V13 Prisutdelinger

DeletedUser

Guest
Vel, da kan man jo begynne å diskutere lojalitet da Ezio. Du har tatt valget ditt, og det får så være - men jeg synes fortsatt at det er en feig avgjørelse når det kommer til informasjonen jeg besitter. At du har flere grunner for valget du tok er helt sikkert riktig, men så har jeg også poengtert først i innlegget mitt at det er basert på min subjektive opplevelse av hva jeg har opplevd.
At du besvarer angrep kan hende, men er andre i stammen din som brøyt ut og startet angrepene med en gang. Da stiller situasjonen seg annerledes også.

1. Av dere? Jeg er kun et vanlig medlem, og jeg har ikke følt jeg har blitt kommandert av noen av lederne. Siden du ikke er i J.F.F. så føler jeg vel at min opplevelsen av stammen er noget bedre fremstilt.
2. Ikke som jeg har fått med meg? Et par av medlemmene som brøyt ut og dannet SCG var av den oppfatningen - men så var vel heller ikke de spillerne noe å samle på i en stamme. Er en del spillere som er veldig flinke til å stille seg selv foran stammen, laaangt foran. At disse ikke finner sin plass under en leder er naturlig, og var vel det som skjedde når SCG ble dannet. Det er hvertfall manges inntrykk av utbryterne som dannet SCG.
3. Det tror jeg kan løses ved en kommunikasjon med ledelsen, tror du undervurderer verktøyet kommunikasjon her. Dette har jeg selv opplevd blitt løst flere ganger i J.F.F. når det har oppstått problemer. Ledelsen er ikke så trangøyde.
4. De som gikk ut av J.F.F. og dannet SCG hadde vel først og fremst vært under angrep fra Blomst, og søkte IAP både hos Blomst og J.F.F.. Kan vel ikke akkurat karakterisere dette som et valg av side fra dem. ??? valgte stormakten, noe jeg har ingen kritikk mot - men de har ikke akkurat vist valget av side på slagmarken, det er vel det som plager meg. Men er mer enig med deg her, Zippy, ??? har vært klarere på sitt valg fra starten.
5. Som nevnt ovenfor så var de som brøyt ut av stammen som startet incs'ene først etter hva jeg har forstått, i tillegg til søkingen av IAP hos begge sider så føler jeg ikke ryktet deres kan forsvares.
 

DeletedUser

Guest
Vel, da kan man jo begynne å diskutere lojalitet da Ezio. Du har tatt valget ditt, og det får så være - men jeg synes fortsatt at det er en feig avgjørelse når det kommer til informasjonen jeg besitter. At du har flere grunner for valget du tok er helt sikkert riktig, men så har jeg også poengtert først i innlegget mitt at det er basert på min subjektive opplevelse av hva jeg har opplevd.
At du besvarer angrep kan hende, men er andre i stammen din som brøyt ut og startet angrepene med en gang. Da stiller situasjonen seg annerledes også.

1. Av dere? Jeg er kun et vanlig medlem, og jeg har ikke følt jeg har blitt kommandert av noen av lederne. Siden du ikke er i J.F.F. så føler jeg vel at min opplevelsen av stammen er noget bedre fremstilt.
2. Ikke som jeg har fått med meg? Et par av medlemmene som brøyt ut og dannet SCG var av den oppfatningen - men så var vel heller ikke de spillerne noe å samle på i en stamme. Er en del spillere som er veldig flinke til å stille seg selv foran stammen, laaangt foran. At disse ikke finner sin plass under en leder er naturlig, og var vel det som skjedde når SCG ble dannet. Det er hvertfall manges inntrykk av utbryterne som dannet SCG.
3. Det tror jeg kan løses ved en kommunikasjon med ledelsen, tror du undervurderer verktøyet kommunikasjon her. Dette har jeg selv opplevd blitt løst flere ganger i J.F.F. når det har oppstått problemer. Ledelsen er ikke så trangøyde.
4. De som gikk ut av J.F.F. og dannet SCG hadde vel først og fremst vært under angrep fra Blomst, og søkte IAP både hos Blomst og J.F.F.. Kan vel ikke akkurat karakterisere dette som et valg av side fra dem. ??? valgte stormakten, noe jeg har ingen kritikk mot - men de har ikke akkurat vist valget av side på slagmarken, det er vel det som plager meg. Men er mer enig med deg her, Zippy, ??? har vært klarere på sitt valg fra starten.
5. Som nevnt ovenfor så var de som brøyt ut av stammen som startet incs'ene først etter hva jeg har forstått, i tillegg til søkingen av IAP hos begge sider så føler jeg ikke ryktet deres kan forsvares.

Eneste av de som brøyt ut med en gang og dannet SCG som hadde hatt inc på seg av Blomst var Galmann3, ingen av oss andre hadde hatt inc på oss på over 1 måned. Så hvor du får den infoen fra skjønner ikke jeg.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1. Av dere? Jeg er kun et vanlig medlem, og jeg har ikke følt jeg har blitt kommandert av noen av lederne. Siden du ikke er i J.F.F. så føler jeg vel at min opplevelsen av stammen er noget bedre fremstilt.

Da du tidligere har vært på Gone har du kanskje ikke følt samme press som andre stammemedlemmer, men aksjonsmeldingen fra Vvenrir (var det vel?) ble oppfattet som det av mange i J.F.F. Lite overraskende kanskje sitter jeg på like mye info som deg om hva som rører seg rundt i J.F.F., og min opplevelse av stammen kan da være likt fremstilt som din.
 

DeletedUser

Guest
Har da aldri vært på Gone jeg?

Den aksjonsmeldingen har jeg ikke fått med meg, men siden du bruker nicket Vvenrir så regner jeg med at det var mens han var i Deceit. Isåfall kan man vel ikke klandre J.F.F.s ledelse for det?

Spørst jo helt på om du sitter med samme mengde informasjon, det blir det jo bare synsing om. Dessuten har du vel andre øyne når du ser inn i en annen stamme, enn når du er i den selv. Misnøyen får du kanskje fra dine spioner, kanskje ikke rart de ikke trives i stammen da?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Lå på forumet deres, men ble fjernet.

At aksjonsmeldingen fra Vvenrir til J.F.F. ledelsen som ble lagt ut på deres aksjonsforum med direkte kommandoer som da J.F.F. ledelsen fulgte ikke har noe med innstillingen til J.F.F. ledelsen å gjøre er jo bare totalt absurd.
 

DeletedUser

Guest
Å være samarbeidsvillig i en allianse er galt, mener du? Ja, for all del, la oss ikke samarbeide..

Om Deceit har gode poenger å komme med så må de få lov til å ytre det, om det er kommandoer er jeg usikker på når tråden ikke finnes lenger. At begge ledelser kan styre mot et punkt er jo viktig, ellers funker jo diplomatiske forbindelser ikke fullt så bra muligens.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Mest respekterte spiller
1 Fenrir
2 Donnes

Favoritt spiller
1 Fenrir
2 BompiBamse

Ukens beste PnP / forumposter
1 Lar denne stå tom.
2 Zippymaster - har faktisk vært alright denne uka.

Mest "hatet" spiller
1 Oxcyder - Hater ikke, men kan troner på min "misliker"-liste
2 Misliker ingen fler

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Imperiator
2 TheIceCamel

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Deceit
2 Blomst

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Er strengt tatt ingen jeg ikke respekterer krigsmessig av de relevante (store) stammene.

Favoritt stamme
1 Deceit

Mest mislikte stamme
1 Misliker da vel ingen, selv om jeg er ingen fan av for mye blomster.

Beste leder
1 NyStjerne - Savner deg på v13...
2 Vi vår se hvem som ender opp med å fortjene denne plassen når V13 er over.

Dårligste leder
1 Sindre/Dreamteam - Jobben han gjorde i SMACK var elendig.
2 Eivind/Scarborough - Var ikke noe flink i slutten i WInc. Var han som styrtet hele stammen, i bunn og grunn.
 
Topp