V1 Champions

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Grim Reaper v Sau med magesjau

magic dude v Paalodin

capitan22 v carneolt

andyandy v gullungen95

Lamps v black oups

tkdark v haakonk

Valkyrie v Spirous

xandor v scarborough rebirth

Da er det på tide med en ny runde igjen.

folk fra alle verdner kan stemme.

Du skal fylle ut alle kampene enten uavgjort eller seier helst så mye seire som mulig
Ingen skitne triks altså holde på som i forrige tråden.
Ikke stemme fra 2 forum brukere. oppdager jeg det blir den spilleren automatisk fjernet fra konkuransen.
Skriv under kampene hvorfor den og den fortjener seiern, bruk også twstats hvis dere er usikre.

Da ønsker jeg alle lykke til :)
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som jeg blir første mann da!

Grim Reaper v Sau med magesjau

magic dude v Paalodin

capitan22 v carneolt

andyandy v gullungen95

Lamps v black oups

tkdark v haakonk

Valkyrie v Spirous

xandor v scarborough rebirth
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Grim Reaper v Sau med magesjau
Dette etter min mening er en ganske så jevn kamp, men Grim trekker denne i land :p

magic dude v Paalodin
håper ikke resten av kampene er som denne. nå har det vært to veldig gjevne kamper, men denne går til Magic dude

capitan22 v carneolt
ooo... store cap tar denne :p

andyandy v gullungen95
stå på andy :p

Lamps v black oups
gir denne til BO

tkdark v haakonk
her får tkdark min stemme :p fyren stopper aldri å vokse og går nesten alltid i pluss hver dag :p

Valkyrie v Spirous
denne stikker stian av med etter min mening.

xandor v scarborough rebirth
denne var også ganske jevn. men xandor trakk det lengste strået
 

DeletedUser

Guest
Grim Reaper v Sau med magesjau
For ei sta jente!! Gir seg ikke med det første nei :D

magic dude v Paalodin


capitan22 v carneolt
cap er vell en av dem på v1 som har hatt mest motgang både i angrep og sabotasjer samt. drittslenging. At hun enda holder ut er sykt! Respekt! :)

andyandy v gullungen95
Gull/simen er en veldig koselig fyr! Hadde kjørt over vegard/andy anytime! :D


Lamps v black oups

tkdark v haakonk

Valkyrie v Spirous

xandor v scarborough rebirth
Her har vi en til som har vist skikkelig motstand, kjørt på lenge under tunge angrep, dette er definasjonen av utholdenhet!! :)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Grim Reaper v Sau med magesjau

magic dude v Paalodin

capitan22 v carneolt

andyandy v gullungen95

Lamps v black oups

tkdark v haakonk

Valkyrie v Spirous

xandor v scarborough rebirth
 

DeletedUser

Guest
Grim Reaper v Sau med magesjau
dette er en jeg ikke vil møte 1 mot 1. Her blir det nok vanskelig sau.

magic dude v Paalodin
han tar den med et hårstrå.

capitan22 v carneolt
capitan22 kan det hun skal og har fått dette fram

andyandy v gullungen95
ganske jevn kamp, men jeg tror den går til andy

Lamps v black oups


tkdark v haakonk
Kontoen jeg er dual på :) får håpe den kommer til neste runde (støttes)

Valkyrie v Spirous
er en tøff motstander som har det som skal til for å ta spirous i denne kampen

xandor v scarborough rebirth
respekt er alt jeg egentlig har å si :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Grim Reaper v Sau med magesjau

magic dude v Paalodin

capitan22 v carneolt

andyandy v gullungen95

Lamps v black oups

tkdark v haakonk

Valkyrie v Spirous

xandor v scarborough rebirth
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Grim Reaper v Sau med magesjau
Ingen tvil. Tommy er en mye, mye, mye bedre spiller enn Sau.

magic dude v Paalodin
Close call. MD er nok hakket mer effektiv og offansiv enn Pål, så han får den her.

capitan22 v carneolt
Mer stabil og hyggelig spiller enn Carne tror jeg ikke man finner på V1. En godt voksen kvinne som jobber seg fremover mot fienden. Hun er også den eneste som faktisk er orginalspiller også av de to her.

andyandy v gullungen95
DNO

Lamps v black oups
Simply cuz he got moar of dem skillz Y0

tkdark v haakonk


Valkyrie v Spirous
Spiralus ville nok tatt denne, tror jeg, ut fra hva jeg har kjennskap til. Valkyrien har det litt for mye i munnen til tider.

xandor v scarborough rebirth
Jeg tror nok Scar ville tatt denne, om han hadde villet selv. Nå er det også et faktum at Xandor snart er fjernet fra V1, mens Scar lever i beste velgående.
 

DeletedUser

Guest
Grim Reaper v Sau med magesjau

magic dude v Paalodin
MD tar denne :)

capitan22 v carneolt
Cap for hennes utholdenhet og erfaring.

andyandy v gullungen95
Go andy :)

Lamps v black oups
Føler ingen ting stopper han når han kjører på.

tkdark v haakonk
Tk hadde overkjørt han.

Valkyrie v Spirous

xandor v scarborough rebirth
Stemmer på meg selv for jeg hadde nok tatt han, hadde jeg bare hat min gamle konto.
Jeg har mye mer ODD, og OD enn han, og ODA, jeg gir meg aldri før siste by er tatt eller blir tatt. Jeg har våre under angrep nå hver dag i: 1 år, 7 måneder, og 11 dager.
 

DeletedUser

Guest
Grim Reaper v Sau med magesjau
Vil være utrolig jevnt, men tror det blir en knepen seier til Grim.

magic dude v Paalodin
Velger å stemme på Pål her, rett og slett fordi jeg ikke vet altfor mye om MD, og jeg vet at Pål er skremmende for fienden.

capitan22 v carneolt
C22 har vel hatt mest motgang av dere to, og vil derfor vinne denne tror jeg.

andyandy v gullungen95
Hab hadde lett tatt Andy alene om han hadde hatt tid til det. Lett match.

Lamps v black oups

tkdark v haakonk

Valkyrie v Spirous

xandor v scarborough rebirth
Go scar!
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Grim Reaper v Sau med magesjau
Denne er søren meg vrien! Grim/Badass er kjent for sitt og har hørt mye om han fra tidligere V1, men av det jeg har opplevd selv her på V1 må jeg si at Sau har imponert meg mest! Siden hun kom på konto har hun gjort seg veldig merkbar, og det er det som gjør at seiren vipper over i hennes favør!

magic dude v Paalodin
Nok en spennende kamp mellom to store! Men magic dude er hakket mer aggresiv en paal når det kommer til kriginga, og hakket mer aktiv, så denne ville nok han ha tatt!

capitan22 v carneolt
Carneolt er ikke en konto som har imponert meg stort på V1 så langt, ei heller gjort seg merkbar. Cap på sin side er det stikk motsatte!

andyandy v gullungen95
Ok, jeg har lat være og stemme på meg selv så langt, men de fleste andre her stemmer på seg selv ser jeg, så hvorfor ikke? Jeg tror og ærlig talt og jeg hadde tatt gullungen i en straight up 1v1! Uten backupen av en stamme i ryggen tror jeg og jeg hadde stilt sterkere, men vanskelig hadde det så absolutt blitt!

Lamps v black oups
At Lamps kontoen har kommet så langt er vell fordi spillerne der er såpass kjente, men kontra black opus har de ikke gjort mye av seg i det siste. Enkel match!

tkdark v haakonk
Denne hadde nok og blitt lett for tkdark. haakonk har ligget for mye i safe, og en slik frontspiller som tkdark hadde nok huket inn denne seieren ja!

Valkyrie v Spirous
Når det kommer til denne kampen er det og en spennende en. Spirous er ingen dårlig spiller, tvert imot, men aktivitet hans er noe varierende, og i en langvarig og konstant 1v1 mot Valkyrie tror jeg han hadde slitet!

xandor v scarborough rebirth
Dette er begge kontoer som har tapt seg i poeng, men xandor har vært betraktlig lenger under angrep kontra Scar, og jeg tror ærlig talt ikke Scar hadde klart seg like bra i xandor sine sko. Så denne seieren tar nok xandor!
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Grim Reaper v Sau med magesjau

magic dude v Paalodin
En vanskelig avgjørelse. Begge gjør jobben sin, men hvem har fått mest motstand av disse 2? paalodin vokser på mange innaktive kontoer. MD går derfor av med seieren.

capitan22 v carneolt
Gir meg selv seieren her. Det hjelper lite å være snill og hyggelig her kennx93. Dessuten anser jeg meg fortsatt som originale eier.

andyandy v gullungen95
Satser på egen spiller her, da jeg mener det er nok av aktivitet og skills på plass

Lamps v black oups

tkdark v haakonk

Valkyrie v Spirous
Denne går til egen spiller, basert på aktivitet kontra fienden.

xandor v scarborough rebirth
pga aktivitet og stå-på-viljen
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Gir meg selv seieren her. Det hjelper lite å være snill og hyggelig her kennx93. Dessuten anser jeg meg fortsatt som originale eier.

Jeg skrev flere ting, hyggelig var en av de. Og jo, det hjelper faktisk, for jeg ga stemmen min til Carneolt, og ikke deg (happy)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Grim Reaper v Sau med magesjau
Tommy hadde tatt denne alt for lett, han er aggresiv og en veldig god spiller. dessuten synes jeg at han og Ole driver Wic ganske så godt framover

magic dude v Paalodin
Nukes, Nukes, Nukes xD Ole er en veldig god spiller, han får jptg spillere til å kjøre seg hardt. Ole spiller smartere og er bedre aggresiv å kjemper om alle byene.

capitan22 v carneolt
Cap er veldig utholdene. hun har forsvart seg veldig bra mot hver eneste fiende. Hun er også veldig god offansiv, selv om det har blitt lite av det med tanke på incs. Hun tar nok carneolt 1v1 ja.

andyandy v gullungen95
andy tar denne lett. han er en veldig god spiller som jobber hardt for stammen og står på.

Lamps v black oups
Lurt å ha masse deff klart når bo angriper ja... Ganske varierende aktivitet på begge.

tkdark v haakonk
tk vinner denne ganske så lett

Valkyrie v Spirous
Velger å stemme på meg selv, fordi jeg mener jeg er mer aktiv enn Spir i tilegg så mener jeg at jeg er bedre på deffansiven enn han.

xandor v scarborough rebirth
Kongen av nord.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Grim Reaper v Sau med magesjau- har stor respekt for begge, jevnt men aktivitetsnivået er utlsagsgivende

magic dude v Paalodin - Har tro på at jeg kunne klart ett mirakel her.

capitan22 v carneolt - C22 er en svært overvurdert spiller, en meget god leder, veldig lik Glitter, massivt med støtte fra en hel stamme, se på Xandor, her har du en skikkelig kriger, C22 er bare en vits i forhold.

andyandy v gullungen95 Lett seier her, "dualen" til andy er bra, mens Andy selv er ikke verdig å delta her engang.

Lamps v black oups - En meget jevn match. tør ikke tippe engang.

tkdark v haakonk - kjenner kun en her.

Valkyrie v Spirous - Lett

xandor v scarborough rebirth - Xandor.


Må si jeg syns oppsettet er meget merkelig DG, her blir det liten spenning etterhvert, hvorfor setter du opp topp lista mot hverandre så tidlig? Mener ODA,ODD og poeng?? Skuffende oppsett.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
du kan si hva du vil. men jeg satt opp kampene etter vanskelighet å bedømme. om du ikke liker å være i kamp mot md så får det så være.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg synes det er greit oppsett, jeg. Det som absolutt kunne vært bedre er policy'er på krav mtp de som stemmer må forholde seg til. Det er helt ræva.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg tror han gjorde det også :) Grim v Sau og Paal vs md

i tilegg til Cap v carneolt er vel de kampene han reagerer på.

Disse kampene er satt opp pga at det ikke skal bli kjedelig. Dette er kamper som kan gå begge veier :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp