V11 - Limited Hauls og andre ting

DeletedUser

Guest
Når v11 kommer, vil jeg fraråde at det blir slik at man kan betale for å få mer ressurser hver time, og de nye funksjonene som har kommet. Dette gjør så majoriteten av spillerne vil bli trøtte av at folk med penger kan vinne, og at det blir vanskligere å faktisk ha det morsomt. En annen ting er farming - noe de fleste blir trøtt på etter en stund, og gjør at du må sitte dag og natt for å farme - derfor foreslår jeg 'Limited Hauls' som de har på .net nå, dette er en metode som gjør at det blir flere spillere, da det ikke trengs 5 dualer pr. konto for å opprettholde følge i rank, poeng og tropper med andre. Limited Hauls er altså at du kan farme et bestemt antall ressurser hver dag, ift. hvor mange dager du har spilt. Kan lage et eksempel: Har du spilt 1 dag kan du farme 1.000 ressurser, 2 dager 5.000, 3 dager 15.000, etc... og etter et visst antall dager stopper det på f.eks 1 mill, bare tilfeldige tall dette her.

Håper dette får støtte og dette vil da gjøre at Innogames tjener mer penger på flere kontoer som kjøper premium, istedenfor at de må ta i bruk 20% mer ressurser og sånn tull når det er 5 stk på en konto.

- Sander
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
og jeg ønsker et par ting som ikke er blitt altfor mye brukt, og spessielt ikke på .no.

  • no-haul / Limited Haul
  • gårdsregel
  • 5 per stamme
  • random start plassering.
  • n3/2,2k poeng start
  • 100 ms angreps og støtte gap
  • adelsmann som senker lojalitet med 1-50
innføring av endel av disse kunne gjort verdenen såppas "ny" at enkelte pros vil slite med gamle vaner :)

mvh
Ruben

støttes!!
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Støttes så sykt!

Greit nok at Inno må tjene penger, men jeg tror ikke det at man kan kjøpe til seg ressurser er den riktige veien. Oppsettet til Ruby så også knall ut!
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikkje. Børde hellar vært innført 1 Person per acc.

Da hadde de blit morro også. Da får folk vise hva dem kan litt mer også.
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikkje. Børde hellar vært innført 1 Person per acc.

Da hadde de blit morro også. Da får folk vise hva dem kan litt mer også.

Dette var et forslag som kom, og det skapte heftige motdiskusjoner, streiker og litt av hvert. Uansett i det moderne samfunnet har mange forskjellige pc-er, forskjellige steder å spille fra og dette ville da vært nesten umulig å gjennomføre.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Støttes ikkje. Børde hellar vært innført 1 Person per acc.

Da hadde de blit morro også. Da får folk vise hva dem kan litt mer også.

På sett og vis er eg einig, men ser rett og slett ikkje at dette kan gjennomførast.

Men støtter Honour her!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Helt enig. En verden man kan betale for mer ressurser er en verden jeg aldri ville spilt på. Det er ille nok med halvering av bygningstiden, sånn det er på V9 og var på V8.

Limited hauls stemmer jeg også for. Heller kjøre litt rask speed så ikke oppstarten går FOR tregt, eventuelt gi en del ressurser for å fullføre oppdraga i starten.
 

DeletedUser

Guest
om det blir en verden med å bruke premium på øking av ress og sånt vil gjøre at det blir færre spillere.. mange ønsker verden uten premium bruk på halvering og øking av ressurs.. Norsk server er også ganske liten.. unødvendig med premium på halvering og sånt.

limited hauls er grei :)
 

DeletedUser

Guest
burde også tenke på spillere som ikke bruker PK så mye da :( hvor skal de starte -.- ? ellers så kan vi lage 2 verden ? så kan en verden bli premium bruk greier og den andre verden bli en vanlig verden uten premium :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Støttes. Dette vill bidra til at flere spillere vill henge med lenger fordi de ikke havner bakpå fra dag 1 pga en nisse uten liv farmer dag inn og dag ut. Dette vill da føre til større verdner fordi det er flere spillere. PGA vi ikke får farma vill også adelsmenn ta lenger tid å mekke, som da igjen vill føre til lenger levetid på verdnen.

Så vi har da flere spillere, og lenger levetid som da automatiskt i mitt hode blir til mer premium, som da igjen betyr mer penger for INNO, slik jeg har forstått det er jo dette noe di ønsker?

Gjør vi slik som på HP og ikke lar folk forlate stammer kan vi også få det litt morsomt. Dette krever derimot at stammegrensen blir meget høy med type 50-100 spillere per stamme.
 

DeletedUser

Guest
Limited Hauls støttes! :)

Problemet med seus sitt forslag e vel at man da må finne en måte å bare la Ip-adressen som laget kontoen logge inn. Nokka som da også føre til av man om man har to datamaskina så kan man f.eks bare spille hjemme og ikke på skolen.
 

DeletedUser

Guest
Limited Hauls støttes! :)

Problemet med seus sitt forslag e vel at man da må finne en måte å bare la Ip-adressen som laget kontoen logge inn. Nokka som da også føre til av man om man har to datamaskina så kan man f.eks bare spille hjemme og ikke på skolen.

Du er ikke på skolen for å spille spill. Ungdommen nå til dags..

Støtter trådstarter.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg støtter deg i dette Honour ;)
Det vil bli enklere får spillere som vanligvis ikke har dual.
Men som jeg tok opp i en tidligere tråd så er det dette med at det ikke er lovt med dual, det er IP adressen som gjelder og mange bruker iPhone, PC på jobb eller til venner også sinn egen. Dette vil føre til at mange vil få kontoene sinne låst/inndratt av inno.

Edit: så nettopp at dette sto her fra før :p

-VtC
 
Topp