V1 om et år

DeletedUser

Guest
Som tittelen antyder:

Hvordan tror dere V1 er om et år? er den avsluttet eller ikke?

Hvilke utbryterstammer får vi?

Kan RNG hente seg opp igjen?

Har alle kontovaktene i WIC slitt ut de aktive medlemmene?

Er det andre allianser?
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
0:!

* RNG forsvinner, enkelte medlemmer rømmer til BOL, eller danner seg en ny utbryterstamme.
* BOL fronten vil forholde seg på samme sted som per dags dato, untatt gråbyene i RNG sitt cluster, de forsvinner raskt.
* H.F.O kommer til og skifte navn til H.U.F.F bare for og tilfredsstille meg på forumet, samt at de kommer til og grafse seg lenger inn i WIC land.
* Kenn93x tar over rank 1

Det er hva som kommer til og skje.
 

DeletedUser

Guest
Ikke frist meg til å faktisk gjøre det nå kenn :eek:
Det eneste jeg da i så fall må gjøre er å komme på en slags hakkespett-forkortelse (speiderforeningen til ole, dole og doffen) som blir til H.U.F.F

(svært så mye hakkespetter her da :confused: )
 

DeletedUser

Guest
Jeg tipper det blir en større polarisering av krigen, i form av mer samling av stammene. WIC er allerede blitt en stamme, fra HVIB og IB. Jeg tipper noe lignende kommer til å skje med BOL/H.F.O - ikke nødvendigvis en merge - mens RNG sånn som det står til nå risikerer å bli marginalisert.

Det eneste jeg da i så fall må gjøre er å komme på en slags hakkespett-forkortelse (speiderforeningen til ole, dole og doffen) som blir til H.U.F.F

Humoristiske Ugleseende og Fjollete Fiskemenn?
 

DeletedUser

Guest
Avsluttet er V1 ikke om et år. Regner med at det ennå er to eller tre år igjen til det. Det er i alle fall det jeg tar høyde for i mine planer.

RNG har holdt ut mye bedre enn mange hadde regnet med, det skal de ha ros for, men at det blir en knekk der før eller siden er helt klart. Jeg har sterk tro på at det skjer i år. Om det er noen som sliter med stort trykk på KV på inaktive kontoer så må det være RNG. De som sitter KV må etter hvert begynne å miste motivasjonen, og jeg vil tro at det er mange kontoer som vil forsvinne ut gjennom innadling der i gården.

Fusjoner er spennende å spekulere i. HFO + BOL er vel den som virker mest opplagt. Men kan jo være at det kommer overraskelser der også. Hva med BOL+HFO+ RNG ??? Blir det for sterk kost hehe ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
bgm+captein+glitter? Tørr ikke tenke tanken en gang...

Wic har tatt hele nord å startet å plukke byer fra rng lengere sør, H.F.O har spiste seg litt lenger inn i wic land, bol fronten står stille.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fronten har flyttet seg:
HFO har gått langt inn i sør, mens BOL sin sørlige gruppe/flanke har flyttet seg videre sammen med HFO innover.
Jeg håper at BOL og HFO har merget;)
RNG har dessverre tapt sin østfront til WIC
WIC har pushet langt opp i Nord, og har splittet RNG på midten samtidig som at østfronten til RNG er i hendene på WIC.

Det er min prognose + at v1 ikke på langt nær er avsluttet slik det ser ut i dag. Vil regne med at v1 holder det gående i hvertfall 1-3 år til.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Til tross for all motstand har RNG holdt seg oppe.. Det gjør de nok en god stund til..

RNG har presset seg mer og mer inn i K25 og fjerner Spillere som Magneleo,Ronpett,Njal,eivped og BO.

BOL har nok merget med H.F.O og mistet masse av sin front men klart og presse seg lenger inn helt i sør...
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja, det ser ut som om de fleste av oss bommet litt :razz:
 

DeletedUser

Guest
Noen hadde antydninger til rett, men ikke nok til å si noe annet enn bom, bom, bom :p
 

DeletedUser

Guest
Tenk at det har gått et helt år.
thumb_smileyvault-cute-big-smiley-static-024.gif
 

DeletedUser

Guest
Avsluttet er V1 ikke om et år. Regner med at det ennå er to eller tre år igjen til det. Det er i alle fall det jeg tar høyde for i mine planer.

Denne har jeg ennå på det tørre - men det var vel også det som var lettest å si noe om. Det har skjedd veldig mye siste året, og selv om det jobbes iherdig for at V1 skal avsluttes snarest mulig så mener jeg det er mulig at vi ennå i februar 2014 ikke har avsluttet V1...

RNG har holdt ut mye bedre enn mange hadde regnet med, det skal de ha ros for, men at det blir en knekk der før eller siden er helt klart. Jeg har sterk tro på at det skjer i år. Om det er noen som sliter med stort trykk på KV på inaktive kontoer så må det være RNG. De som sitter KV må etter hvert begynne å miste motivasjonen, og jeg vil tro at det er mange kontoer som vil forsvinne ut gjennom innadling der i gården.

Ingen knekk - ennå. RNG holder i hop. Men det er en del kontoer i minus, naturlig nok.

Fusjoner er spennende å spekulere i. HFO + BOL er vel den som virker mest opplagt. Men kan jo være at det kommer overraskelser der også. Hva med BOL+HFO+ RNG ??? Blir det for sterk kost hehe ?

Og overraskelser kom det. I rest my case :gjeip:
 
Topp