V1 champions Semifinale:)

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Heisann! på tide med semifinalen, kampene er trekt av Jørn/Bradolf pittler og den som satt med disse tallene var Jostein. Om noen mener det er juks er dere velkomne til å adde meg på skype så skal jeg sende over screenshottene:)

kamp 1.

tkdark v Grim Reaper

kamp 2.

xandor v magic dude



Jeg vil at dere skal utdype valgene deres. hvis dette ikke skjer tar jeg desverre ikke med stemmene. Ellers er det ikke lovt med dobbeltstemme, da tar jeg heller å dropper begge stemmene.
Lykke til med stemmingen :)

Dette er ikke noen populæritetskonkuranse dermed skal dere stemme på den som dere mener er best.

-Stian
 

DeletedUser

Guest
tkdark v Grim Reaper
Tommy er i sin egen klasse. Dark liker bare å krangle.


xandor v magic dude
Xandor har gjort det bra, men det Ole har gjort igjennom tidene er enda bedre.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
tkdark v Grim Reaper

Tkdark er god, men jeg synes han har kommet alt for langt i denne konkurransen da det er så inderlig mange flere som hadde slått Tkdark i en 1v1. Tommy er i en klasse for seg, så dette blir nærmest en "walk-over".

xandor v magic dude

Ole er rett og slett rå, og på den måten han har herjet med JPTG, Battle, AO2 eller hva det nå er disse stammene heter, så er det rett og slett imponerende!
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
tkdark v Grim Reaper
Ikke så godt og si egentlig. Tkdark har jeg ikke spilt noe mot, så stemmen her må vell gå til Grim rett og slett fordi jeg kjenner ham bedre og har mer erfaring mot ham.

xandor v magic dude
Xandor, du har stått på noe sykt, selv om du har hatt incs aldri så lenge og sett kontoen din bare skrumpe mer og mer har du ikke forsvunnet herifra enda. Det fortjener ikke noe annet enn skryt. Men i en 1v1 kamp, tror jeg nok MD hadde tatt deg dessverre. Denne fyren kan angrep, og er nok ikke helt ubrukelig i forsvar heller ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
kamp 1.

tkdark v Grim Reaper

TKdark er absolutt brukbar, men Tommy er så ufattelig mye, mye, myeeee bedre enn han. Helt utrolig at tkdark har kommet seg så langt i konkurransen egentlig, men sånn er det vel når man har en stor vennekrets på nettet. Nå tror jeg nok at det er kroken på døra for vedkommende. Tommy ville tatt denne karen både dag og natt (ikke tolk den feil).

kamp 2.

xandor v magic dude

Synes en quote fra WoW passer seg i en sådan stund.

Magic: No questions remain unanswered. No doubts linger. You are JPTG'S greatest champion! You overcame every challenge I laid before you. My mightiest servants have fallen before your relentless onslaught, your unbridled fury... Is it truly righteousness that drives you? I wonder.

Magic: You trained them well, Capitan. You delivered the greatest fighting force this world has ever known... right into my hands -- exactly as I intended. You shall be rewarded for your unwitting sacrifice.

Magic ftw!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
kamp 1.

tkdark v Grim Reaper

kamp 2.

xandor v magic dude

Det var vel i grunn to veldig enkle kamper.
 

DeletedUser

Guest
kamp 1.

tkdark v Grim Reaper
Ingen tvil hvem som hadde vunnet her. Tommy hadde slått Tkdark.

kamp 2.

xandor v magic dude
Hva skal man si? Ustoppelig Magic! Ole hadde tatt Xandor, men creedz til Xandor. Men MD hadde nok vunnet :)
 

DeletedUser

Guest
kamp 1.

tkdark v Grim Reaper
Skal ærlig innrømme at jeg ganske sikkert hadde tapt en 1v1 mot deg Tommy. Men det ville nok ikke blitt så lett som flere her skulle tro ;)

kamp 2.

xandor v magic dude
MD... du er bare ustoppelig... Er sikker på at om det så hadde vært meg, Xandor OG Tommy mot deg, så ville du nok vunnet på en eller annen måte >_<
 

DeletedUser

Guest
kamp 1.

tkdark v Grim Reaper
Grim hadde tatt denne.

kamp 2.

xandor v magic dude

Fordi det er MD
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
tkdark v Grim Reaper
Blir nok ikke lange kampen dessverre.


xandor v magic dude
Vi er begge veldig aktive, så her spiller ferdighet inn. Dere får bestemme dere :)

Er skuffende få som har svart til nå :/
 

DeletedUser

Guest
kamp 1.

tkdark v Grim Reaper

Skal ikke klage på hverken ene eller andre. Men basert på det jeg har sett av rene stats og hvordan jeg personlig har opplevd disse 2 ingame virker Tommy som en klar vinner. At det sikkert ville blitt jevnere enn vi tror er en ting, men dette blir min påstand uansett.

kamp 2.

xandor v magic dude
At xandor har gjort det bra skal vel ingen bestride, men opp mot Ole tror jeg nok de fleste på v1 skal slite uansett.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
kamp 1.

tkdark v Grim Reaper
Rett og slett fordi Tommy har imponert meg mere enn tkdark. Tkdark har jeg lite erfaring med, men siden han har kommet så langt, er han nok ikke helt ubrukelig :)
kamp 2.

xandor v magic dude
1v1 kunne nok dette blitt en langvarig kamp, men etter det jeg har sett på v1, så har Magic Dude imponert meg mest. Han kan slå hvem som helst :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp