V13 - Fenrir

DeletedUser

Guest
Da var det Fenrir sin tid for intervjue :)


Pål Gangsø aka Fenrir


Hva gjorde at du startet med tw ?

Hvis jeg husker riktig startet jeg for å bevise at TW var et elendig spill. Min halvgode venn Simon veddet på at jeg ikke kunne få mer poeng enn han, noe som provoserte min såre sjel til å legge inn en god del innsats i å bli blandt de beste på .no. Forhåptentligvis har jeg lykkes.
Har forresten skiftet mening, når jeg først startet med dette spillet fant jeg ut at det faktisk var veldig underholdene.

Hvilken tw historie har du ?

Startet på v5 under nicket Sargeras. Etter en stund som nybegynner kom jeg meg inn i NB, hvor jeg spionerte for Simon som innen den tid satt i L-13 ledelsen (hvis jeg husker riktig). Utrolig nok satt det en annen spion i L-13 ledelsen, så etter en stund ble jeg oppdaget og adlet ned.

Etter å ha slikket mine sår startet jeg på v7, da under nicket Malfurion. Hadde fått meg en del uvenner etter v5, og fant derfor ut at det beste ville være å starte under et annet nick. Jeg fikk kjapt med meg Simon som dual, og bygget meg opp til ledelsen i Legend, før jeg avsluttet krigen mellom Legend og Honkie/NF og et par andre, og merget Honkie og Legend til Noble, for å ende krigen om k55 og gi Snipe litt etterlengtet motstand. Etter litt internadlinger havnet vi på rank 2 eller 3, og vi holdt oss på topp 3 fram til vi sluttet. Husker ikke helt når, men etter hvert ble vi lei. Krigen så nokså håpløs ut, Snipe var knallsterke og Noble spillere sluttet en etter en. Når vi sluttet gav vi over kontoen til Noble, som gav den til Roger.

Han sviktet selfølgelig Noble og gikk over til Snipe. Så kræsjet vel kontoen litt, og falt ned fra topp 3.
Uansett, det er ikke lenger min historie.
Btw, Myh skal få en plass inni der et sted. Husker ikke helt når ho ble med på kontoen, men ho var Malf #3. Tidenes dual (heart)
Etter Simon så klart, så Simon ikke dreper meg.. :p
Etter en stund fikk jeg en medling av Simon om at han trengte litt hjelp på v12, noe min nostalgi ikke tillot meg å avslå. Jeg ble derfor med på Varanior08. Har ikke vært altfor aktiv der ennå, men jeg er der iallefall. Nogenlunde samtidig startet v13, og jeg bestemte meg derfor for å starte her også. Liker best å være anonym i starten, så laget meg enda et nick og gikk i gang. Simon startet alene igjen, og siden han ikke gikk under denne gangen måtte jeg til slutt finne meg en annen dual. Kleppe var gutten som svarte i SoF chatten, så Kleppe ble det. Vet ikke altfor mye om Kleppe i grunn, men en hyggeligere kar er vanskelig å finne ;) Jeg ble etterhvert lederen i SoF, men etter litt krangling gav jeg fra med lederskapet til Ole (Gone). Etter enda mer krangling forlot jeg stammen, før jeg joinet igjen, før nesten hele stammen dro til SMACK. Så satt jeg igjen med Gone i SoF, noe som ikke kunne fungere altfor lenge. Ole dro til WInc, så jeg fulgte etter. Er ikke mye å snakke om krigsmessig på v13 ennå, har hatt et nokså kjedelig cluster, iallefall foreløpig.
Spilte også HP 1 forresten, var vel rank 1 en stund, før vi dret oss ut og gav opp
Myh og Simon som duals der og, i tillegg til broren min Karl.

Hvilken spiller verdsetter du mest i fronten? Nevn 2 stykker fra SMACK og 2 fra stammen din eller allierte med begrunnelse

Fra SMACK kan jeg vel nevne Zippy iallefall. WInc har vel blåst altfor mye på den kontoen der (Michele Zangria). Zippy er som meg en Sandefjordgutt, og utenom det vet jeg egentlig ikke så mye om han (bare det at han er en provosør av rang). Ferdigheter mangler han ikke iallefall, og nå som han har plukket opp en del byer av Zaivo blir han nok farligere enn noen gang, og en skikkelig plage for WInc spillerne i nærheten.

En annen spiller jeg frykter i SMACK er Scarecrow. Spekter og Are er en skremmende duo, så sant de faktisk gidder å spille. Har selv bare vært borti Are, og da var han ikke særlig aktiv. Uansett har jeg hørt nok om dem begge til å være glad for at de ikke er mine naboer.

Gone er en spiller jeg verdsetter i WInc. Vet ikke for mye om Sondre, men Ole har jeg vært borti flere ganger. Vi har kranglet en del, men Ole er mer enn en kranglefant, og er heller ikke en spiller som mangler noe særlig ferdigheter. Han har i tillegg "kjøpt" seg en god del gråbyer, og vokser seg farligere og farligere for hver dag som går. Dette blir nok en vanskelig spiller å ta for SMACK.

Kan vel også si at jeg verdsetter Athenians. Renè har visstnok mistet all respekt for meg som person, men jeg er storhjertet nok til å si at han er en god spiller, og Athenians er en viktig grunnsten for WInc sin front.

Hva vet du om WInc ledelsen ? og deres ferdigheter?

Der har jeg desverre ikke mye å si. Vet ikke spesielt mye om ledelsen i WInc, har nesten nettopp fått vite hvem som faktisk sitter i de forskjellige posisjonene i ledelsen. Scar og Lillith er navn jeg har hørt før, uten å vite noe særlig om dem eller hva de har utført. Har vært noen uheldige episoder i WInc fra før jeg ble med, men mens jeg har vært her virker det som at ledelsen fungerer nokså bra, selvom spillerne innad i stammen kan klare å krangle en del.

Hvorfor valgte du WInc og ikke SMACK ?

Posisjon.
Gone gikk til WInc, noe som gjorde valget nokså enkelt.

Hvis det er snakk om 2 kontoer du absolutt ikke vil miste hvilken vil det være?

Vel, får nevne to andre spillere enn de jeg allerdet har nevnt.
Jeg vil tro at Scar er en viktig person for WInc, så selvom Chipmunk kontoen hans er nokså liten er nok det en konto jeg ikke vil at WInc skal miste.

Husky12 kontoen vil jeg også tro er en viktig konto for WInc å ha. Blir den kontoen spist opp av SMACK vil jeg tro at WInc sitt cluster i K44 faller sammen, noe som kan vise seg fatalt for krigen.

Er det noe du har lyst og si før vi avslutter intervjuet?

Ikke som jeg kommer på, nei...

Hvem tror du vinner Verden 13?

Vanskelig å si. Verdner har en tendens til å alltid forandre seg, så derfor blir slik gjetting nesten håpløst. Foreløpig ser det ut som at SMACK er sterkest, selv med både WInc og NUKE som fiender.
Imorgen kan SMACK være oppløst og JFF ligge på rank 1, hvem vet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
eller fordi det tok mer en 30 sek å lese det? meget flott intervju både av inertvjuer og svarer.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det sier du bare fordi intervjuet for en gang skyld kunne sies å helle mer i retning pro SMACK enn pro WInc.

Om jeg vet riktig så er Fenrir i WInc og ikke SMACK.
Det som gjør intervjuet mye bedre er at svarene er på lenger enn 2 linjer og vi får vite mer om spilleren & hans synspunkter i de andre intervjuene, hvorfor så negativ til at jeg berømmer evilstr sin jobb som intervjuer her?
 

DeletedUser

Guest
Jeg syntes dette interjuvet var flott.

Det jeg gidde kritikk på var at jeg syntes det forje interjuvet var for lite. Der var det alt for lite vi fikk vite om spillerene og hva han mente og sånt.

Men dette syntes jeg var ett flott interjuv. Virker som han forbredrer seg fra interjuv til interjuv.
Bare vent, om ettpar interjuver til får vi de mest prefekte interjuvene ;)
 

DeletedUser

Guest
Tenkte først jeg skulle spørre om du har spurt Pål's tilatelse til å gå ut med hans fulle navn i denne forumposten? Er litt uvanlig, og håper du har spurt. :)

Ellers et flott intervju. Bra med mye innhold fra intervjuobjektet.
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra intervju, Jostein. Også kjekt å lese litt om deg, Pål. :)

Beste intervjuet du har gjort så langt, jeg likte også at det var lengre og fortalte mer om spilleren og hvordan han tenker. Fortsett slik!
 

DeletedUser

Guest
Fint intervju det her ;)

Nå vet jeg hvor jeg hadde det navnet ifra tidligere.. v7, selvfølgelig :D
 

DeletedUser

Guest
Spilte også HP 1 forresten, var vel rank 1 en stund, før vi dret oss ut og gav opp
Myh og Simon som duals der og, i tillegg til broren min Karl.

pirke pirke ikke myh men Eirin :3
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra intervju, Jostein. Også kjekt å lese litt om deg, Pål. :)

Beste intervjuet du har gjort så langt, jeg likte også at det var lengre og fortalte mer om spilleren og hvordan han tenker. Fortsett slik!

:O hvem er så du ? Klare ikke helt å huske deg ;;
 

DeletedUser

Guest
Makingoutwithgod er transex. Eller Ole, eller Gone som han heter på v13.
 
Topp