V1 champions finale

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Etter knusende runder, småjuks og jevne kamper har folket bestemt disse 2 finalistene:

magic dude vs Grim Reaper (wic halvdel 1 v wic halvdel 2)


Jeg vil se en god begrunnelse på denne kampen, tenk nøye over hvem du ikke ville ha møtt av disse 2, hvem du mener er best og hvem du mener burde være v1 champion!

Dobbeltstemmer er selvfølgelig ikke med denne runden heller.

Da ønsker jeg alle sammen lykke til med kåringen av V1`s Champion :)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan skal man begrunne det åpenbare?
Magic dude vinner denne knusende lett. Hadde ikke tatt ham lang tid å fjerne Grim/Tommy fra kartet :p
Han er altfor aktiv og har mye bedre skills!
 

DeletedUser

Guest
Ikke helt sikker på hvilken planet TK sitter på... At MD hadde vunnet knusende lett kan fort bli en av de mer episke kommentarene her, fordi det høres ut som om MD er en guddommelig mye bedre spiller enn Tommy...

MD - Grim
Dette ville blitt en lang krig hvor jeg tror den ene neppe ønsker å møte den andre fordi jeg neimen ikke er sikker på om de noengang ville blitt ferdige med den. Men jeg tror at om en av dem skulle slått den andre, så ville kanskje Ole trukket det lengste strået til slutt.
 

DeletedUser

Guest
Ikke helt sikker på hvilken planet TK sitter på... At MD hadde vunnet knusende lett kan fort bli en av de mer episke kommentarene her, fordi det høres ut som om MD er en guddommelig mye bedre spiller enn Tommy...

Så fint at vi har hver vår mening da, men må nok skuffe deg og si at jeg er fra planeten jorden, så med mindre du bor på en annen planet, stammer vi nok fra den samme :)
Og hvordan du tyder min kommentar er ikke mitt problem. Slik jeg ser det er jeg ikke den første, og ei sikkert den siste, som har uttrykt meg på denne måten. Jeg bare gir min mening, og mener Grim er null match for MD ;)
 

DeletedUser

Guest
Siden dette ikke er en diskusjonstråd skal jeg fatte meg i korthet. Jeg har ingen problemer med at du mener det du gjør Thomas. Det er ditt valg ene og alene... men da kan vi snu det på hodet og si, hvem er du som kritiserer meg for å kommentere valget ditt? Jeg sa ingenting i min kommentar om at du ikke får ha din mening gjorde jeg?

Så kan vi la dette ligge videre, og du får heller kontakte meg per pm om du hadde mer å si om saken :)
 

DeletedUser

Guest
Som jeg skreiv helt i starten av forrige kommentar, vi har hver vår mening, ingenting galt i det :)
Har sendt deg pm også, så du får se å svare på det jeg skreiv der, så kan vi ta dette videre på pm istedet ;)

PS: Samme gjelder alle andre som vil kommentere andres meninger. Ta det heller opp på pm, for det er mye bedre for både de det gjelder og for alle andre som er på forum ^_^
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
MD - Grim

At dette blir en "walk-over" som Tk skulle ha det til kan jeg ikke forstå noe som helst av. Joda, MD er veldig god, men det er jaggu meg Grim også. Grim kan slå ut hvem som helst per dags dato. Hva du baserer utspillet ditt på Tk, eller hva du har sett som har gjort at Grim kom til å bli knust kan jeg ikke helt se.

Min stemme går likevel til MD. Jeg er spesielt imponert over hans aksjon mot Capitan22 og hvor raskt MD har krabbet seg innover tidligere JPTG-land. Jeg synes at MD er den spilleren som har imponert meg mest, selv om kampen mot Grim nærmest hadde blitt så jevn mellom disse at vi hadde sittet her like lenge som V1 har vart. Måten Grim ga bort byene sine i nord(?) for å fokusere alt i sør og måten han har vokst på er en gullmedalje verdig! Men jeg vil nok tro at MD tar deg til slutt, Grim :) Dessverre!

PS: Samme gjelder alle andre som vil kommentere andres meninger. Ta det heller opp på pm, for det er mye bedre for både de det gjelder og for alle andre som er på forum ^_^

Ikke for å grave, men ser ut at noen har misforstått hva dette forumet går ut på. Hva er poenget med tråder dersom alt skal tas per PM? Ikke noe poeng å svare, synes bare det ble litt rart:forvirra:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
magic dude vs Grim Reaper

To gode spillere, absolutt. Dessverre så må jeg nok gi min stemme til MD, da jeg synes han er en bedre spiller på de fleste "plan". Han har også vært min nabo siden de tidligere årene på V1, så jeg kjenner MD på et litt mer personlig plan også, derav hvordan spilleren oppfører seg/behandler saker til enhver tid.

Bare sånn på kanten, så er det faktisk oppretta en egen tråd for diskusjoner rundt TW Champion "2". Enten så skjønner ikke folk hva slags nytte den tråden har, eller at de blindt bare ignorerer at den faktisk eksisterer. Jeg vet ikke, men en av de delene er det nok.
 

DeletedUser

Guest
MD-Grim
Enig med Spiralis at dette ville blitt en langvarig krig. Men til slutt så ville nok MD ha dratt i land seier'n etter en langvarig krig. Ole har imponert meg med adlings aktiviteten hittil, så creedz!(clapping)
Ville vært morsomt og sett de 2 mot hverandre, en evigvarig krig.
Creedz til Tommy også, kommet seg finalen og ingen slår vel aktivitets nivået til Tommy tenker jeg. (Personlig mener jeg at det er Ole og Tommy som har fortjent plassen i en finale, så Gratulerer til dere begge(hug))
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
MD-Grim Tror aktivitetsnivået til Tommy hadde blitt utslagsgivende her, tror han hadde vunnet pga sine defensive egenskaper, begge er sykt gode offensivt. Skills er disse veldig like, men Tommy har ett høyere aktivitetsnivå så han hadde nok seiret ganske raskt. Kommer an på forutsettningene selvfølgelig, men 1 vs1 med 10 byer hver ville nok Tommy vunnet greit denne her.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
magic dude vs Grim Reaper

magic dude hadde nok tatt Grim Reaper. magic dude er helt overlegen på offansiven. selv om mange påstår at han er dårlig deffansivt er det langt i fra sant. mulig Grim er mer aktiv, men selv om han er det, så utnytter Ole tiden mye bedre og dermed ville hatt en effektiv framgang mot Grim dag for dag:)
 

DeletedUser

Guest
magic dude vs Grim Reaper

Helt enig i det Paalodin skriver. Grim har et høyere aktivitetsnivå, begge to er relativt like gode i skills. Ole er kanskje hakket vassere i angrep og Tommy hakket bedre i forsvar. Tommy får denne pga. aktiviteten.

Er også enig med enkelte andre om at dette er de beste spillerene som er på V1 akkurat nå med flere utfordrere hakk i hel.
 

DeletedUser

Guest
Magic Dude vs Grim Reaper

Dette ville blitt en god kamp mellom to jevne spillere. Etter statestikken å dømme skulle dette gå MD sin vei, men Grim har ett aktivitetsnivå uten sidestykke. Han er meget god både med off & def.(vel begge er :)). Har hatt han som reddende KV engel mang en gang og sett hva han kan utrette. Må vel si at MD og har vært mega god her og. Hvordan en slik krig mellom disse ville utarte seg er ikke godt å si, men starten ville absolutt gått til Grim, og jeg tror dette ville han dratt fordel av videre, resten er bare til å fullføre. En kan vel ikke bare her lese listetopp og statstikk, begge er av de beste spillerne i Tribalwars.no`s historie og det finnes en del til. Min stemme går til Grim Reaper (close call ) pga av hans intensitet og god viten om spillet som gjør han til den ypperste spilleren her på V1. Grattis

Bo
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Da er det meg en glede å fortelle dere at vinneren av v1`s champion er: magic dude ! :)

Gratulerer md:) du har stått på hardt i alle de år, og har trekt Wic framover nærmest alene :) vel fortjent.
 

edward snowden

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
magic dude er som USA, bare at han ikke er spion, og ikke går i underskudd :) Ikke rart USA har en gedigen gjeld, etter alt de må kjøpe av info fra Facebook, Instagram, Microsoft, Apple, Google, IG m.fl. Verden hadde vert fin uten USA, hva?:D
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Gratulerer ja MD! Vell forjtent seier! Du er en av de jeg har inntrykk av at drar WIC mest, i form av din enorme aktivitet og bidrag i form av kontositting. Du har og gjort en utrolig imporende innsats i front! Flere her som har bannet godt når du først setter igang! Da kan man glemme alt som heter søvn fremover! :razz:

Glemte faktisk helt og stemme på denne runden, men vit at min stemme hadde gått til deg! :D
 

DeletedUser

Guest
Veldig hyggelige ord :) Flott at jeg har fått satt flere på prøve og gjort et inntrykk på de fleste. Hadde Grim Reaper og jeg endt opp 1v1, er det ikke lett å si hva som hadde skjedd.

Uansett er jeg glad han alltid har vært på min side :)
 
Topp