V13 - Dreamteam

DeletedUser

Guest
Jau nå var det selveste favoritten til pinkie sin tur.


Svinet aka Dreamteam

Hvordan startet du Tribalwars? (Hvem fikk deg til å starte)

det startet vel opp med at jeg dro opp til en kompis som satt og spilte det (svartedauen) eller noe sånt . så drev han og forklarte hva det gikk ut på og jeg tenkte at, dette må jeg jo teste ut . og selvfølgelig ble jeg jo hekta på spillet . selv om jeg ikke kunne noen ting

Fortell om tw historien din.

nja hva skal jeg si . startet opp på v4 under svineinfluensa, kunne utrolig lite. spilte i pals til der, og der møtte jeg på maximus som jeg snakket en del med utrolig kjernekar. han lærte meg egentlig det grunnleggende innen forspillet. sende tog, snipe backtime osv. men holdt jo ikke ut lenge der da v5 startet opp så jeg ga opp til slutt der lot meg internadle. tenkte og starte opp min egenstamme på v5 med noen irl kompiser som jeg klarte og få hekta også hehe. så startet opp valhall der og ting gikk egentlig ganske greit i starten men fikk en haug med kv uten premium tredd over hue og gikk lei til sluttet når v6 startet opp. så da merget valhall med pms og jeg kunne endelig gi meg der og starte opp på nytt uten kv`er i alle kanter.

v6 (mm) egentlig den morsomste verden jeg har spilt på. startet opp stammen smack der for førstegang med spekterman. fikk lurt med meg maximus, tuva og ett par andre kjernekarer og vi spilte ganske bra. uansett morsomste tiden der var da jeg var nabo med hansemann. vi slåss frem og tilbake og lærte utrolig mye der til nettet mitt streiket helt og jeg måtte løpe til en kompis for og sette opp en i stammen som kv slik at stammen fikk byene. ente opp med at de beste gutta fra smack gikk over til epicki og v6 omtrent var over :) etter en stund startet jeg opp på v7 i snipe. sammen med gard, ebbern, marius dette var også en fin tid beste tiden der var vel da vi banket yoshi og de gutta der istarten. det var en ren glede etter at de hadde vært så høye i hatten.

v8 startet jeg bare random opp på, husker ikke helt med hvem, men vi endte opp i stammen til are 3,14. der ble jeg nabo med mumle gåsegg som likte og kødde med meg i starten latet som han var den verste nooben der ute men skjønte tilslutt at det var noe skills inne hos den fyren og vi sikret oss han i stammen morro verden :) videre over til v9 under grisepesten hos zitler (zippy) utrolig flink spiller dette også (når han gidder) morro verden hvor vi i nord hadde det utrolig gøy til jeg ble innesperret til slutt. men videre til v10 der snakket jeg litt med sindre (som er sjefen på dreamteam ) konge spiler oppstarts guden, det ikke sindre kan er ikke verdt og vite hehe startet opp der under poochyena med jerle og sindre. spilte ikke lenge der, var da det var litt action på v9 så måtte bare gi meg der etterhvert. etter det ble det en liten pause. men startet opp på hp3 der gikk det egentlig ganske bra. lå på 1 plass litt men det dabbet av etterhvert. gidder ikke dra inn alt som skjedde der, men den verden der fikk meg til og misslike ett par spillere ;) dere vet hvem dere er selv (skal ikke nevne navn) tror jeg var innom en hp3 på dk også som stammen vår vant, ikke min ære akkuratt da. men hp4 hehe morro verden jeg og sindick startet opp for og ta knekken på hounor men han sniken ville jo aldri si hvor han spilte (doh) men det gikk jo utrolig bra med jerle roger og muttten på en konto og meg sindre og litt senere ingmo på en annen konto så kunne det bare gå en vei og det var seier. første serveren jeg har kommet på 1plass hehe.

Det sies at du og Pinkie har et ganske nært forhold med samarbeid, hva sier du ? Har dere klart noen av målene dere har hatt sammen?

jo pinkiegutta er fine karer. må si det er godt og ha dem som naboer her , vi startet vel opp for førstegang med og ta donnes , fristet lenge og ta de før men var en sopp (skal ikke nevne nick) som hadde claim på dem altfor lenge som ikke klarte og ta dem alene. så tilslutt fant vi ut at donnes skal tas. og det gikk jo utrolig bra. ikke like bra for oss som med pinkie i og med at de bare stacket opp den byen vi skulle ta, pinkie gutta fikk kjøre over hehe men ente opp med en rimmet donnes :)

v13 har vart i rundt 40-50 dager hva syns du om verden ift slik den er nå ?

nja jo, hva skal jeg si. morro er den jo hvertfall. mye flinke folk både borte hos fienden og hos oss. så dette blir jo bare morro og se hvordan den utvikler seg her. kommer vel til og skje litt forandringer utover spillet tror da jeg. men kan jo hende jeg tar feil.

Hva syns du om folkene på øst ? fortell litt fra begge sider.

hehe har ikke tittet så mye utover den veien, har konsentrert meg mest om plassen vi ligger på. men vet jo at vi har en del gode spillere der borte. både i nuke, winc og smack. kan ikke nevne navn der borte fra oss men er noen stjerne spillere som man kommer til og høre mer fra etterhvert. er mye fake nicks denne verden. tror det er flere gode enn jeg egentlig vet.

Hvilken motspiller verdsetter du mest nå for tiden ?

hmm motspiller. vi ligger jo ganske safe her oppe. men gone er jo en spiller som sneik til seg ett par spillere fra oss her. vet at han er utrolig flink fyr og blir han for stor kan det blir hardt og ta han ut. men vi skal nok klare det til slutt uansett (devil). må jo nevne kenn93x og redswan også, de to er noen farlige spillere som er aktive.

Du sitter som Hertug i SMACK, hvilken utfordringer har du/dere i ledelsen møtt på?

nja nå sitter ikke jeg personlig som hertug her da hehe jeg trakk meg ut av ledelsen. så er kongen sindre(sindick) som er hertugen sammen med scarecrow. men de gjør jo en fin jobb og utfordringer har vel alle ledere der ute. bare ZF på hp4 som ikke hadde utfordringer (cool)

Hvilken spiller i SMACK vil du si holder stammen fast?

hmm utrolig vanskelig og si egentlig tror det er ledelsen. kombinasjon av frekk, hyggelig, morro og skills som holder stammen. og alt det har vi i ledelsen.

Hvem i SMACK syns du gjør mest, for å holde stammen i live (ikke med tanke på ledelsen)

Det må jo være meg (chuckle) neida hadde du vært innom chaten vår hadde du synes det hadde vært vanskelig og avgjøre selv. men pinkie gjør jo mye ingame. er vel egentlig ett godt samhold. hvor vi nuker for hverandre og holder gleden oppe både ingame og utenfor

Hvem vil du kalle Spøkefulen i SMACK ?

hehe er mangespøkefugler i smack :D men etter meg må det jo være chris maskot/dualen på dreamteam :D konge spiller og konge fyr.

Okei :) Noen siste ord? noen du har lyst å takke for og ha spilt med?

om jeg skal takke noen jeg har spilt med så må det være sindre og rasmus r. glemte det spilte med rasmus på gagnsterhest2003 på v12 for og trolle litt. han er helt konge. og det er sindre også som har gjort mesteparten av jobben her på v13. takk til dere begge ....... og winc we will kick your ass (devil)

Hvordan tror du v13 ser ut om 3 månder ?

hmm vanskelig og si, vil tro det ligger ganske likt som nå, v13 kommre til og være en slåsskamp mellom winc,nuke - smack.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
videre over til v9 under grisepesten hos zitler (zippy) utrolig flink spiller dette også (når han gidder)

*Kremt* Når gidder jeg ikke? :^)

Ellers, veldig bra jobb av intervjuer, flere gode spørsmål. Ikke din feil at intervjuobjektet bruker hønebein som hjerne i dag. :gjeip:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
haha svinet er da stort sett oppegående kansje han drakk litt mye igår hva vet eg :D
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe det går nok bra (hug) du får begynne og skrive litt mer på privat og skaffe deg micc :p

vet du egentlig elsker bergenser dialekten min :D
 
Sist redigert:

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Haha! :D Svinet er et rasshål uten like som man bare ikke klarer å la være å elske (Er bare ett minus, du rejected meg når jeg ville micce med deg og Magnar! :( FYYY!) :D
Godt intervju Jostein! :) Og ikke minst et godt intervjuobjekt! :)
 

DeletedUser

Guest
Vil påpeke at jeg intervjuet han før BYEBYE kom til stede.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
snart på tide med ett nytt intervju?
Da Jostein har sluttet, så ser jeg på det som lite sannsynlig fram til en ny person med gode skriveegenskaper og interesse for detaljer tar steget fram fra "den vanlige forumbrukeren".
 

DeletedUser

Guest
Det må da være noen som har lyst. Savner intervjuene :(

Nå forventer jeg mange svar med "Challenge Accepted".
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Problemet her på TW er jo at alle de som gjør en jobb får kjeft & flere røde enn grøne ryktepoeng f. eks? Folk har ingenting å klage over når det er dem selv som stopper aktiviteten her på forum.
 

DeletedUser

Guest
Ryktepoeng er vel ikke det som teller? Det som teller er å bringe ut noe som andre kan ha glede av, mens noen kødder sitter og ødelegger for alle andre.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Fortsatt ingen som har meldt seg?
Skulle gjerne gjort det selv, men jeg har verken øye for detaljer eller gode skriveegenskaper :(
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg kunne jo godt ha gjort det, men etter 50 intervjuer av meg selv på rad vil jeg tro folket hadde blitt lei?
 
Topp