V13 - Armagedd0n

DeletedUser

Guest
Siden det ikke eksiterer en intverjuer på V13 nå for tiden, tar jeg like gjerne ansvaret for å intervjue en enkelt person. Ikke se på dette som et fast innlegg, og ha i bakhodet at jeg ikke er en toppskribent fra VG!

Det er sikkert ikke så mange som kjenner til historien til denne spilleren, men Armagedd0n har en fortid i TW. Selv husker han ikke hvilken verden dette var, men han koste seg uten tvil! Daniel, som sitter her, har oppdatert og videreutviklet sine ferdigheter den siste tiden på V13, med mye hjelp fra kjente og kjære.

Hva fikk deg til å begynne med TW igjen?
Vi satt vell en gjeng gutter i klassen og diskuterte om vi ikke skulle finne et spill der vi kunne samle oss og spille ilag. Da var V11 godt i gang, men dette hindret ikke oss. På det meste var vi fem gutter, henholdsvis meg, Sigurd, Vebjørn, Kennet og Eivind. Vi koste oss i en liten stamme før vi joinet WAE med PsycoInstantQ, Skurre og Straaaauund i ledelsen. Dette var en stamme der vi følte at ferdighetene satt inne på nivå med de fleste andre i stammen. Dette var også en stamme der vi ikke likte oss så alt for godt, og vi gledet oss til en ny verden. Verden 12 ble ikke noe av, men verden 13 startet vi på scratch og med samme utgangspunkt som andre (foruten om års erfaring). Her ble først Eivind lurt av en in game, og mistet sin by (som jeg senere tok tilbake). Kennet hadde nesten samme skjebne, og forlot oss tidlig. Så nå sitter vi igjen her og koser oss. :)

Hvem har vært ditt store forbilde innenfor TW?
Lord Even uten tvil. En god kontakt som har lært meg veldig mye. Er trist å se han forlate V13, men slik går det når han regjerer på V11. I tillegg til Lord Even, vil jeg si at de som jeg har hatt kontakt med er gode forbilder. De vet selv hvem jeg snakker om.

Om du måtte velge ut en person som er den største utfordreren på V13, hvem ville du sagt det er?
Zippy er uten tvil min største trussel for tiden. Både på grunn av plasseringen og det faktumet at han har mye skills innabords. Derimot må jeg si at jeg legger min tvil til dualsene hans, som har vist seg å være noen tullinger i ny og ne. Om dette er zippy‘s feil eller ikke, legger jeg meg ikke opp i. Men jeg vil nok si at han er den som både Deceit og resten av V13 burde holde et sterkt øye med.

Og din største alliert?
Dette vart værre. Jeg vil nok si at de fleste i Deceit står meg nær, med både Gone-gutta og Fenrir som gode gutter. Noe mer tror jeg ikke er nødvendig å si om mine allierte. (chuckle)

Nå har alle skattene spawnet. Hvordan ser du på denne situasjonen?
Jeg, som resten av Deciet, ser nok på situasjonen som tildels irriterende. Dette er nok forståelig for de fleste, men jeg skylder på barbarhoringen som vi har gjort. På den andre siden burde dette ikke være en god nok grunn, da InnoGames helt sikkert kunne spawnet nye barbs og lat skattene hoppe inn her. Men så er det også viktig å tenke på det Dakapo sa - Skattene spawner i områder med mye konflikt. Dette betyr vell bare at Deciet sitt cluster var et trygt og fint cluster. Noe som viser seg å ikke være helt korrekt, da SMACK stadig utfordrer!

Hvordan ser fremtiden til både deg og Deciet ut, synes du?
For min egen del, synes jeg fremtiden på kontoen er todelt - Vi ligger relativt trygt til med mange gode spillere fra stammen rundt oss. Jeg føler også at clusteret er så godt sammenpakket at jeg kan senke skuldrene og ta livet med ro. På den andre siden, har Zippy vært en romersk hær i det siste og innvadert store deler av området rundt oss. Jeg ser ikke vekk i fra at jeg en morgen våkner med flere hundre incs. Men den tid, den sorg!

Deciet på den andre siden føler jeg lever ganske bra for tiden. SMACK utfordrer stadig, og gjør det bra, men gjengen i Deciet vet nok tildels hva de driver med. Jeg ser på fremtiden som et spørsmålstegn, da det ikke er lett å forutsi hva morgendagen bringer!

Noen siste ord for å runde av intervjuet?
Jeg vil takke til alle mine IRL-venner som ble med i TW fra starten og gi de en svær bamseklem. På toppen vil jeg gi alle som har kommet langt på V13 en klapp på skuldern, men ber alle om å ta nattesøvnen sin litt lett fremover. Dere har ikke sett det siste av Armagedd0n.

Peace out!

Håper dette intervjuet faller i smak hos andre. Om dette var vellykket, kan det hende at jeg hiver meg på skrivepulten igjen og tar for meg noen andre. Tar også kritikk, både positiv og negativ, om det er noen som føler for det!

Cheers,
Atrux.

Edit: Info til vedkommende som ga meg negativt ryktepoeng - Det er kontoen Atrux som er resigned fra V13. Dette betyr vell ikke at jeg har resigna? :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp