v1 champions Nye kamper

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Paalodin - Kkire5
Denne syns jeg var tøff ! Ble krone/mynt !

Grim Reaper - Knusern65
Ikke ville jeg vært din fiende

magic dude - lowenan
Hmmm, jevn !

Serpico - Sau med magesjau
Stemmer ikke på meg selv og heller ikke på Serpico :)

Capitan22 - janna

radisson -AndyAndy97

black oups - super lol

Gullungen95 - Valramn

Sir.Hebbe - Lamps

Kenn93x -Tkdark2

Gangsta Twitch - scarborough rebirth

eivped - xandor

Valkyrie - dido

Coolekisen - Spirous

Haakonk - Karmany

carneolt - Balle klorin
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Paalodin - Kkire5

Grim Reaper - Knusern65

magic dude - lowenan


Serpico - Sau med magesjau

Capitan22 - janna

radisson -AndyAndy97

black oups - super lol

Gullungen95 - Valramn

Sir.Hebbe - Lamps

Kenn93x -Tkdark2

Gangsta Twitch - scarborough rebirth

eivped - xandor

Valkyrie - dido

Coolekisen - Spirous

Haakonk - Karmany

carneolt - Balle klorin
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så egentlig er det bare for meg å spørre peera om alle som ble med på kampanjen mot tk og trekke de stemmene automatisk. Og til dere som sier at regler ikke kan endres? Det er feil :) regler endres etter behov. og jeg ser på disse hendelsene som idiotiske og teite. dette er om hvem som er best. ikke dem med flest venner. ja. peera stemte dido framfor meg fordi jeg stemte på Kenneth. Jeg sa til han at gjør hva du vil men stem på den du mener er best. han gjorde om valget sitt. Så om noen føler at de har blitt spurt om å gjøre dette, trekk stemmene deres. jeg finner dem uansett.
 

DeletedUser

Guest
Paalodin - Kkire5
kkire er nok god, men har ikke den ville kampmoralen som pål har.

Grim Reaper - Knusern65
velger å la være å stemme her. selv om jeg vet godt at knusern og dualen hans er meget gode

magic dude - lowenan
jevnt, men Ole vant med liten margin

Serpico - Sau med magesjau
Kristin er hissig nok til å ikke gi seg ;)

Capitan22 - janna

radisson -AndyAndy97

black oups - super lol
BO jevn kriger hele veien, super lol er som en jojo

Gullungen95 - Valramn
HAB og simen i herlig samarbeid

Sir.Hebbe - Lamps
aldri undervurder Gard og Cleo

Kenn93x -Tkdark2
nok en tett og jevn kamp, men må si kenneth taper på ujevnheten sin, ikke som kriger.
Gangsta Twitch - scarborough rebirth

eivped - xandor
seiglivet, tøff kar som kjemper.

Valkyrie - dido

Coolekisen - Spirous
Enkel seier for Espen

Haakonk - Karmany

carneolt - Balle klorin
Carne er den mest stabile jeg vet om, så denne tok ho lett ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg kommer automatisk til å fjerne stemmer basert på peera`s ekspriment.

Denne runden avsluttes 23.59 i dag. Regler for neste runde er klare:

Bare folk fra v1.
Ikke stemme fra flere forum accounter
Dere kan selv være med å avgjøre hvem som møter hvem (pm meg etter annonsering av de som er videre)
Ikke "dirty" spill.
Begrunn svarene, blir mye artigere å lese. i tilegg kan det virke positivt på den spilleren/ene :)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Jeg kommer automatisk til å fjerne stemmer basert på peera`s ekspriment.

Denne runden avsluttes 23.59 i dag. Regler for neste runde er klare:

Bare folk fra v1.
Ikke stemme fra flere forum accounter
Dere kan selv være med å avgjøre hvem som møter hvem (pm meg etter annonsering av de som er videre)
Ikke "dirty" spill.
Begrunn svarene, blir mye artigere å lese. i tilegg kan det virke positivt på den spilleren/ene :)

å kun tillate folk fra v1 å stemme blir idiotiskt å detta med å fjerne stemmer blir også veldig idiotiskt da det er så og si i vær einaste tw champion så ber folk venner å andre spillere å stemme på dem
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
er ikke dette V1!!! champion, Roger? Dette er gode regler for å forhindre slike ting som skjedde i dag. skulle ha hatt de reglene fra dag 1 men de er gyldige i morgendagensrunde. Folk skal stemme ut ifra hvem de selv mener er best. er slik det skal være. men at peera og du skal gjøre dette om? det skjønner ikke jeg noe av. du brukte 2 accounter. peera oppfordret folk til å stemme tk. Kenneth svarte sikkert med samme mynt
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
kun brukt min forum acc på å stemme å jo det er v1 champion men det betyr ikke at kun folk fra v1 kan stemme har ikke vært en einaste verden hvor det har blitt gjort
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
bare folk fra v1. da er det begrenset hva folk kan gjøre. da kan man ikke tilkalle halve v14 for å stemme på tk eller kenneth :p men det betyr at folk som deg ikke kan stemme, noe som kanskje er like så godt når man ikke klarer å forholde seg til de normer som man tydligvis burde skjønt. Du stemte fra bacardi og perrynatoren om du ville vite det ;)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
bare folk fra v1. da er det begrenset hva folk kan gjøre. da kan man ikke tilkalle halve v14 for å stemme på tk eller kenneth :p men det betyr at folk som deg ikke kan stemme, noe som kanskje er like så godt når man ikke klarer å forholde seg til de normer som man tydligvis burde skjønt. Du stemte fra bacardi og perrynatoren om du ville vite det ;)

perrynatoren er Peera sin forum acc. å hvordan vet du at jeg ikke spiller på v1 ??? hvordan vet du at andre her ikke spiller v1 ? det kan du nemelig ikke vite å ingen er tvinga til å si at dem spille v1 til deg heller.



Hva om Md hadde sluttet forrige uke? skulle han da ikke fått lov og stemme siden han ikke spiller v1 mer ?
 

DeletedUser

Guest
Så egentlig er det bare for meg å spørre peera om alle som ble med på kampanjen mot tk og trekke de stemmene automatisk. Og til dere som sier at regler ikke kan endres? Det er feil :) regler endres etter behov. og jeg ser på disse hendelsene som idiotiske og teite. dette er om hvem som er best. ikke dem med flest venner. ja. peera stemte dido framfor meg fordi jeg stemte på Kenneth. Jeg sa til han at gjør hva du vil men stem på den du mener er best. han gjorde om valget sitt. Så om noen føler at de har blitt spurt om å gjøre dette, trekk stemmene deres. jeg finner dem uansett.


så du blackmailet peer til å gjøre om stemmen sin å stemme på deg?:O hørest ut som om du er inne på det samme som visse andre.
du har fremdelest ikke kommenert mitt forje innlegg, så tydeligvis er du enig i hva jeg sa! .9
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
perrynatoren er Peera sin forum acc. å hvordan vet du at jeg ikke spiller på v1 ??? hvordan vet du at andre her ikke spiller v1 ? det kan du nemelig ikke vite å ingen er tvinga til å si at dem spille v1 til deg heller.



Hva om Md hadde sluttet forrige uke? skulle han da ikke fått lov og stemme siden han ikke spiller v1 mer ?

Med md sluttet ikke i forrige uke såee. Dette er for å hindre at champion tråden blir ødelagt. hvis feks karmany har 150 kontakter fra andre v`s og møter Cap som er betydelig bedre. da går det ikke på ferdigheter. men på hvor mange "venner" han får til å stemme på seg :) går overhodet ikke ut på erfaring og skills.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tja. Peera sa at han ikke brukte perrynatoren noe som går direkte over på deg. fordi du å peera deler alt. hvorfor jeg tror du ikke spiller v1 lengre? fordi du er uønsket i begge stammer. fått svara ?
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
tja. Peera sa at han ikke brukte perrynatoren noe som går direkte over på deg. fordi du å peera deler alt. hvorfor jeg tror du ikke spiller v1 lengre? fordi du er uønsket i begge stammer. fått svara ?

bare for å si det :p er fler enn meg og roger som har tilgang til perrynatoren :D og ikke jeg eller roger skrev for perrynatoren :D og roger har ikke tilgang når jeg tenker meg om :p så stryk det at roger har tilgang :p
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
dette er veldig rart med tanke på at det er 2 omplasseringer som skiller dere 2 fra perrynatoren. i tilegg så hadde ikke han på den kontoen skrevet her av egen fri vilje. hvorfor har ikke de som har skrevet her skrevet feks. under første runde. jo dette er et klart forsøk på å fjerne kenneth. Stakkars tkdark som ikke har noe med dette å gjøre engang :p
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
tja. Peera sa at han ikke brukte perrynatoren noe som går direkte over på deg. fordi du å peera deler alt. hvorfor jeg tror du ikke spiller v1 lengre? fordi du er uønsket i begge stammer. fått svara ?

om jeg er uønsket eller ikke betyr ikke at jeg ikke kan sitte på en konto forde mange veier in vettu når man har en god del tw venner som spiller v1.

1ddd551c16d1c1c06364e271f0c836c8.png
å jeg har ikke tilgang til perry sin forum acc



så kan du svare på

Hva om Md hadde sluttet forrige uke? skulle han da ikke fått lov og stemme siden han ikke spiller v1 mer ? å ikke ungåå spørsmålet denne gangen med at han spiller
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
forskjell på md som faktisk følger normene og faktisk skjønner at man skal gjør dette serriøs. md har spillt siden start. rett og rimelig at han får lovt å avgjøre siste tw champion og md driver ikke med sånn som peera driver med. jeg syntes peera sank lavt nok da han løy til hele jptg og til dakapo og i tilegg skal han fortsette med dette stuntet? i tilegg til dette da:


[24.07.2013 20:56:46] peera kjosmoen: da så :p
[24.07.2013 20:57:01] peera kjosmoen: men kanskje han ikke var der da du hadde tatt over byen igjen?
[24.07.2013 20:57:14] peera kjosmoen: og så tenkte han å prøve?
[24.07.2013 20:57:19] peera kjosmoen: men jeg skal ikke endre din mening :D
[24.07.2013 20:57:27] peera kjosmoen: du kan stemme hva du vil :p
[24.07.2013 20:57:33] peera kjosmoen: jeg vil bare at kenn skal bli sur :p

[24.07.2013 20:44:22] peera kjosmoen: hadde du stemt tkdark hadde jeg stemt deg (nod)

hvis dette ikke er nok kan jeg gjerne screen shotte :)
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
forskjell på md som faktisk følger normene og faktisk skjønner at man skal gjør dette serriøs. md har spillt siden start. rett og rimelig at han får lovt å avgjøre siste tw champion og md driver ikke med sånn som peera driver med. jeg syntes peera sank lavt nok da han løy til hele jptg og til dakapo og i tilegg skal han fortsette med dette stuntet? i tilegg til dette da:


[24.07.2013 20:56:46] peera kjosmoen: da så :p
[24.07.2013 20:57:01] peera kjosmoen: men kanskje han ikke var der da du hadde tatt over byen igjen?
[24.07.2013 20:57:14] peera kjosmoen: og så tenkte han å prøve?
[24.07.2013 20:57:19] peera kjosmoen: men jeg skal ikke endre din mening :D
[24.07.2013 20:57:27] peera kjosmoen: du kan stemme hva du vil :p
[24.07.2013 20:57:33] peera kjosmoen: jeg vil bare at kenn skal bli sur :p

[24.07.2013 20:44:22] peera kjosmoen: hadde du stemt tkdark hadde jeg stemt deg (nod)

hvis dette ikke er nok kan jeg gjerne screen shotte :)

må spørre hvem jeg stemte på stian :p sist jeg sjekket var min stemme på deg :) og ja? kanskje jeg fikk 3 stykker til å stemme på tkdark :p for å se hvordan kenn reagerte :p men du har jo fjernet de fra tellingen :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp