V13 - Intervjuer.

DeletedUser

Guest
Ja da har jeg blitt den nye v13 intervjuer er litt tidlig i spillet men alltid like gøy med intervjuer.

Kommer litt korte her i innlegget som en liten start håper dere koser dere, og skriv hvem dere vil at jeg skal intervjue videre.

Rene aka Athenians

Hva fikk deg til å starte og spille tw?

Jo, det var en par gutter i klassen som spilte det (3år siden ca). Mente at jeg burde starte, så jeg startet. Men synes spillet var ganske så kjedelig, så sluttet etter 1 uke..

Før verden 6 startet, sa de at jeg måtte bli med, så ble med der.. Sluttet faktisk ikke, for jeg begynte å like spillet. Men ble en pause derifra til v10.

Fortell litt om din bakgrunn også.

Er vel ikke så mye og si om den, egentlig. Siden jeg kun har spilt på v6 og v10. V6 spilte jeg mest for å lære meg spillet. Lærte ikke så veldig mye egentlig...V10 begynte tw skikkelig for meg. Traff den flotte stammen ACB, som tok hjertelig imot meg. Lærte meg en hel masse, som jeg har tatt meg med videre i spillet. Athenians var kontoen på v10. Men jeg spilte ikke på den i slutten av v10, ettersom jeg ga meg rundt 250k siden jeg ble veldig lei, og greide ikke å spille med en dual. Hadde tenkt at nå var min tw historie ferdig for godt.

Men jamen meg fikk de meg med på v13 også. Men de fleste som jeg spilte med har allerede blitt adlet..Utenom 1..Det er den kjære naboen min Royal Flush IV. :D

Hva syns du om fiende stammen SMACK ? si positive ting og negative.

Hva kan man si om dem. Negative er vel at de er såpass stille av seg selv, byr ikke så ekstremt mye på seg, men ellers en flott stamme. Som sikkert holder på å bygge opp noen nuke og gjøre seg klar til en skikkelig aksjon. De har en del gode spillere, så hvem som vinner verden det er fortsatt helt åpent.

Hva vil du si om vårres allierte ? (NUKE)

Nesten bare godt å si om dem. Utrolig bra å ha dem på våres side, de har virkelig vist seg fram mot SMACK. Mange hyggelige og kjente personer i stammen. Med dem på vår side, så kommer nok SMACK til å ligge under stort press lengre ut i spillet.

Hvem vil du si er den beste i Winc og SMACK ?

Det var ekstremt vanskelig spørsmål. Mange gode i begge stammene, men her i WINC er flere gode..Men problemet er at fleste av dem er innesperret får ikke vise helt hva de er god for. Men må jeg nevne en som jeg har fått et godt inntrykk av så er det Kenn93x og NyStjerne kommer like etter. God veks på begge, to er ganske hyggelige karer. Om jeg må si en i SMACK må det vel være Pinkiepai, men lengre ut i spillet når krigen blir mer intens, så lurer jeg hvordan han skal greie seg. Men han er en hyggelig kar til syvende å sist. Men han har gjort et dumt valg av å joine SMACK...Når han sa han skulle over til WInc, backstabbet noen spillere.

Hvem tror du kommer til å vinne Verden?


Hehe, kan vel ikke legge skjul på at det blir WInc, kommer til å bli tøft mot SMACK lengre ute. Men vi klarer nok å ta dem.


Kimmi aka kimmi90

Hva fikk deg til å starte og spille TribalWars?

Jeg startet i 2007 husker jeg. Det var en kompis fra England som skulle begynne på W3 på .net
Der egentlig alt begynte. ( Spiller der enda :) )

Alle har en bakgrunn via TribalWars hva er så din ?

Spilt på W3 i over 5 år.
Går under navnet: Oscarius.
Syns W3 er tidenes beste verden, utrolig morsomt og spille på en så stor verden som den er.
Spiller i en gigantisk stamme som heter: OT Overlords.
En stor stamme som leder hele W3, vi vil sikkert vinne tilslutt. Men som lik alle andre verdener så er det evighets verden som ikke blir ferdig før om noen år.
Vunnet 3-4 speed runder på W3, men har ikke trofèèt enda som vinner av en verden.

På .no :
Jeg har en god kompis som de aller fleste vet hvem er, nemlig Scar.
Han har spilt på V1 siden den begynte tror jeg, da spilte han i bol, jeg ble meget sjokkert at han spilte tribalwars, så spurte om det var en ledig konto som var tilgjengelig.
Jeg kom på en konto som het: Sir Magus Freekill.
Ganske liten konto men en fin start.
Var vel på den i ca 3-4 mnd tror jeg, får jeg gikk over til: Igstar. Spilte på den i noen mnd, så var det en kompis som skulle slutte, han spurte om jeg kunne overta kontoen hans.
Bowling Màstare het den.
Men så brøyt helvete ut vett, RNG og H.F.O ut i krig mot bol, siden jeg lå midt i helvete til rng, så røyk den kontoen ganske fort.

Akkurat nå atm så er jeg dual inne hos scar. Scarboroug Rebirth. Der spiller vi WIC som er like god som den stammen jeg er i på W3. Utrolig mange gode, dyktige spillere i WIC. Liker dem alle sammen.

Spiller på v13 som Kimmi90 i stammen Winc, Meget god stamme med litt godt&blandet spillere.
Spilt på v4. Sylphida

Hva syns du om krigen mellom SMACK vs Winc og nuke ?

Er det så veldig mye å si a?
Det er jo 3 gode stammer som ligger i toppen.
Alt kan skje både for min stamme, Nuke og Smack sin del, så blir spennende og se videre åssen dette utvikler seg

Hvem syns du er den beste motspilleren du har møtt og hvem er den du vil si du samarbeider best med ?

Det er vanskelig å si så tidlig i spillet. Men jeg har hørt at PinkiePai og Dreamteam er ganske gode. De som ligger høyt oppe allerede, så naturlig og ta de nå.

Den jeg har samarbeidet mest med er vel noen fra NUKE og Scar selvfølgelig

Hva er den største utfordringen du har møtt på som leder i WInc?

Det er så lett svar det:
Aggresjon!

Vil du utdype det litt ?

blir ganske fort varmt i topplua, holder oss der vi tenker jeg.

Hvem tror du vinner Verden?

OI!
Det er et vanskelig spørsmål faktisk. Det kan være hvem som helst egentlig.
Realistisk? SMACK kanskje, de er undertall mot Winc og Nuke. Smack har gode spillere som Winc og Nuke, men siden de er under press hele tiden, så vil jeg sette fienden øverst.
Men som sagt, det kan være hvem som helst egentlig. Måtte den beste stammen vinne.


Er det noen du vil ha intervjuet ? Skriv det ned ! :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
godt intervju :) siden du nå tok nuke og winc kan du gjerne ta noen fra smack
 

DeletedUser

Guest
Synes ikke det er et eneste tegn i de to foregående intervjuene som tilsier at det kommer til å bli noe skryte-intervju, så det var en unødvendig kommentar.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Flotte intervjuer!

Personlig ville jeg likt å sett et intervju med gutta på Fenrir, ScareCrow og Dreamteam. :)
 

DeletedUser

Guest
Blir å ta et intervjue av NyStjerna når han har avslørt seg selv. Nå vil han ikke avsløre seg.
 
Topp