v13 - TW Champion - Diskusjonstråd

DeletedUser

Guest
***K2*** skrev:
set opp en diskusjons tråd i farta og
Etter ønske fra K2, er det nå satt opp en diskusjonstråd også. Dette for å holde trådene det blir stemt i ryddige.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
1.runde er alltid den vanskligste. Håper ikke jeg gjør noen store feil ennå
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Goiite har rett og slett adlet mer spillerbyer, noe som ofte tyder på en som tør å ta litt risikoer. Barbarbyer er greit av og til, men ufortent lette. Var usikker på akkurat den duellen, men "måtte" stemme på en av dem

* Før noen skal bemerke dette; ja, jeg adlet syke mengder med gråbyer på v3, men det var en ekstrem situasjon. Jeg badet i gråbyland, og var ikke med i en slik konkuranse.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Spørsmålet er om man har bevist noe annet enn gråbyer før, eller ikke. Det er mange fantastiske spillere som på enkelte servere/situasjoner velger å adle grått, for det passer seg sånn der og da, eller at man vil prøve noe nytt. Spørsmålet er om man noen gang har bevist at man duger til noe annet.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Selvsagt, men da jeg ikke har nok kunnskap om hvem som sitter på bræpp, kan ikke jeg sjekke dette. Om noen vil fortelle meg dette, er det mulig jeg får ett annet inntrykk.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Selvsagt, men da jeg ikke har nok kunnskap om hvem som sitter på bræpp, kan ikke jeg sjekke dette. Om noen vil fortelle meg dette, er det mulig jeg får ett annet inntrykk.

Har god kjennskap til Vetle fra før av, og jeg kan si at han er en dyktig spiller.
Han er den eneste dualen jeg har hatt i min karriere, på kontoen min, Angrepskonge - HP2.

Han hadde ikke så mye tid til å spille da, dessverre. Mye IRL. Og da jeg sluttet pga. IRL, falt aktiviteten.
Men helt klart en kar som har gjort seg fortjent til litt respekt. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er jeg og Andreas som spiller på imhotep nå, just saying.
 

DeletedUser

Guest
Goiite har rett og slett adlet mer spillerbyer, noe som ofte tyder på en som tør å ta litt risikoer. Barbarbyer er greit av og til, men ufortent lette. Var usikker på akkurat den duellen, men "måtte" stemme på en av dem

* Før noen skal bemerke dette; ja, jeg adlet syke mengder med gråbyer på v3, men det var en ekstrem situasjon. Jeg badet i gråbyland, og var ikke med i en slik konkuranse.

Du kan jo eventuelt se på når vi startet på v13 da. Jeg begynte 4. Februar, mens Goiite begynte 17. Desember, fortsatt er jeg større enn han.

Når det kommer til hva jeg har adlet skyldes det ganske enkelt at jeg ligger på rimmen siden jeg startet så sent. Stammen mot nord, LLØS har vi ally med. Da er det ikke så mye å gå etter og det blir naturlig å adle de nest beste byene i nabolaget. Når de spillereide byene stort sett er mindre enn barbsene er det klart jeg går for barbs. Når det kommer til bonuslandsbyer er de greie å ha.

Edit: Goiite har adlet 19 spillereide landsbyer, jeg har adlet 42 spillereide landsbyer.
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Veldig enig med PB her. Er i den samme situvasjonen. Er veldig få spillere å ta av og det er kamp om de få som er.
Det er ikke gøy å adle grått men synes det er mindre gøy adle byer på 1 k . Dettar så laang tid å bygge dem opp. Vil minst mulig spille Sim city :p
 

DeletedUser

Guest
Et spørsmål:

Er twchampionkåringen basert på konto mot konto pr dags dato, eller konto mot konto under like forutsetninger?
 

DeletedUser

Guest
Et spørsmål:

Er twchampionkåringen basert på konto mot konto pr dags dato, eller konto mot konto under like forutsetninger?

Når jeg rater, rater jeg utifra erfaringen med spillerene jeg spiller med, men samtidig må man legge til hvordan dem har klart seg på verdenen.

det blir dumt hvis en person som aldrig har hatt mere enn 10k poeng på verdenen vinner en verden hvor mange har over 1 million poeng, PGA at han er en kjent spiller.

Derfor må man rate utifra erfaringen til spilleren man rater og ut ifra hvor godt dem har gjort det, og hvor gode dem er.
 

DeletedUser

Guest
jaha, contra skrev at arma ble for godt for huntsam eller var den heter, var årets april-spør :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Går'e an å spørre hvorfor folk stemmer på Armagedd0n? Spesielt når det er over The Huntsman...

Må være mye lojalitetstemming her.
 
Topp