Mest respekterte spiller
1 - Sauelort - Har hørt mye godt om Kristin, og hun har levd opp til alt som har blitt fortalt gjennom v15.
2 - DONslask - En god spiller, som definitivt har en god sjanse til å vinne v15, med dFekt i ryggen.
Favoritt spiller
1 - Jato Link - Har hørt mye om Joakim også, og han har mye fornuftig å komme med. Synd han holder på å falle på ranglisten.
2 - Reisverket - Dette er en spiller med mange gode tanker og ideer, som jeg respekterer veldig. Hadde satt Reisverket som nr. 3 på "mest respekterte spiller", men der var det dessverre ikke plass...
Ukens beste PnP / forumposter
1 - Denne går til Fa Kua/ IpZn1o1z, gud vet hvilke poster han ikke har kommentert!
2
Mest "hatet" spiller
1
2
Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 - Larsland - Ligger forsåvidt på 21 plass, men uansett tror jeg denne spilleren har en lys framtid pga hans plassering og hvordan han har bidratt i krigen. Bare å fortsette sånn!
2 - Bohic - Naboen min som egentelig vil holde seg unna topp 20. Vel, tror ikke du kan gjøre så mye med saken, med mindere du lar noen adle deg
Mest respekterte stammen krigsmessig
1 - dFekt - Jeg vet. Skal ikke si at fienden er best, men det er jo sånn halvveis sant? De har gjort det godt i krigen hittil, men vi får håpe det ikke fortsetter sånn
2 - Teemo - De har noen gode spillere, og jeg tror at det eneste de trenger, er en godt planlagt aksjon
Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2
Favoritt stamme
1 - -UW- - Må jo velge sin egen stamme her da.
2 - Teemo - Og sin allierte stamme.
Mest mislikte stamme
1 - dFekt - Det sier seg selv? Krig
2
Beste leder
1 - OleO - En spiller som har lagt et utrolig godt arbeid inn i Teemo, og har gjort mye for vår side av krigen.
2 - HerrGranpa - Har fått et vledig godt inntrykk av spilleren, men siden jeg ikke er i Teemo, blir det vanskelig for meg å vite hvem som faktisk gjør mest...
Dårligste leder
1
2