V13 - Pinkiepai

DeletedUser

Guest
Ja publikumet har talt, og da ble det pinkiepai som ble valgt først :)

Asle aka Pinkiepai

Hva gjorde at du startet å spille tw?

Var vell i mine yngre dager, i 5. klasse. En klassekamerat ville ha meg med, og prøvde selfølgelig. Gikk ikke så bra, så slutta ganske fort.

Hva er så din bakgrunn via tw?

Spilte som Lord Imp på v1, etter det gikk eg inn som dual på Viking på v4, og overtok siden kontoen. Så starta eg opp på v10, etter en pause, under navnet Lord Imp igjen. Gikk vell rellativt bra, men var vell ikke den mest populære der. Så nå spiller eg her. Vert innom endel andre kontoer, men ikke noe og skryte av.

Dine forventninger til SMACK? angående krigen dem har.

Forventer en mer aktiv krigføring nå i dette ny året. Får håpe det blir noen aksjoner, og ikke bare sitte og ta imot angrep.

Hvem liker du best å samarbeide med ? I SMACK

Liker gutta på Dreamteam, kjekke og samarbeide med. Og sist vi gjor det lyktes vi jo, så vil si vi samarbeider nokså bra sammen! :)

Hva kan du si om motspillerne dine ? (nuke og WInc)

Nei hva kan mann si? Dem er gode og erfarne spillere mange av dem. Har respekt for endel der inne. Er også et par hyggelige karer der!

Har du satt mål som du ikke klarte på denne verdenen? Og de som du har lyktes med, hvordan gikk det?

Hadde vell ikke noe mål når eg starta. Men var vell og finne en stabil stamme, og se hvordan det går opplegg.
Starta med blanke ark.

Hvem tror du vinner denne verden ?

Håper selfølgelig SMACK vinner, og tror det også. Men WInc og Nuke vil gi oss hard motstand. Så vi får se hvordan det går!

Og til slutt er det noe du vil si til publikum ?

Vil ønske alle som leste godt nyttår! Og måtte den beste vinne v13.


Ja vil bare si Godt Nyttår til dere alle!
Husk jeg vil velge et intervjue av hvem dere har skrevet på den andre tråden, så bare fortsett !
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sorry, men jeg må desverre si at jeg syntes dette var et ganske kjedelig itervju..
Burde det ikke vært litt mere her enn bare det som er her? Er ganske intrisert og høre litt mere om bakgrunnene på spilleren og litt mere om spilleren enn bare SMACK.
 

DeletedUser

Guest
Er enda tidlig, sindick. Synes det er greit med litt småintervjuer, som evt kan følges opp igjen senere.
 

DeletedUser

Guest
Er enda tidlig, sindick. Synes det er greit med litt småintervjuer, som evt kan følges opp igjen senere.

Men du ser poenget mitt.
Følte vi fikk vite for lite her, for sånn som jeg ser, handler dette intervjuet kun om SMACK vs WinC og NUKE og ikke noe serligt om spilleren..
 

DeletedUser

Guest
Sindick er enda ganske tidlig inn i spillet senere vil det komme litt mere om spillerne.
 
Sist redigert av en moderator:

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Nå er vi såpass heldige at om en konto blir intervjuet en gang så kan kontoen fortsatt bli intervjuet en gang til i en senere anledning! :) Også er det jo flere som spiller på Pinkiepai også. "hint hint"

-Daniel
 

DeletedUser

Guest
Men du ser poenget mitt.
Følte vi fikk vite for lite her, for sånn som jeg ser, handler dette intervjuet kun om SMACK vs WinC og NUKE og ikke noe serligt om spilleren..

Joda, ser poenget ditt.
 
Topp