V13 - Michele Zagaria

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Zippy aka Michele Zagaria

Et intervju av Zippy om Zippy :mehe:

Hvordan startet den eventyrlige karrieren din på TW?

Det var en vakker dag, mer bestemt den 26. Mars 2008 (forøvrig en onsdag) at jeg trykket meg inn på min kjære side 1001spill.no, her så jeg en reklame om TribalWars, kult og fett det og skrev meg inn & dermed var en legende innenfor TW i gang. Jeg startet på v3, v2 & v1 og min kjære mentor ble Merlock på v1, he was a great player!! Eller, ikke spillemessig, men for å sikre at jeg fortsatt skulle spille. Husker tiden hvor jeg fikk Little Frikk eller noe på v1 bannet for pedofili (giggle) Ellers kan det være greit å legge til at Sander (Honour) fortsatt er veldig stolt over at han adlet meg etter at jeg hadde spilt TW i 4 mnd eller noe (clap)

Kan jeg spørre den ærmodige om hans TW-historie?

Vel, med tanke på at det er meg selv som spør så må jeg nesten si ja til det.
Jeg har spilt de fleste steder, og siden v7 har jeg vel også lykkes de fleste steder. Sånn foruten at jeg var ræva de fleste steder da. Men det får så bare være.

v1-v8 gikk jeg under Zippymaster. Jeg kan godt dra i gang alle de forskjellige hendelsene herifra altså, men da tror jeg bare at jeg hadde fått et mer negativt syn mot meg enn det jeg alt har! I den grad det går an da. Men kan nevne at jeg nektet å sende 1 (!) fake mot IB på v1 & C22 derav kicket meg, ellers var det vel litt spioneri for RNG, mye surmuling på off. forum, skape liv er viktig! (Var vel en Magnar på de verdenene kan jeg tenke meg). Ellers mekka jeg ally med J.F.F på v8 (party). Are var stolt da (whew)

På v9 gikk jeg under FNAS, da jeg måtte gi litt credit til den briljante personen Sylphida (kyss)
Mer perfekt person finnes ikke! Så er det sagt. Her banka jeg alle & vi fikk den kjente saken med Corsix & DONslask, forhatte personer av meg, men som jeg måtte ha i stammen for å nå 25 mio og vinnerkravet, idiotisk vinnerkrav, ellers hadde dem ikke kommet inn igjen btw.... Vant forøvrig en strålende seier som singlespiller mot Paausan eller hva de het, som var 3 (!!) Pissed on thhem :mehe:

Så v13, pisser på de fleste her og da. TW blir bare enklere og enklere...

Det sies at du har et ganske forhatt forhold til ~DW~, hvordan stiller du deg til det?

~DW~, fortjenes de å nevnes? En gjeng der snittalderen er 13 år samla slår vel aldri positivt ut..., forøvrig morsomt at de er veldig stolt av deres 15-årige leder som ikke kan forskjellen på banan og skog (clap)

V13 har nå vart i 81 dager, satt deg noen tanker rundt dette?

Tja, med tanke på at det var 8 WInc/SoF spillere rundt meg når jeg starta er det utrolig at jeg nå ligger der jeg ligger. De fleste er utryddet & jeg kan vel bare takke dem for at de ikke gadd å sammarbeide mot meg for å ta meg ut, samt at støtten fra ScareCrow hjalp veldig ;)

Uff, tida flyr og nå er det kun 9 dager til moralen forsvinner & da vil Athenians få merke det, selv med støtten fra NyStjerne. RUAB vil forøvrig være borte om 10 dager.

Fortell litt om Deceit, ser du på dem som noen verdig motstander?

Vel, i det jeg stilte spørsmålet innså jeg jo at jeg var veldig snill egentlig, for å kalle dem motstandere er å ta litt hardt i. Tog på 1-2 sekunder, enkelt å lese nukes/fakes (om det kommer fakes) og idiotiske adlinger har ikke vært så veldig vanskelig å forsvare seg mot. Credz til Fenrir som faktisk faker hver gang han skal nuke, i motsetning til: Gone, Martyrio, Smaug, Radisson, Ektesomaler, Athenians, Estrow, Armagedd0n etc. (clap)

Må også kunne legge til at jeg ikke synes dem fungerer som en helhet når det kommer til stamme egenskaper og evnen til å sammarbeide, tar dem jo bare ut 1 etter 1 uten noen reaksjoner? :confused:

Hvilken motstander verdsetter du mest for tiden?

Tja, flere har jo spurt om de vil være spioner for oss, så utelukker dem. Er ikke så mange igjen da dog, men det er vel noen hyggelige typer der. Sylphida må jeg si, hun var jo en tid en fiende!
Av dagens "motstandere" (Liker å se på dere som gråbyer) så må jeg kanskje si gråbyene, for dem gir faktisk mer motstand enn de jeg har angrepet til nå, måtte faktisk bruke 1 nuke mot 1 gråby! :eeek:
Og ikke 2 nukes mot 20 byer som jeg f. eks måtte mot Athenians...

Du har nå trukket deg ut av ledelsen i SMACK, noen interesse av å fortelle hvorfor?

~DW~ & Sindre, trengs det å sies mer?

Å la oss ydmyke av en drittstamme er ikke etter min smak, spesielt at vi skulle fortsette å holde på denne alliansen når det var så klart at dem ikke respekterte oss. Når det kommer til Sindre er fyren ingen leder, men en god følger. Så derav sitter han med feil rolle i SMACK nå etter min mening.
Også må folk i ledelsen gidde litt mer i saker og ting, og svare fortere enn 3 dager etter tråder, hadde vært fint om de gjorde det (Y)

Hvilken spiller i SMACK vil du si holder stammen fast?

Tja, med tanke på at en eller annen truer med å leave stammen hver dag er dette vanskelig å si, men Sylphida gjør det hun skal og roer gjerne meg eller en annen ned, så får vel si at hun er ganske viktig på dette punktet (kyss)

Hvem i SMACK syns du gjør mest, for å holde stammen i live (ikke med tanke på ledelsen)

Hoho, dette spørsmålet er kun ment for å gi credz til meg :mehe:
Enkel seier til meg, står vel for 80% av innlegga på vårt forum og 50% av våres meldinger på forum og for 95% av meldingene på Ledelseschaten i den tida jeg var der, lett seier. :mehe:

Hvem vil du kalle sinnataggen i SMACK ?

Her er det stor konkurranse, kanskje meg eller Are? Vi bytter kanskje på. Terje kan også være en kandidat, samt Magnar da, men å regne han som en person i sine fulle fem er kanskje ikke riktig?

Okei Noen siste ord? Noen du har lyst å takke for og ha spilt med?

Ja, vil gjerne benytte anledningen for at jeg har fått muligheten til å spille med meg selv på nok en verden, jeg trodde ikke det skulle skje, men med mitt comeback så var det faktisk mulig, dette er jeg evig takknemlig for (hug)

Sylphida må også nevnes, lykkebringeren i mitt liv :luck:

Et intervju av Zippy om Zippy, blir det bedre? Diskusjonen kan taes nedenfor
 
Sist redigert:

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Må bare kommentere.. men det du skriver her og der virker som du er værdens beste.. syns du skryter alt for mye av deg selv :) skrytepave ;)

man kommer langt med pp-boost, men spørsmålet er bare hvor lenge holder du ut ?

bra intervju (y)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Litt for mye skryting etter min mening, men ellers flott intervju!
 

Laswan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Vi i DW små dritt unger? Hør på deg selv, interjvuer deg selv, mest barnslige du kan komme på for å skryte av deg selv, ja kanskje vi er små dritt unger på 14-15. Men nå skal du få høre "mr.brei" vi har mer vett i hodet enn det du noen gang får. Tenk på det og sug videre!
"Sug og svelg, trivelig helg! :) )

Laswan over and out bitchees
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Oh my!! Jeg må bare si en ting; Dette hadde jeg faktisk forventet :p Jeg har faktisk gått rundt å ventet på at Zippy lagde et eget intervju.. om seg selv. Det står i henhold til image hans til de grader. Likevel zippy, intervjuet er vel så bra, men dessverre så tror jeg nok egoet ditt har fått styre skuta litt for mye i det siste. Når jeg leser intervjuet så får jeg et inntrykk av at du på egenhånd utnevner deg selv til TW-samfunnets desidert beste spiller, noe som på ingen måter er sant. Du er god, men hallo..

Funfun:) God helg!
 

DeletedUser

Guest
Var nok det som var meningen med denne uansett.
Kjeder zippy seg, kan han komme på med de mest sprøe ide'ene.
 

DeletedUser

Guest
har ikke måtte gå på dass for å tomme tanken av latter på flere år, men dette gjorde moratimene verdt å kommentere på noe på forumet.
Zippy, du Zippy! lurer på om dette er manus på en dårlig komedie jeg? hvis så vil jeg si at du bør publisere det, og la verden annerkjenne deg som en lystig komiker, for en person som deg har jeg ikke vært i kontakt med på en lang, lang stund.
digger det at du offentlig tør å gå ut med noe sånt som dette, da du visser hele norske Off-forumet hvor godt selvbilde du har og hvor god person du er.

i tillegg tror jeg snitt alderen i DW er litt høyere en 13-14, for da må man til JFF. du har ikke prøvd å sammarbeide med DW, og så klikker du helt for 1 by!

peace out:)
 

DeletedUser

Guest
Drit bra innterju skal det bli bra ma man gjore det selv.

Du satte meg i ett dilemma nar du sammenlignet DEC byer med gra jeg adler ikke dode byer har aldri gjort og vil helst aldri gjore det sa kansje jeg ikke kan ta DEC byer da disse er og annse som gra og dode.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Morsomt å se hvor mange som helt mangler evne til å lese selvironien og se evnen til selvkritikk, begge deler evner som Zippy besitter i rikelig monn. Men det gjør vel ikke så mye, de som teller ser det.

Og Spekter; kan være han blingset og skulle skrevet Spekter et par av gangene han skrev Sylphida ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
La meg bare, på vegne av jeg, meg og Grimlock, få uttrykke vår takknemlighet for at De deler deres historie og tanker med oss. Det er en stor ære, og lyser opp dagen vår!
 

DeletedUser

Guest
Trodde intervjuerte skulle være objektive og ikke bare drive propoganda for seg selv :/
 
Topp