v1 champions Nye kamper

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hvem vet om jeg legger til enkelt poeng eller ei. det er meninga og fylle ut lista. ta gjerne kenn eller tk, men er mye bedre om dere fyller ut hele lista :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Paalodin - Kkire5 - Jevnt, men heller til kkire akkurat nå.

Grim Reaper - Knusern65

magic dude - lowenan - Jevnt her også.


Serpico - Sau med magesjau Walk over nesten dette.

Capitan22 - janna - C22 alene burde være lett for Janna-

radisson -AndyAndy97 - Lett her og.

black oups - super lol - Veldig enkelt, B O er en skikkelig kriger.

Gullungen95 - Valramn - Disse gutta kan det.

Sir.Hebbe - Lamps

Kenn93x -Tkdark2 - Brasil mot kvinnelaget til Tønsberg.

Gangsta Twitch - scarborough rebirth

eivped - xandor

Valkyrie - dido

Coolekisen - Spirous

Haakonk - Karmany

carneolt - Balle klorin
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Paalodin - Kkire5
Kkire5 har imponert meg mer på V1 enn det paal har.

Grim Reaper - Knusern65
Lett match! ;)
magic dude - lowenan
Hmm, denne er faktisk litt vanskelig! Men magic dude ville nok gått av med seieren.

Serpico - Sau med magesjau
Kristin tar denne elegant.

Capitan22 - janna
Seier til Cap. Ingen tvil.

radisson -AndyAndy97
Stemmer ikke på meg selv.

black oups - super lol
Nye eieren på sl hadde nok fint tatt denne ja!

Gullungen95 - Valramn
Hmm, denne er ikke god og si! Tror det hadde blitt jevnt, men Gullungen hadde nok tatt den!

Sir.Hebbe - Lamps
Selv om Lamps kontoen ikke har imponert stort på V1, tror jeg nok de ville ha vunnet denne.

Kenn93x -Tkdark2
Nok en tricky match! Kenn er så absolutt ingen dårlige spiller, men han er mer ustabil enn det tkdark er når det kommer til aktivitet, derav tror jeg nok tkdark2 hadde vunnet her.

Gangsta Twitch - scarborough rebirth
Nye karen på GT er nok så absolutt ikke noe og fnyse av! Hadde blitt en jevn kamp, men GT hadde nok tatt scar til slutt.

eivped - xandor
Lett!

Valkyrie - dido
dido er seig, men Valkyrie er seigere!

Coolekisen - Spirous
coolekisen har ikke imponert stort føler jeg, Spirous hadde nok tatt denne.

Haakonk - Karmany

carneolt - Balle klorin
Selv om BK kontoen har et rykte på seg for og være konge av gråbyer, har den nye eieren der imponert kraftig!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
vurderer å trekke enkelt stemmer fordi jeg har funnet ut av at folk vil ha ut Kenn93x og folk vil ha ut TK og driver å aksjonerer om dette.
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
vurderer å trekke enkelt stemmer fordi jeg har vunnet ut av at folk vil ha ut Kenn93x og folk vil ha ut TK og driver å aksjonerer om dette.

Ehm, du har jo ikke satt opp noen retningslinjer, så det blir kanskje litt dumt å slenge på en regel når du føler for det :)
 

DeletedUser

Guest
vurderer å trekke enkelt stemmer fordi jeg har funnet ut av at folk vil ha ut Kenn93x og folk vil ha ut TK og driver å aksjonerer om dette.

Ikke normalt å endre reglene mitt i en konkuranse, det er jo bare teit! Dine misstanker kan du heller holde for deg selv :D Grunnen for JEG ikke stemte på fler er pga jeg ikke kjenner godt nok til dem, å da valgte jeg å avgi en blank stemme, som i følge "reglene" er lovlig.

mvh
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ehm, du har jo ikke satt opp noen retningslinjer, så det blir kanskje litt dumt å slenge på en regel når du føler for det :)

Jeg tenkte kanskje at alle skulle svare på kampene å hoppe over de kampene, folk var usikre på. når slike ting skjer at man bare utnytter systemet for å få stemmer så er det feil. man skal ikke få folk til å stemme på bare dem. det skal være rettferdig og likt. De/Dere kan godt stemme på tk eller Kenn men synes dere skal svare på alle kampene..
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ikke normalt å endre reglene mitt i en konkuranse, det er jo bare teit! Dine misstanker kan du heller holde for deg selv :D Grunnen for JEG ikke stemte på fler er pga jeg ikke kjenner godt nok til dem, å da valgte jeg å avgi en blank stemme, som i følge "reglene" er lovlig.

mvh

Jeg har snakket med folk på skype. og noen har til og med gitt motstanderen min poeng fordi at jeg stemte på Kenneth. Slikt tull ødelegger konkuransen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har snakket med folk på skype. og noen har til og med gitt motstanderen min poeng fordi at jeg stemte på Kenneth. Slikt tull ødelegger konkuransen.

Skype kan ikke brukes som bevis, dermed irrelevant.
Har du fått noen "bevis" på skype at min stemme angår det samme? Det har du ikke, så at jeg velger å avgi noen blanke stemmer pga jeg har for lite kunnskap om visse andre spillere så velger jeg å ikke stemme, stemmer jeg bare random over alt er det større sjangs for at jeg kødder det til, er det ikke?

uansett, om det du sier stemmer, så går det jo begge veier? altså for ken og tk. Det går ikke utover de andre, da de kommer til neste runde alikevell!
Uansett har disse konkuransene vært korrupte LENGE, folk gir pp for stemmer and so on.
 

rainez hokage

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Paalodin - Kkire5

Grim Reaper - Knusern65

magic dude - lowenan


Serpico - Sau med magesjau

Capitan22 - janna

radisson -AndyAndy97

black oups - super lol

Gullungen95 - Valramn

Sir.Hebbe - Lamps

Kenn93x -Tkdark2

Gangsta Twitch - scarborough rebirth

eivped - xandor

Valkyrie - dido

Coolekisen - Spirous

Haakonk - Karmany

carneolt - Balle klorin
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Paalodin - Kkire5

Grim Reaper - Knusern65

magic dude - lowenan


Serpico - Sau med magesjau

Capitan22 - janna

radisson -AndyAndy97

black oups - super lol

Gullungen95 - Valramn

Sir.Hebbe - Lamps

Kenn93x -Tkdark2

Gangsta Twitch - scarborough rebirth

eivped - xandor

Valkyrie - dido

Coolekisen - Spirous

Haakonk - Karmany

carneolt - Balle klorin
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Slike konkurranser som går ut på popularitet er generelt nedverdigende, men at 2 sider skal gå til aksjon og prøve å innhente så mange stemmer som mulig for å kunne vinne... jaja jeg antar at det er ny form for skolevalg hvor de med flest "venner" vinner..

gidder ikke nevne navn, men noen på denne listen burde enkelt bli trukket bort da dette ikke går ut på egenskaper i det hele tatt, men kun popularitet. Så "nei" til partene, jeg gidder ikke å stemme på dere slik dere ba meg om via skype

~J
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Paalodin - Kkire5

Grim Reaper - Knusern65

magic dude - lowenan


Serpico - Sau med magesjau

Capitan22 - janna

radisson -AndyAndy97

black oups - super lol

Gullungen95 - Valramn

Sir.Hebbe - Lamps

Kenn93x -Tkdark2

Gangsta Twitch - scarborough rebirth

eivped - xandor

Valkyrie - dido

Coolekisen - Spirous

Haakonk - Karmany

carneolt - Balle klorin
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg tenkte kanskje at alle skulle svare på kampene å hoppe over de kampene, folk var usikre på. når slike ting skjer at man bare utnytter systemet for å få stemmer så er det feil. man skal ikke få folk til å stemme på bare dem. det skal være rettferdig og likt. De/Dere kan godt stemme på tk eller Kenn men synes dere skal svare på alle kampene..

Det er akkurat slik jeg nevnte når Pappa Betaler (Vetle?) postet her, at alle slike konkurranser er en konkurranse over hvem som har flest venner og er godt nok likt. Man ser jo tydelig det på listene til folk at mange favoriserer sine egne stammefrender snarere enn å tenke på hvem som faktisk er best. Trist å se at folk misbruker denne konkurransen for å fremheve seg selv som det fremkommer nå.
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg bare få spørre om samtlige som har svart her nå spiller V1?

Ser det er mange her som jeg ikke kjenner igjen ifra V1.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp