v1 champions Nye kamper

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Stengt. kan med engang si at tkdark vant 14-13 over Kenn93x etter å ha trekt stemmer peera fikk fram og samme motsatt side. legger ut full liste snart.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
haakonk v karmany 14-14... Voting åpen i 10 min

Haakonk v Karmany
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Disse er videre :)

Paalodin
Grim Reaper
Magic dude
Sau med magesjau
Capitan22
Andyandy97
Black oups
Gullungen95
Lamps
Tkdark
Scarborough rebirth
Xandor
Valkyrie
Spirous
Haakonk
carneolt

Gratulerer :)
 

DeletedUser

Guest
Veit dette kommer nokså seint, men følte jeg måtte komme med min mening her.

Jeg har nå sittet og lest gjennom alle 5 sidene med stemmer og kommentarer, og må si at jeg har ledd godt mens jeg har lest.
For i tillegg til å faktisk ha vunnet selv etter at spillere har "jukset", tydeligvis både med stemmer til meg og Kenn (noe jeg er delvis beæret og delvis irritert over), så har det seg slik at jeg ikke engang ante om denne konkurransen før for noen timer siden, da dualen min informerte meg, noen timer etter at jeg kom hjem fra noen dagers besøk hos et familiemedlem! Så dette var noe ganske morsomt å komme hjem til egentlig! :mehe:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg må også si min mening her.. for ser det samme skje på den nye avstemminga som foregår. Her er det heeeelt nye spillere som logger på for å gi sin stemme. Dette er folk som har laget seg forumbruker i dag kan det se ut som.. nye nå i juli. Så hele denne avstemminga er en vits. I tillegg klarer ikke folk å se på fakta, men hekter seg opp i om de liker en person eller ikke. Fakta er ikke tilstede i mer enn 1/5-del av stemmene..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg må også si min mening her.. for ser det samme skje på den nye avstemminga som foregår. Her er det heeeelt nye spillere som logger på for å gi sin stemme. Dette er folk som har laget seg forumbruker i dag kan det se ut som.. nye nå i juli. Så hele denne avstemminga er en vits. I tillegg klarer ikke folk å se på fakta, men hekter seg opp i om de liker en person eller ikke. Fakta er ikke tilstede i mer enn 1/5-del av stemmene..

Jeg skal gjøre noe jeg skjelden, kanskje aldri har gjort før, å quote Capitan22 å si at jeg er helt enig med henne. Denne konkurransen er en stor vits. Storspillere som bl.a Kkire5 og Oddybear som blir satt opp mot andre for så å ryke ut. Spillere som ser ut til å stemme på hvem de "liker" best å er venn med, samt håpløse kommentarer om det ene og det andre. Jeg slettet mine stemmer denne runden, da jeg ikke ser noe poeng i å bidra da konkurransen ser ut til å handle om hvilken stamme som har flest forumbrukere å hvem som er best likt.

Jeg forholder meg til rangeringslista IG. Den viser tydelig hvem som gjør det bra, så får dere som vil fortsette kose dere med denne.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp