DeletedUser
Guest
Jeg omtaler dette som en stammekamp fordi de fleste faktisk stemmer på sine egne. Om det er positivt eller negativt får være opp til hver enkelt. Samtidig blir det laget regler løpende her, noe som gjør at forutsetningene forandres fra runde til runde.
Når det gjelder min kjennskap til spillerne og kampene, så tør jeg faktisk påstå at jeg har relativt god kjennskap til mye av det som rører seg på v1 da jeg har spilt her mer eller mindre sammenhengende i 3.5 år. Men pga nevnte ting i forrige kapittel, så føler jeg at dette blir populistisk og for lite saklig til at dette blir noe reelt.
Vell, mener du at du har nok kjennskap til resten av oss, så ser jeg ærlig talt ikke noe problem i å stemme på alle kampene...
Og du mener at man stemmer på sine egne?
Hvorfor ser jeg en hel haug med spillere fra JPTG sin side som da stemmer på WIC medlemmer (inkludert meg)?
Og det samme gjelder for flere medlemmer i WIC, som jeg har sett stemme på JPTG medlemmer...?
Så jeg tror du må ta en ny titt på stemmene til folk her altså, før du kommer med slike påstander
Og forresten, hvis du absolutt ikke liker opplegget, hvorfor i det hele tatt bry deg om å følge med på det?
Har du ikke noe bedre å foreta deg enn å slenge din negative holdning til andres forsøk på å skape litt liv på forumet?
Hva med å kanskje prøve å få satt i gang noen aktiviteter selv, hvis denne ikke faller i smak, og så kan vi som synes dette er litt gøy få kose oss med det?
Er jo tross alt ingen som har tvunget deg til å være med på detta :tunge: