jeeeeeeright
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 109
Nå vil jeg ikke legge all "skyld" på små / raske verdener bare på det at folk bruker duals, men det er i mine øyne en av flere faktorer.
Det mest vesentlige er nok uansett at det bare blir færre og færre spillere på tribalwars.
Når vi startet v13 valgte vi innstillinger som skulle sørge for at det ble en verden hvor ferske spillere kunne overleve lettest mulig, i tillegg til at vi gjorde det vi kunne for å begrense virkningen av premade-stammer.
V13 har skatter som vinnerkriterie, og dermed vil det mest sannsynlig ta en stund før den blir avgjort. Dette kombinert med en relativt lav hastighet gjør at verdenen vil fortsette å vokse en stund fremover.
Både Grimlock og andre har mange gode poenger, men før dette blir bare 100% off-topic så vil jeg uansett si at den opprinnelige konklusjonen min fortsatt er gyldig;
Jeg tviler på at vi får se en v14 på en stund...
Det mest vesentlige er nok uansett at det bare blir færre og færre spillere på tribalwars.
Når vi startet v13 valgte vi innstillinger som skulle sørge for at det ble en verden hvor ferske spillere kunne overleve lettest mulig, i tillegg til at vi gjorde det vi kunne for å begrense virkningen av premade-stammer.
V13 har skatter som vinnerkriterie, og dermed vil det mest sannsynlig ta en stund før den blir avgjort. Dette kombinert med en relativt lav hastighet gjør at verdenen vil fortsette å vokse en stund fremover.
Både Grimlock og andre har mange gode poenger, men før dette blir bare 100% off-topic så vil jeg uansett si at den opprinnelige konklusjonen min fortsatt er gyldig;
Jeg tviler på at vi får se en v14 på en stund...