V1 Champions

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg synes det er greit oppsett, jeg. Det som absolutt kunne vært bedre er policy'er på krav mtp de som stemmer må forholde seg til. Det er helt ræva.

Tja. det er vel litt sant, men har jo satt regler på denne. så håper alle følger dem :)
 

pirat3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Grim Reaper v Sau med magesjau
veit egentlig ikkje så veldig mykje om desse to. men velger å gi min stemme til Sau fordi han har vist at han kan fighte.
magic dude v Paalodin
md er ein spiller som det ikkje går ann å overse. han presser godt fra seg i nord.
capitan22 v carneolt
cap tar denne. Hun er den beste ledaren eg har ver borti noen sinne. uansett kor mykje motgang og kritikk hun får så står hun på videre.
andyandy v gullungen95
Andy har slagkraft som det holder når han vil så gir stemmen min til Andy.
Lamps vblack oups
BO har vist at han kan krige. så gir stemmen min til han.
tkdark v haakonk
tk tar nok denne. han er offansiv og trykker på som det holder når han først begynner.
Valkyrie v Spirous
valkyrie tar denne. den kunskapen denne gutten sitter inne med vil få han langt om han står på.
xandor v scarborough rebirth
Xandor er ein veldig god spiller som eg har stor respekt for. dermed får han min stemme.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
du kan si hva du vil. men jeg satt opp kampene etter vanskelighet å bedømme. om du ikke liker å være i kamp mot md så får det så være.

mot MD er bare moro, men skal det bli noe spenning mot slutten så burde flere ringrever være igjen, når du plasserer originale Andy på lista og han overlever så lenge så sier det litt om oppsettet dit. Har du noengang kriget mot Andyandy?? Han stikker av så fort han får inc. bare spør "dualen" hans? Dette kunne heller vært en konkuranse om hvem som er mest populær på V1 slik det blir stemt her er det ikke noe annet enn trynefaktor som gjelder.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg tror han gjorde det også :) Grim v Sau og Paal vs md

i tilegg til Cap v carneolt er vel de kampene han reagerer på.

Disse kampene er satt opp pga at det ikke skal bli kjedelig. Dette er kamper som kan gå begge veier :)

Reagerer på tidligere "kamper" også. Dette gjelder ikke denne runden, når Kkire,Oddybear og mange i toppen av ODA,ODD og poenglista er slått ut så burde du faktisk ta selvkritikk og forstå at avsluttninga på denne blir totalt latterlig
 

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Clayzer som spiller på Andy er veldig god. han jagde jo deg ut av k 51 :) ?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Når Oddybear og Kkire osv ryker ut er det fordi folk mener noen er bedre. rart at du bare nevner Wic navn :) i tilegg så røyk de ut mot deg alle mann.. så ser ikke helt hva du sikter til. så du mener at hver kamp fram til kvarten så skal jeg sette opp deg mot albania, deg mot haakon, deg mot dido , deg mot ditt og datt? slik at de skal ha en sikker plass i nærheten av finalen? Jeg lager kampene er jevnhet men er ikke alltid jeg får det til.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Når Oddybear og Kkire osv ryker ut er det fordi folk mener noen er bedre. rart at du bare nevner Wic navn :) i tilegg så røyk de ut mot deg alle mann.. så ser ikke helt hva du sikter til. så du mener at hver kamp fram til kvarten så skal jeg sette opp deg mot albania, deg mot haakon, deg mot dido , deg mot ditt og datt? slik at de skal ha en sikker plass i nærheten av finalen? Jeg lager kampene er jevnhet men er ikke alltid jeg får det til.

Jeg burde vært slått ut mot Oddybear i første runde, så ser ikke det som relevant, men konkuransen får ett b preg over seg når alle de beste spillerne blir satt opp mot hverandre tidlig. Er en grunn til at man har seeding i store mesterskap, for at det skal være spennende helt til slutt.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ser dette ut som vm ? Jeg bare spørr:p

Du burde ikke vært slått ut. Folk mener du er bedre enn oddy. det får så være. hadde kampene vært satt opp annerledes hadde nok oddy vunnet første runde. men hadde tapt uansett når han hadde møtt deg.
 

DeletedUser

Guest
Lurer på hvordan det hele hadde sett ut om en upartisk person hadde satt oppe hele champion kampen.
Godt iniativ DG , men begynner å skurre litt !

Men lenge leve alle slitere og de som har gitt sin tid til denne verdenen siden den startet !
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror han gjorde det også :) Grim v Sau og Paal vs md

i tilegg til Cap v carneolt er vel de kampene han reagerer på.

Disse kampene er satt opp pga at det ikke skal bli kjedelig. Dette er kamper som kan gå begge veier :)

Før i tiden ble det brukt en nettside så du fikk det tilfeldig. Nå husker jeg ikke det i farten, men en annen ting som også har blitt gjort er å sette tilfeldige tall bak de som er videre, for så å la annen via skype eller lignende si to tall. Disse to tallene vil da gå mot hverandre.

Carneolt 1
Capitan22 4
Gullungen95 2
Magic dude 3

Sier han da 3, 2 skal Magic Dude og Gullungen opp imot hverandre. Jeg vil foreslå dette her slik at det blir litt mer tilfeldig. Du kan jo f.eks surfe inn til en topp 10/hjelpe andre høyt opp på listen.

EDIT: Sier ikke at du har gjort det, men at det er mulig for deg å gjøre det.

Clayzer som spiller på Andy er veldig god. han jagde jo deg ut av k 51 :) ?

Pål prater om orginale AndyAndy, ikke dualen. Clayzer er etter det jeg har forstått dualen. Eieren har stukket av.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Vil bare få legge til det at selv om kontoene er topp i ODA,ODD og har en høy rank betyr ikke at de er best for det, og missforstå meg rett nå, selvfølgelig, har man kommet seg høyt på ranken sier jo det sitt, men bedre spillere kan fult mulig sitte på lavere kontoer, som lett kunne overkjørt noen av disse større i en 1v1, og er vell det som er hele poenget med dette?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Slik jeg har forstått det er det vel slik som Clayzer beskriver. At denne konkurransen baserer seg på to spillere som settes opp mot hverandre, men lik byfordeling og poeng, slik at det bare er skills og erfaring som teller. Det er hvertfall slik jeg har basert mine stemmer.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
capitan22 v carneolt - C22 er en svært overvurdert spiller, en meget god leder, veldig lik Glitter, massivt med støtte fra en hel stamme, se på Xandor, her har du en skikkelig kriger, C22 er bare en vits i forhold.
Det lønner seg kanskje å bruke TW-stats her vel. Jeg har en anseelig større poengsum både ODA og ODD kontra Carneolt.
Du nevner trynefaktor paalodin..den kommer vel til uttrykk her ja :)
Massiv støtte fra stammen?? Jotakk som byr..men her drømmer du en smule ja.. igjen uttalelser tatt ut av lufta.
 

DeletedUser

Guest
Ifra hver eneste spiller vi adler ned, står det støtte hoss deg C22. Er det rart vi begynner å lure? :p
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det betyr ikke at jeg er stacka fra hue til rævva? Gjør det? Er det noen som virkelig vet hvordan det ser ut på min konto? Hva som ligger bak av arbeide jeg gjør når jeg angripes? Det nytter ikke å sitte å dømme ut i fra det du her sier.. Det er kun en brøkdel dere ser. Skal en spiller dømmes uti fra det, så er vel ingen i WIC noe særlig til spillere heller.. Fronten deres er jo så dritstacka at det tar flere dager å komme fram til tomme byer. Rensk opp hos dere sjøl før dere sitter og surrer sammen noe svada om folk dere misliker.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Det betyr ikke at jeg er stacka fra hue til rævva? Gjør det? Er det noen som virkelig vet hvordan det ser ut på min konto? Hva som ligger bak av arbeide jeg gjør når jeg angripes? Det nytter ikke å sitte å dømme ut i fra det du her sier.. Det er kun en brøkdel dere ser. Skal en spiller dømmes uti fra det, så er vel ingen i WIC noe særlig til spillere heller.. Fronten deres er jo så dritstacka at det tar flere dager å komme fram til tomme byer. Rensk opp hos dere sjøl før dere sitter og surrer sammen noe svada om folk dere misliker.

vel jeg kan vel bekrefte at cap har noe støtte, men som hun sier er det bare en liten brøkdel..jeg har sittet kv på den kontoen flere dager i strekk... og det var for det meste bare egen støtte :p så jeg har en liten tanke om hvordan konto ser ut, men den er noe for seg selv :p spesielt når cap bruker den :p
 

DeletedUser

Guest
Skal en spiller dømmes uti fra det, så er vel ingen i WIC noe særlig til spillere heller.. Fronten deres er jo så dritstacka at det tar flere dager å komme fram til tomme byer. Rensk opp hos dere sjøl før dere sitter og surrer sammen noe svada om folk dere misliker.

Host!* Vennligst utelukk min konto fra denne påstanden takk, ettersom jeg knapt nok har hatt støtte fra allierte det siste halvåret/året. Det siste av langtidsstøtte ble sendt hjem da Xandor tapte i K16, og siden den gang har kun noen få byer mottatt alliert støtte. Ellers har det vært egen stack fra safesonen, noe som jeg mener ikke kan medregnes i din påstand C22 :mehe:

Men uansett, skal ikke rote meg mer opp i denne diskusjonen. Ønsket bare å komme med min personlige mening om at du setter alle oss WIC-spillere i en og samme bås ;)
 

DeletedUser

Guest
Grim Reaper v Sau med magesjau
Ut fra mitt synspunkt er disse to på ganske jevnt nivå, men valgt å gå for Grim her :)

magic dude v Paalodin
Kunne sagt at dette valget er tatt grunnet mitt forhold til spillerne, men det hadde ikke vært rettferdig om jeg baserte valget mitt slik.
Allikevel vil jeg si at MD går av med seieren her, selv om jeg også vil påstå at disse to ligger ganske jevnt de også ;)

capitan22 v carneolt
Velger å stemme på C22 her, for mener hu er en av de som har vist størst kampvilje på V1, hvertfall i nord.

andyandy v gullungen95
Gullungen går nok av med seieren her ja. Må nok si at jeg ikke har noen tvil på dette valget!

Lamps v black oups
BO er litt som C22. Har vist flere ganger en kampvilje større enn de fleste på V1...

tkdark v haakonk
Velger å ikke stemme her for å være mest mulig rettferdig av meg :mehe:

Valkyrie v Spirous
Valkyrie er en harding, selv om han stadig overvurderer seg selv, og undervurderer sine motstandere. Men på tross av dette vil jeg tro at han greit kunne vunnet i en 1v1 mot ikke bare Spirous, men dòg også de fleste andre på V1. Han ville hvertfall gitt en tøff og jevn kamp...

xandor v scarborough rebirth
Sorry Scar, men stemmer på Xandor her. Han er en rein jævel for å si det rett ut, og enhver spiller som hadde havnet i 1v1 mot ham, med like mange byer og poeng, ville jeg synes synd på. Han er muligens blant de topp 5 spillerne jeg respekterer mest på tw :warrior:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det betyr ikke at jeg er stacka fra hue til rævva? Gjør det? Er det noen som virkelig vet hvordan det ser ut på min konto? Hva som ligger bak av arbeide jeg gjør når jeg angripes? Det nytter ikke å sitte å dømme ut i fra det du her sier.. Det er kun en brøkdel dere ser. Skal en spiller dømmes uti fra det, så er vel ingen i WIC noe særlig til spillere heller.. Fronten deres er jo så dritstacka at det tar flere dager å komme fram til tomme byer. Rensk opp hos dere sjøl før dere sitter og surrer sammen noe svada om folk dere misliker.


Sannheten er at hver 3. by jeg adler fra JPTG så står en full def by i støtte hos deg, så ja, du er en god leder som får hjelp fra absolutt alle som kan krype og gå i JPTG, mens resten i JPTG står alene med sine egne tropper minus de troppene de har hos deg, så har vel liten sans for din type leder(save the leader), men må vel takke for bjørnetjenesten, alle andre blir jo mye lettere å adle ned med den policyen :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det lønner seg kanskje å bruke TW-stats her vel. Jeg har en anseelig større poengsum både ODA og ODD kontra Carneolt.
Du nevner trynefaktor paalodin..den kommer vel til uttrykk her ja :)
Massiv støtte fra stammen?? Jotakk som byr..men her drømmer du en smule ja.. igjen uttalelser tatt ut av lufta.

tatt ut av lufta?? FEIL, adler byer fra dere og hver 3.by omtrent er en full def by som står i støtte i dine byer. Så "get a grip lady"
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp