v13 - TW Champion - Diskusjonstråd

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Eller rett og slett folk ikke vet hvem som spiller på The Huntsman og ikke vet hvor god han er/ han har ikke fått vist seg så mye pga plasseringen mot Deceit for eks. ^^ Kanskje, kanskje ikke. bare en teori
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Trenger egentlig ikke å vite så mye om den kontoen for å stemme på den med tanke på motstanderen..
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
De neste rundene kan kanskje ha litt kortere stemmetid. Føler at et par tre dager kortere hadde passet bedre
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Contra sa følgende
NyStjerne vs Munchlaxxxx - Begge er sterke spillere, men NS vinner pga. sine flotte lederegenskaper

Jeg lurer på hvordan gode lederegenskaper gjør at NS vinner? I en 1vs1 match er det vel bare seg selv å lede? Ikke det at jeg ikke er enig (da jeg alltid overlater ledelsen til andre da det tar for lang tid i et hektisk liv).
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Her må jeg si meg enig. Legger det inn i tråden nå, og teller ikke med stemmen til NS.

Litt rart at du endrer på reglene midt stemmingen.. Om det var regelverk rundt dette, så burde det blitt oppgitt før du kjørte i gang, eventuelt imellom rundene, og ikke midt i.. Akkurat nå, med mindre du har endret regelverket ditt etter zippy sitt ønske(ehh), så er det relativt åpent for hva folk velger å gjøre.. Stemmer de ikke på seg selv & taper på grunn av det, så har de bare seg selv å takke.. Egoistisk? Absolutt, men det skal jo være likt for alle :). Kan jo hende at man har mer troen på motstanderen man møter da, så klart (giggle).

Jeg lurer på hvordan gode lederegenskaper gjør at NS vinner? I en 1vs1 match er det vel bare seg selv å lede? Ikke det at jeg ikke er enig (da jeg alltid overlater ledelsen til andre da det tar for lang tid i et hektisk liv).

Tror ikke du skal ta TW champion så seriøst. De fleste stemmer på venner, og venners venner/stammemedlemmer. Hadde det blit satt opp en 1v1 (lik størrelse poengmessig), så tror jeg at samtlige på listen ville blitt skrevet av før konkurransen hadde starta.
 

DeletedUser

Guest
Litt rart at du endrer på reglene midt stemmingen.. Om det var regelverk rundt dette, så burde det blitt oppgitt før du kjørte i gang, eventuelt imellom rundene, og ikke midt i.. Akkurat nå, med mindre du har endret regelverket ditt etter zippy sitt ønske(ehh), så er det relativt åpent for hva folk velger å gjøre.. Stemmer de ikke på seg selv & taper på grunn av det, så har de bare seg selv å takke.. Egoistisk? Absolutt, men det skal jo være likt for alle :). Kan jo hende at man har mer troen på motstanderen man møter da, så klart (giggle).
Du har vel rett. Handlet litt vel raskt. Men det zippy kom med, er det jo fornuft i. Jeg synes hvertfall det blir litt vel dumt å stemme på seg selv. Legger inn denne regelen neste runde, hvis ingen har noe i mot det.
 

DeletedUser

Guest
Du er lett å påvirke Contra :D

Eh, prøver å gjøre TW Champion så bra som mulig. Du kom med et forslag, som jeg var veldig enig i. Jeg redigerte det inn i hovedtråden. Da kenn kom og påpekte at det kanskje ikke var så lurt å endre reglene midt i en runde, sa jeg meg enig i det også. Jeg redigerte inn ditt forslag for fort, og redigerte tilbake da jeg så kenn's forslag.

Kanskje jeg er lett påvirkelig, men det kan være at det gjør at TW Champion faktisk blir bedre.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du er lett å påvirke Contra :D

..Eller at vi har noen gode argumenter, og har stor innflytelse på folk. Du får selv velge hvor i landet du ligger, men jeg føyer meg på det jeg skrev tidligere i denne settningen (nerd).

Skal se om jeg slenger inn en liste på TW Champ V13 ved neste duell :). Spiller ikke selv, men antar at det går greit så sant jeg har en begrunnelse som ligger i bunn?
 

DeletedUser

Guest
..Eller at vi har noen gode argumenter, og har stor innflytelse på folk. Du får selv velge hvor i landet du ligger, men jeg føyer meg på det jeg skrev tidligere i denne settningen (nerd).

Skal se om jeg slenger inn en liste på TW Champ V13 ved neste duell :). Spiller ikke selv, men antar at det går greit så sant jeg har en begrunnelse som ligger i bunn?

Kjør på :)
 
Topp