forstå?

Både MD og Tommy (det samme gjelder også en gruppe andre inkl. meg) har noen tusen fiendebyer på samvittigheten, så synes ingen skal skamme seg over det. Denne konkurransen er veldig hypotetisk, og det er vanskelig å vite hva man skiller på. MD har likevel best ODA, flest medaljer, og langt oppe blant de som har tatt flest fiendebyer, så det er fair det.
 

DeletedUser

Guest
Mine ferdigheter er ganske høye bare jeg gidder. Men er uhyre sjeldent det skjer :D
 

DeletedUser

Guest
alt i alt, MD er en verdig vinner. og han HAR faktisk adlet en by av meg helt i starten av v1 -.-
 
Topp