V1 Champions

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg omtaler dette som en stammekamp fordi de fleste faktisk stemmer på sine egne. Om det er positivt eller negativt får være opp til hver enkelt. Samtidig blir det laget regler løpende her, noe som gjør at forutsetningene forandres fra runde til runde.

Når det gjelder min kjennskap til spillerne og kampene, så tør jeg faktisk påstå at jeg har relativt god kjennskap til mye av det som rører seg på v1 da jeg har spilt her mer eller mindre sammenhengende i 3.5 år. Men pga nevnte ting i forrige kapittel, så føler jeg at dette blir populistisk og for lite saklig til at dette blir noe reelt.

Vell, mener du at du har nok kjennskap til resten av oss, så ser jeg ærlig talt ikke noe problem i å stemme på alle kampene...
Og du mener at man stemmer på sine egne?
Hvorfor ser jeg en hel haug med spillere fra JPTG sin side som da stemmer på WIC medlemmer (inkludert meg)?
Og det samme gjelder for flere medlemmer i WIC, som jeg har sett stemme på JPTG medlemmer...?
Så jeg tror du må ta en ny titt på stemmene til folk her altså, før du kommer med slike påstander ;)

Og forresten, hvis du absolutt ikke liker opplegget, hvorfor i det hele tatt bry deg om å følge med på det?
Har du ikke noe bedre å foreta deg enn å slenge din negative holdning til andres forsøk på å skape litt liv på forumet?
Hva med å kanskje prøve å få satt i gang noen aktiviteter selv, hvis denne ikke faller i smak, og så kan vi som synes dette er litt gøy få kose oss med det?
Er jo tross alt ingen som har tvunget deg til å være med på detta :tunge:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
uhm Andy er ikke å se. vil heller kalle det Clayzer sin en Andy som ALDRI er der. Men rart at du skal vite så mye om JPTG Paal? mer enn meg faktisk. Er vel ganske så utrolig.

Sett opp Clayzer i konkuransen da, du har satt opp Andyandy som er eier av kontoen og som har spilt på kontoen ikke assistenten hans Clayzer.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Du motsier deg selv paalodin.. i din avstemming i kampen meg mot Carneolt, så gjelder visst ikke dette overhode. Forteller igjen at trynefaktoren avgjør.. men du ser vel ikke eget "hykleri"?

Du er dårligere enn Carneolt 1 on 1 , mener jeg. Thats it.
 

DeletedUser

Guest
Vell, mener du at du har nok kjennskap til resten av oss, så ser jeg ærlig talt ikke noe problem i å stemme på alle kampene...
Og du mener at man stemmer på sine egne?
Hvorfor ser jeg en hel haug med spillere fra JPTG sin side som da stemmer på WIC medlemmer (inkludert meg)?
Og det samme gjelder for flere medlemmer i WIC, som jeg har sett stemme på JPTG medlemmer...?
Så jeg tror du må ta en ny titt på stemmene til folk her altså, før du kommer med slike påstander ;)

Og forresten, hvis du absolutt ikke liker opplegget, hvorfor i det hele tatt bry deg om å følge med på det?
Har du ikke noe bedre å foreta deg enn å slenge din negative holdning til andres forsøk på å skape litt liv på forumet?
Hva med å kanskje prøve å få satt i gang noen aktiviteter selv, hvis denne ikke faller i smak, og så kan vi som synes dette er litt gøy få kose oss med det?
Er jo tross alt ingen som har tvunget deg til å være med på detta :tunge:

Nå skjønner jeg ikke hva problemet ditt egentlig er? Jeg leste gjennom tråden, fordi jeg ville se hva folk stemte. Jeg svarte på 1 kamp som jeg syntes fikk et feil bilde. De andre kampene går sin gang.

Når kampene har 2 spillere fra samme stamme må de nødvendigvis stemme på en spiller fra den stammen om de ikke skulle la være å stemme. Og jeg synes opplegget er spennende nok i utgangspunktet. Men her er det laget så mange regler underveis og kriteriene både for HVEM som skal få stemme og hvordan stemmingen skal foregå blir forandret så ofte at om man hadde startet igjen er det ikke sikkert alle som har gått videre hadde gjort nå. Og hvis det er sånn at min kommentering av disse endringene blir for negativt for deg, så mener jeg bestemt at du kan ta deg en bolle. Kritikken min var ikke destruktivt ment mot noen, annet enn at jeg påsto at reglene BØR være satt på forhånd og ikke at kriteriene snus på hodet midt under konkurransen.
 

DeletedUser

Guest
time out. dette er en avstemmings-tråd, ikke nok en krangle-tråd. har man gitt sin stemme, så er man ferdig. har man noe man vil ta opp, ta det på pm. slikt mas som dette ødelegger jo moroa.
 

DeletedUser

Guest
Det som var utgangspunktet mitt i starten, var at enkeltstemmer, etter hva jeg har forstått, ikke teller med, og at du derfor burde svare noe på alle kampene. Du har jo lov til å svare uavgjort, selv om jeg mener du heller burde gjøre en vurdering på hver kamp og forsøke å sette opp 1 vinner pr. kamp.

Reglene er bare blitt tilpasset erfaring fra de tidligere rundene. Og det er for å forsøke å gjøre hele greia så rettferdig som mulig at de blir satt opp/endret. Jeg på min side mener dette har mer positiv enn negativ effekt i dette tilfellet, selv om det kanskje skulle vært bedre gjennomtenkt i starten av opplegget.

Nå mente jeg ikke akkurat de kampene som har vært 2 spillere fra samme stammen, men siktet derimot til de kampene som har spillere fra forskjellige stammer satt opp mot hverandre.

Og det var ikke nødvendigvis at det ble for negativt for meg, men at jeg mente du begynte å virke sinna/irritert, og at du har drevet på og sluppet det ut gradvis i denne diskusjonen, og rettet det både mot meg og mot dg44's arbeid med å forsøke å få til dette opplegget.
Og missforstå meg rett, jeg veit at jeg har litt skyld i at du antakeligvis er litt irritert, og jeg veit at det ikke er snakk om noe voldsomt og destruktivt sinne. Det er bare min oppfattelse ved å lese mellom linjer som forteller meg at du er irritert/negativ når du skriver, noe som så klart er normalt når man havner i diskusjoner som denne.

Uansett tror jeg vi kan begynne å avslutte denne diskusjonen, eller evt. fortsette den på pm. Så slipper vi å spamme ned konkurransen mer enn nødvendig, og dermed ødelegge morroa for andre i samma slengen. Eller hva tror du? :)
 

DeletedUser

Guest
time out. dette er en avstemmings-tråd, ikke nok en krangle-tråd. har man gitt sin stemme, så er man ferdig. har man noe man vil ta opp, ta det på pm. slikt mas som dette ødelegger jo moroa.

ahaha, posta akkurat det samme i min forrige melding. Beklager spamminga :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Skal også avslutte kjeklinga...

Men vil påpeke at jeg ikke er veldig irritert over konkurransen. Det jeg ble irritert over var at jeg ble tillagt noe jeg ikke var, nemlig sinna og destruktiv. Konkurransen er et artig innslag på forumet som jeg dog mener man ikke kan ta så veldig seriøst sånn sett. Fordi dette går på popularitet og ikke så mye på hva man kan og har gjort. Etter så lang tid på en verden er det veldig vanskelig å sette kontoer opp mot hverandre fordi alt avhenger av hvor man er plassert på kartet og hvem man spiller mot ingame.

f.eks Kan man være så god man bare vil (uten å jukse) om man blir presset opp i et hjørne av 4-5 store spillere. Da blir det vanskelig å gjøre noe særlig konstruktivt i lengden. Og hvem vet hvor mange ganger denne kontoen skifter eier i løpet av prosessen med å banke ned spilleren.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Synes at tkdark gjør en god jobb jeg. Han er faktisk en av Wic spillerne er som stemmer helt åpent. I tilegg så holder han ikke med stammen sin på forum diskusjonene. Det er jo knall :D
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Sett opp Clayzer i konkuransen da, du har satt opp Andyandy som er eier av kontoen og som har spilt på kontoen ikke assistenten hans Clayzer.

så da skal jeg liksom skrive opp 1 og 1 på kontoene? med folk som har duals,slik at vi bare stemmer på en av de? veldig smart Paal....
 

DeletedUser

Guest
Synes at tkdark gjør en god jobb jeg. Han er faktisk en av Wic spillerne er som stemmer helt åpent. I tilegg så holder han ikke med stammen sin på forum diskusjonene. Det er jo knall :D

Hehe, jo takker og bukker :)
Jeg gi blanke i stamme. Mye morsommere å kunne krangle/diskutere med alle, uten å tenke på stamme osv. ^_^
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Sett opp Clayzer i konkuransen da, du har satt opp Andyandy som er eier av kontoen og som har spilt på kontoen ikke assistenten hans Clayzer.

Siden når ble det vanlig og stemme på enkelt personer og ikke kontoene i seg selv? Aldri jeg hørt om.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Siden når ble det vanlig og stemme på enkelt personer og ikke kontoene i seg selv? Aldri jeg hørt om.

Stemmene blir gitt ut ifra kontoen ja, hvor lenge har du vært dual? Har du satt dit preg på kontoen og adlet 50% av byene? Slik jeg forstår det har du vært der max 3 mnd? Vil si at du ikke har hatt tid til å kalle deg endel av hva som er oppnådd på Andy, at du er en sykt mye bedre spiller enn originalen er det ingen tvil om, skulle vi satt inn Grimlock på en konto i 2 uker og sette han opp som kontoeier da? Blir jo ikke riktig å kalle kontoen for hans da??
 

DeletedUser

Guest
Skal dere diskutere kan dere gjør det en ann plass.
Her skal vi stemme. Ikke mer enn det.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Stemmene blir gitt ut ifra kontoen ja, hvor lenge har du vært dual? Har du satt dit preg på kontoen og adlet 50% av byene? Slik jeg forstår det har du vært der max 3 mnd? Vil si at du ikke har hatt tid til å kalle deg endel av hva som er oppnådd på Andy, at du er en sykt mye bedre spiller enn originalen er det ingen tvil om, skulle vi satt inn Grimlock på en konto i 2 uker og sette han opp som kontoeier da? Blir jo ikke riktig å kalle kontoen for hans da??

Nei det har jeg ikke, men jeg er en del av kontoen, og er vell det som skal stemmes på her? Hvor bra spillerne på kontoen hadde gjort det i en 1v1 kamp mot de kampene som blir satt opp? Ikke hvorvidt en er eier på konto eller ei.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Grim Reaper v Sau med magesjau
To meget gode spillere. Mr. badass har ett fryktinngytende rykte, og jeg tviler IKKE på at det ryktet er feil, for du kan jammen meg sparke fra deg. Kan nok si du har hatt en del flaks i det siste med å ha offansiver mot tomme kontoer, men det er jo ikke noe man skal trekkes for. Kristin på sau ville nok ikke blitt noen lett match pga sin voldsomme adlinger til tider. Ville blitt jevnt, men Grim Reaper tar dette til slutt!

magic dude v Paalodin
Vet ikke så alt for mye om Paal, så denne kampen går i Ole sitt favør. En spiller som fra start har vist seg å være en av v1-beste spillere. Kjører over hvem han vil han her, selv om jeg er sikker på at Paal ikke ville gitt seg med det første! Er en grunn til at han er rank 3, tross alt.

capitan22 v carneolt
Er nok en av de mest stae damene jeg kjenner. Cap gir seg IKKE... UANSETT kamp! Det sies at hun er blodstacka av hele stammen, men jeg har tross alt vært inne på kontoen selv, og VET at det ikke er sant. Er en god del støtte fra stamme, men langt fra så mye som enkelte her påstår.
Ville nok blitt en jevn match, som de over.. men jeg tror Cap ville trekt det lengste strået her.

andyandy v gullungen95
Begge kontoene er egentlig nok så ukjente for meg, men hvis jeg ser på spillerne som spiller der NÅ, så tror jeg Andy ville vunnet dette. Ville org Andy vært på kontoen ville nok gullungen tatt dette, men denne kampen er tross alt i nåtid, og da er det Vegard aka Clayzer som sitter der. Ville nok tatt dette lett 1v1.

Lamps v black oups
Lamps kontoen er nokså ukjent for meg, så av egen erfaring stemmer jeg BO.

tkdark v haakonk
Var jeg som tok haakonk opp fra 3-8. At org spiller har kommet så langt i v1-champion tror jeg er tilfeldig! Ikke mye skills å vise til etter min mening. Tkdark hadde nok tatt dette nokså lett, selv om jeg ikke kjenner vedkommende så veldig godt.

Valkyrie v Spirous
Kjenner lite til spilleren(e) på Spirous, men vet hva Valkyrie er i stand til, så stemmer han. Noe oppskrytt, men man skal ikke undervurdere han!

xandor v scarborough rebirth
Begge er spillere som er vant med store mengder front og incs. Xandor er en stapeis som har overlevd STORE mengder incs i 1,5 år i strekk (RESPEKT!!!). Scar er nok en god spiller om han vil, men jeg har selv ikke møtt store mengder med motstand de gangene jeg har prøvd meg av byene hans. Lever på stacks etter hva jeg har erfart. Xandor ville nok vunnet dette uten veldig store problemer.

Mvh.
Benjamin
 

DeletedUser

Guest
Grim Reaper v Sau med magesjau
Hadde blitt en artig kamp, men tror Tommy vinner denne.

magic dude v Paalodin
Igjen, syntes det jeg det er artigere hva andre syntes :)

capitan22 v carneolt
Veldig usikker på hva de kan utrette alene, men ut i fra hva jeg har sett kan Carne klare mye alene mot aktive spillere.

andyandy v gullungen95
Forsvarer vs angriper. Angriper vinner :)

Lamps v black oups
Utholdenhet vinner :)

tkdark v haakonk
Bare å slite ut haakon så vinner man virker det som..

Valkyrie v Spirous
Spir er slitsom å ha imot seg :)

xandor v scarborough rebirth
Aktivitet trumfer.







PS! Mye vræl ellers her. Kan ikke folk heller skrive off topic andre steder?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Runden er ferdig de som er videre er:

Grim reaper

Magic dude

Capitan22

Blackoups

Tkdark2

Valkyrie

xandor


Det stemmes nå over hvem som skal vinne mellom andyandy(Clayzer) v Gullungen95
Grunnen til at det står (Clayzer) er fordi han er den som er på andy. Blir feil å stemme basert på år og dag siden.

Denne stemminga avsluttes 13.00 i morgen.

Jeg valgte å sette fristen til da, fordi det kan bli missnøye, i tilegg til at det kan virke som om jeg hjelper Clayzer. Så derfor har jeg gitt grei tid for alle til å stemme slik at konflikter ikke oppstår.

andyandy97 v Gullungen95 - Stem i vei :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp