V1 Champions

Status
Stengt for ytterligere svar.

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Jeg har en merkelig følelse av at en JPTG-spiller vinner denne konkurransen.. :hmm:

Runden er ferdig de som er videre er:

Grim reaper

Magic dude

Capitan22

Blackoups

Tkdark2

Valkyrie

xandor

skjønner ikke hvorfor du tror det scar? det er 4 wic kontoer + kanskje gullungen er det 5 wic kontoer. Just har bare 3 kontoer + kanskje andy/clayzer. dette vil si at om Andy/clayzer kommer videre... er det 50% sjanse :p selv om det ikke går ut på sjanse, men hvem som har best skills, men om gullungen er med isteden for clayzer er det 62,5% sjanse for at en wic spiller vinner :p men igjen går det ut på skills :p poenget er at det ikke er noen færre wic spiller igjen enn det er JPTG spillere. for å si det sånn.. de som er igjen fra JPTG er også de beste som er på den siden :p og selvfølgelig om man stemmer rettferdig går de videre.
 

DeletedUser

Guest
andyandy97 v Gullungen95
har spilt MOT begge to.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
HVis disse får stemme på 1 spiller, så har du å gi tkdark og tidligere motstanderen uavgjort!!!
 

DeletedUser

Guest
HVis disse får stemme på 1 spiller, så har du å gi tkdark og tidligere motstanderen uavgjort!!!

Dette har vel mer å gjøre med at det ble uavgjort i akkurat denne kampen, og at det derfor blir avgjort med en ny avstemning.
Såvidt jeg kan huske, så var det noen kamper i forrige runde som endte på samme måte.

Og når det er sagt, så ble det ikke uavgjort mellom meg og Kenn, men heller at jeg vant med 1 stemme, etter at stemmer hos begge parter hadde blitt fjernet på grunnlag av juks og uærlig spill. Så jeg for min del mener at den kampen ikke har noe med denne siste avstemninga å gjøre...

Andyandy vs Gullungen95
Forholder meg til mitt tidligere valg på denne kampen :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde ikke tenkt å stemme på meg selv, men så Vegard gjorde det.

Jeg stemmer på gullungen95.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Andyandy97 v Gullungen95

Beklager, men gullungene til WIC hadde tatt denne lett. Er ikke i tvil, disse har prestert langt over gjennomsnittet mer enn hva Clayzer har gjort per dags dato.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
stemmen din var nok for sen, Scar. men det betyr ikke mye: Gullungen95 er videre :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Gratulerer Gullungen! :)

Er faktisk glad/overrasket over at jeg kom så langt som jeg gjorde, så fornøyd med det! :D
 

DeletedUser

Guest
Du sa jo Denne stemminga avsluttes 13.00 i morgen.

Så, den er vel ikke over, eller?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
var nok ganske så trøtt i halv fem tiden. mente selvsagt 13.00 i dag...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp