v13 - TW Champion - Finale

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nå er vi kommet til finalene. Endelig kan vi kåre en vinner. Begrunnelse er alltid fint og ha med.

Michele Zagaria vs The Huntsman

For å stemme, markerer du den du vil skal vinne.

Fortsatt ikke lov å stemme på egen kamp. Siden dette er finalen, vil stemmetiden bli lenger en vanlig.

Avstemningen vil bli avsluttet 01.05.2013 kl. 21.00
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Michele Zagaria vs The Huntsman
Denne er vanskelig og veldig tett, men Ciao og Hell G har nok litt mer erfaring i lengden og uten pp trur eg de ville klart det men jeg skal ikke si at MZ ville gitt dem byene lett, utrolig jevnt.
 

DeletedUser

Guest
Michele Zagaria vs The Huntsman
For meg den eneste som fortjener denne tittelen på v13. Har vist stor aktivitet hele veien, full kontroll på det som er av motstand, ekstrem vekst (selvom det kan skyldes stort PP-forbruk) og en finfin ODA. Selvom jeg ikke var blid når de forlot Smack så har de virkelig fått Blomst til å fungere og viser seg dermed som gode ledere samtidig som de gjør tingene sine svært godt her inne.

Ferdighetsmessig er det nok relativt likt men jeg velger å stemme i favør MZ på bakgrunn av det som er blitt gjort på v13.
 

DeletedUser

Guest
Michele Zagaria vs The Huntsman

På v13 har MZ vist seg som en sterkere spiller, hvertfall poengmessig, enn The Huntsman. Allikevel mener jeg The Huntsman fortjener denne. To knakende gode spillere der, som jeg tror ville slått Michele Zagaria i en duell.
 

DeletedUser

Guest
Michele Zagaria vs The Huntsman

MZ startet med en veldig utsatt front, holdt trykket og aktiviteten oppe slik at de rundt han falt 1 etter 1. En aktiv konto gjennom hele v13 så langt og det vises mtp poeng/od. Rent teknisk er nok disse to kontoene veldig like, men jeg synes MZ fortjener å vinne denne.
 

Sctomega

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Michele Zagaria vs The Huntsman
For meg den eneste som fortjener denne tittelen på v13. Har vist stor aktivitet hele veien, full kontroll på det som er av motstand, ekstrem vekst (selvom det kan skyldes stort PP-forbruk) og en finfin ODA. Selvom jeg ikke var blid når de forlot Smack så har de virkelig fått Blomst til å fungere og viser seg dermed som gode ledere samtidig som de gjør tingene sine svært godt her inne.

Ferdighetsmessig er det nok relativt likt men jeg velger å stemme i favør MZ på bakgrunn av det som er blitt gjort på v13.

Siterer deg bare på denne. Helt sant, han har virkelig gjort seg fortjent til denne.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
To veldig store kontoer, med flere profilerte personer bak styret. Jeg hadde egentlig håpa på at de to ikke ville møte hverandre i finalen, i og med at det er blanda følelser for begge to. Dessverre så hadde skjebnen andre planer.

Som jeg har sagt ved tidligere finaler på TW champ opp gjennom tiden, så er det flere ting det handler om når man står ved kjøttøksa og skal ta en avgjørelse. Èn ting at man skal være en god spiller, men lojalitet, ære og hva som er grunnlaget for veksten har like mye og si.

Jeg har ingen planer om og lage en walloftext. Ut fra hva jeg har opplevd siden da jeg ble kjent med både Zippy og de to på The Huntsmann, så har den ene parten vært helt uspiselig. Dårligere sosiale antenner skal man lete lenge etter. Destruerendes for egen stamme. Vedkommende har også fått inn dualer bare for og kjøpe PP, for så og fjerne de fra kontoen igjen. Han har også brutt avtaler som ble lagt tidlig i spillet. Ja, det er Zippy jeg snakker om.

Hell G er en av de som sitter på The Huntsmann. Dualen hans er av samme sinn. Hyggelig, pratsom og effektiv når det virkelig kreves.

Zippy og hans PP dualer er muligens effektive, men de på The Huntsmann er så mye mer når alt kommer til alt. Ikke bare er de gode spillere de også, men også når det kommer til motivasjon for medlemmer, kan stoles på og gir alt for hva de tror på. De fortjener ros for arbeidet de har gjort opp gjennom årene, og også på V13. True champions.

Michele Zagaria vs The Huntsman
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp