V13 Prisutdelinger

DeletedUser

Guest
Dårligste leder
1. Sindre, PukeTeam - Å være en dårlig leder er dumt det, men å være en innaktiv leder uten handlekraft er bare enda verre.

du er bare sur for at du ikke får være leder (think)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Dårligste leder
1. Sindre, PukeTeam - Å være en dårlig leder er dumt det, men å være en innaktiv leder uten handlekraft er bare enda verre.
2. Ole, Gone - Ole derimot prøver derimot å være en leder, men jeg synes han bruker feil grep når hans eneste metode er å prøve å rekruttere fienden så fort det går litt vanskelig for dem som alt er der. Som det med at han prøvde å rekruttere meg i dag, men han klarte jo ikke å holde seg i strikken og oppføre seg som en leder bør være i en slik situasjon, så synes ikke hans kvalitet som leder har vært så bra, av hva jeg har sett dog.

For det første, så må jeg påpeke at Sindre er en god leder.

For det andre så må jeg påpeke at det er også jeg. Ingen i Deceit liker deg, alle syntes du er frekk og destruktiv. Så om du virkelig tror at vi noen gang vil ønske å ha deg med i Deceit, så vil det være vår dommedag. For det vil ødelegge vår stamme, på samme måte som du nå ødelegger SMACK. Og nei, ikke vært å dra fram dine adlestatistikker. Jeg snakker om samhold i stammen. Du skrev jo nylig til meg at alle i Deceit var psykopater. Om det ikke skulle være nok at du setter din egen leder på 1. plass her, så trenger jeg to hender for å telle alle som har sluttet i SMACK fordi at de rett og slett ble kvalme og mistet lysten over hvordan du herjer rundt og leker konge.

Og det du sier om å rekruttere fienden, er bare bullshit. Vi avsluttet samtalene med F.U. fordi at de mest sannsynlig gikk til dere, og vi har avslått flere søknader fra SMACK. Og du skal ikke snakke om å rekruttere fra fienden, Zippy. Sist jeg sjekket (i går) var NUKE fortsatt listet under "fiender" i din stamme.

Med vennlig hilsen,
TrAnxZ
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hehe, prøvde ikke du å rekruttere Zippy da Ole?

Hahahahahahahahahahaha.... Prisen for dårligste spiller noensinne går til Pinkiepai btw. ROFL!
 

DeletedUser

Guest
Wow, nesten to måneder siden sist noen skrev her.

Mest respekterte spiller
1 Pinkiepai. Ble nesten knust av daværende SMACK, men har bygd seg opp igjen. Respekt.
2 Munchlaxxxx

Favoritt spiller
1 Kremt... Fenrir
2 ScareCrow

Ukens beste PnP / forumposter
1 Ehh, Grim kanskje?
2

Mest "hatet" spiller
1 Hater ingen
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Meg selv åpenbart.
2 NyStjerne

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Deceit
2 ZerO

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Wolves
2

Favoritt stamme
1 Deceit
2

Mest mislikte stamme
1
2

Beste leder
1 NyStjerne, helt klart.
2 Vet ikke nok om andre ledere til at jeg kan uttale meg noe mer.

Dårligste leder
1 Panzer97 :LOL:
2
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Wow, nesten to måneder siden sist noen skrev her.

Mest respekterte spiller
1 Pinkiepai. Ble nesten knust av daværende SMACK, men har bygd seg opp igjen. Respekt.
2 Munchlaxxxx

Favoritt spiller
1 Kremt... Fenrir
2 ScareCrow

Ukens beste PnP / forumposter
1 Ehh, Grim kanskje?
2

Mest "hatet" spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Hater ingen.
2


Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Deceit
2 ZerO

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Wolves
2

Favoritt stamme
1 Deceit
2

Mest mislikte stamme
1
2

Beste leder
1 NyStjerne, helt klart.
2 Vet ikke nok om andre ledere til at jeg kan uttale meg noe mer.

Dårligste leder
1 Panzer97 :LOL:
2

Skrivefeil :LOL:
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Får prøve meg med en liten liste, har ikke vært veldig lenge på denne verdenen, men prøver for det:


Mest respekterte spiller
1 Imperiator (klassespiller jeg har stor respekt for)
2 Granpa (liten foreløpig, men hvis han vil burde folk i området passe seg)

Favoritt spiller
1 Granpa (bestefar er, for meg som spilte v5 med ham, en stor spiller)
2 Gone

Ukens beste PnP / forumposter
1 Synes V13 forumet er veldig stille.
2

Mest "hatet" spiller
1 Hater ingen, men "MZ" kontoen burde få seg en trøkk :awesome:
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 NyStjerne (virker som en god spiller som kan ha en bra fremtid)
2 Procrastinatory Bræpp (kan ikke unngå å nevne denne)

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Blomst (landsbyforholdet i statistikken sier vel nok)
2 Deceit (stammen som gjør det nest best for tiden)

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 LLØS (mister byer veldig lett, vesentlig lavere nivå her)
2 smack (snart borte)

Favoritt stamme
1 Deceit (kan ikke si noe annet)
2 J.F.F. (RUAB leder disse stammene på alle verdener, imponert!)

Mest mislikte stamme
1 Alle våre fiender??
2

Beste leder
1 Leder i Blomst, klarer tydeligvis å holde medlemmene bra samlet.
2 NyStjerne, syns han gjør en bra jobb.

Dårligste leder
1 Leder av LLØS (de faller helt sammen, og det virker ikke som om det er mye samarbeid)
2
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Mest respekterte spiller
1 Michele Zagaria (Od'en og ranken taler for seg selv. :rolleyes:)
2 Gone

Favoritt spiller
1 The huntsman (Flotte folk på kontoen her. :) Åpen for samarbeid og støtter opp, fantastisk spiller!) :razz:
2 Fiddlestix (Dyktig spiller med fin ODA! Spilte med karen på v11 også, så vet hvilke kvaliteter som ligger her.) :razz:

Ukens beste PnP / forumposter
1 Procrastinatory Bræpp poster mye interesant på forum nå for tiden. (clapping)
2 Syntes også det er litt stille ellers. :sleepy:

Mest "hatet" spiller
1 ****** :awesome:
2 ************* :awesome:

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Nystjerne
2 Implicated

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Blomst
2 Deceit

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 NW (0.2 i landsbyforhold...?) :rolleyes:
2

Favoritt stamme
1 Blomst vel <3
2 Anonymous (tøft navn. :rolleye:)

Mest mislikte stamme
1 NW
2 JFF (Overkill med 3 stammer, med 130 medlemmer totalt? Ødelegger rekrutteringen og muligheten for flere småstore stammer, syntes nå jeg)

Beste leder
1 MZ
2 Ruab (som klarer å styre 130+ folk) :Surprised:

Dårligste leder
1 Kisen i NW? :forvirra:
2
 

DeletedUser

Guest
Når det kommer til RUAB og å styre 130+ folk kan jeg si at det ikke alltid er så suksessrikt som man skulle tro.
 

DeletedUser

Guest
Prøver meg på en her. Valgene er basert på subjektive inntrykk jeg har opparbeidet meg over tid. I tillegg vil jeg ikke benytte noen rekkefølge på valgene mine, dette anser jeg som svært vanskelig og urealistisk å kunne lykkes med.


Mest respekterte spiller:
  • Enok - Kontoen har fått en oppsving etter at Vigdis kom inn her, og vet hvordan man skal samarbeide med spillere rundt - og ta i et tak. Av det vi har hatt av kommunikasjon så forstår jeg hvorfor hun var en av de få som vant V4.
  • Michele Zagaria - Går det an å ikke ha MZ på denne listen? Har vært numero uno i lang tid, og har en utrolig offensivitet. Burde vel ha fått litt mer trykk på seg tidlig, men har imponert på flere plan på V13.
  • Procrastinatory Bræpp - Vetle kom inn med et brak, og har klart å stabilisert kontoen i toppsjiktet. Etter litt tid kom Martin inn også, og de to på kontoen (bl.a.) gjør nok at kontoen holder koken i lang tid fremover også.

Favoritt spiller:
  • Enok - Samme begrunnelse som "mest respekterte spiller", i tillegg har jeg spilt med denne spilleren - så da har jeg et bedre inntrykk av hva som trengs for å fylle ut "favoritt spiller"-kvote.
  • Juz Blaze - Christer var en utrolig demokratisk og reflekterende leder, samtidig som han holdt bra unna i et trykkpunkt av et område. Til slutt dalte aktiviteten, og kontoen ble rimelig ribbet for byer. Min beundring for Christers jobb på denne verden er vanskelig å få ned i ord.
  • Procrastinatory Bræpp - Samme begrunnelse som "mest respekterte spiller", i tillegg har jeg spilt med denne spilleren - så da har jeg et bedre inntrykk av hva som trengs for å fylle ut "favoritt spiller"-kvote.

Beste PnP/forumposter:
  • Grimlock - "Oppfant" stammedominans, og er generelt leken når det kommer til statistikk o.l..
  • Michele Zagaria (Zippy) - Aktiv, reflekterende og god til å formulere seg når han vil.
  • Procrastinatory Bræpp (Martin og Vetle) - Aktiv, reflekterende og god til å formulere seg når de vil (samme som Zippy) - men i tillegg har de begge en viss snert av humor i innleggene!

Minst respekterte spiller:
  • Implicated - Ikke det at jeg ikke respekterer Stian, for det gjør jeg. Men jeg synes at valget som ble tatt var en litt feig utvei i V13.
  • Oxcyder - Har fortsatt stor respekt for Thomas, men synes valget om å gå over til fienden var litt drøyt. Hvertfall når det kom så plutselig, og problemene som ble nevnt kunne ha blitt fikset over tid.
  • Fairy Helen - Fulgte Thomas over til Blomst, uten at jeg kan se en klar grunn for at de skulle ha mistrivdes i Deceit.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20:
  • Cod-WaW - Mest stabile vekst over tid, samtidig høyt oppe på listene allerede.
  • Mokve - Mest stabile vekst over tid, samtidig høyt oppe på listene allerede.
  • Vortebeltegnelg - Mest stabile vekst over tid, samtidig høyt oppe på listene allerede.

Mest respekterte stammen krigsmessig:
  • Blomst - Ligger øverst på alt som er av stats nesten.
  • Deceit - Følger etter Blomst, og er på vei opp fra smellen som kom for et par måneder siden.
  • J.F.F. - Henger der oppe også, dog en del bak de to andre stammene. Men tok et krigsvalg for lenge siden, og har holdt seg lojal ved det siden den gang.

Minst respekterte stammen krigsmessig:
  • ??? - Valgte en litt feig holdning til situasjonen på V13. Nå Blomst sin dominans dalt litt, men mener fortsatt at disse spillerne burde involvere seg mer inn i krigen som utarter seg.
  • SCG - Samme som over egentlig, ganske feig holdning til krigen.

Favoritt stamme:
  • ~NUKE~
  • Deceit
  • J.F.F.

Beste leder:
  • Juz Blaze - Christer var enormt demokratisk og reflekterende leder, som tok seg tid til alt og alle så lenge han kunne.
  • NyStjerne - Tok skikkelig tak i ledelsens arbeid, og forholdt seg rimelig balansert til alle.
  • Michele Zagaria - Brøyt ut av SMACK, og tok med seg de mest aktive - og lykkes med det. Noe jeg ikke så for meg utfallet kom til å bli. Muligens ikke en leder per dags dato, men er uansett med på min liste.



Subjektiv liste selvfølgelig, og må nok ses deretter. Hva gjelder "minst respekterte"-frasen, så likte jeg ikke den spesielt godt. Jeg vil heller si de spillerne/stammene som har en ripe i lakken, og som har gjort at jeg har et lite utropstegn ved de.
 

DeletedUser

Guest
Vil bare si at vi i SCG ikke hadde tenkt til og ta noen standpunkt i den krigen, vi vuderte egentlig og slutte der ett par av oss pågrunn av v14. Men så fant J.F.F ut at de ville ha byer fra oss, derfor er vi på den siden vi er nå.
 

DeletedUser

Guest
Er vel det jeg mener er feigt, først bestemme seg for å ikke ta noe del i en krig som har alt med V13 - altså bryter ut av en side fordi dere ikke vil krige. At dere skulle slutte forklarer jo ikke hvorfor dere nå har valgt side, at dere blir adlet når dere har planer om å slutte er vel naturlig? Du var jo selv en av de som ikke helt forsto hvorfor folk skal bryte ut i mindre stammer når vi har den krigen vi har på V13, da blir det vel enda mer merkelig at bl.a. du endte opp med å forlate J.F.F. til en mindre stamme uten en krigsrolle.

Men dere får bare holde på.
 

DeletedUser

Guest
-Sondre- skrev:
Oxcyder - Har fortsatt stor respekt for Thomas, men synes valget om å gå over til fienden var litt drøyt. Hvertfall når det kom så plutselig, og problemene som ble nevnt kunne ha blitt fikset over tid.

Det litt festlige med dette, er at det var akkurat det samme som skjedde når Oxcyder i sin tid gikk til Deceit fra WInc. Selv om det helt klart skal nevnes at WInc som stamme var på hell allerede (mye på grunn av dannelsen av Deceit).
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hehe, det stemmer vel ikke helt Spir.

Som et lite tillegg til hva som tidligere har blitt nevnt så kan jeg avsløre at Thomas forlot Deceit fordi at han syntes det var for meget å måtte skrive en liten søknad når han spurte meg om han kunne bli baron fordi han ønsket å bli mer involvert i ledelsen.
 

DeletedUser

Guest
Er vel det jeg mener er feigt, først bestemme seg for å ikke ta noe del i en krig som har alt med V13 - altså bryter ut av en side fordi dere ikke vil krige. At dere skulle slutte forklarer jo ikke hvorfor dere nå har valgt side, at dere blir adlet når dere har planer om å slutte er vel naturlig? Du var jo selv en av de som ikke helt forsto hvorfor folk skal bryte ut i mindre stammer når vi har den krigen vi har på V13, da blir det vel enda mer merkelig at bl.a. du endte opp med å forlate J.F.F. til en mindre stamme uten en krigsrolle.

Men dere får bare holde på.


Vel, det var flere grunner til at jeg valgte og gå ut av J.F.F og jeg har ikke store mål med den stammen jeg er i nå, da vi bare spiller for og se hvor langt vi klarer og komme før vi enten satser kun på v14 eller det blir så mye press at vi bukker under.

Om det er feigt, nei, synes det er bedre og gå til den stammen enn det og ikke gidde og sende nukes lenger, fordi aksjonsplanene som blir laget ikke funker i det hele tatt. Vel syntes v13 begynte og bli kjedelig så jeg vurderte og slutte, sa ikke at jeg SKULLE slutte med en gang, så når noen prøver og ta en by fra meg da, så sender jeg selvfølgelig angrep tilbake, det ville du også gjort.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er vel det jeg mener er feigt, først bestemme seg for å ikke ta noe del i en krig som har alt med V13 - altså bryter ut av en side fordi dere ikke vil krige. At dere skulle slutte forklarer jo ikke hvorfor dere nå har valgt side, at dere blir adlet når dere har planer om å slutte er vel naturlig? Du var jo selv en av de som ikke helt forsto hvorfor folk skal bryte ut i mindre stammer når vi har den krigen vi har på V13, da blir det vel enda mer merkelig at bl.a. du endte opp med å forlate J.F.F. til en mindre stamme uten en krigsrolle.

Men dere får bare holde på.


1. Folk var vel kanskje lei av å bli kommandert av dere?
2. Folk er lei av lederstilen til RUAB og hvordan J.F.F. styres
3. J.F.F. har så mange medlemmer at det kan bli vanskelig å vokse for en del spillere da de er omringet av stammefrender.
4. SCG & ??? har valgt side i saken ved å gå mot J.F.F.
5. Naturlig at de får incs når man går ut, men normalt at man da også setter de som angriper som fiende.
 
Topp