V15 Prisutdelinger

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Da kan jeg avslutte med mitt beste argument mot det du mener; Han var dual med deg.
Godt argument!

Men det var heller ikke det jeg mente.
Jeg mente at hvem du mener som har den lyseste fremtiden er subjektivt.
Det er derfor det er en mening, og det er derfor dette er personlige lister.

Skal man kun benytte statistikk (som er den beste kilden for mest mulig korrekt objektiv vurdering av spillere), så vil det muligens ende opp annerledes. Men vil du se på vekstrangering, kan du gjøre det på TW-stats, det trenger man ikke disse prisutdelingene til.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Vimsen, det er en veldig god grunn til at jeg skrev Kim il Pos og ikke deg på lysest fremtid utenfor topp 20: Kim er i vinnerstammen på v15, det er ikke du. Så lenge du er i en stamme som ikke vil vinne verdenen har du ikke en spesielt "lys fremtid".

Dessuten er han bedre enn deg.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Vimsen, det er en veldig god grunn til at jeg skrev Kim il Pos og ikke deg på lysest fremtid utenfor topp 20: Kim er i vinnerstammen på v15, det er ikke du. Så lenge du er i en stamme som ikke vil vinne verdenen har du ikke en spesielt "lys fremtid".

Dessuten er han bedre enn deg.

da vimsen nå er på top 20, tar jeg meg selv friheten til å kommetere hvor grundig feil du tok :awesome:
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Vimsen, det er en veldig god grunn til at jeg skrev Kim il Pos og ikke deg på lysest fremtid utenfor topp 20: Kim er i vinnerstammen på v15, det er ikke du. Så lenge du er i en stamme som ikke vil vinne verdenen har du ikke en spesielt "lys fremtid".

Dessuten er han bedre enn deg.

Ja, selvfølgelig vet jeg at han er bedre enn meg, men jeg er iallefall aktiv da...
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1DonSlask
2Sauelort

Favoritt spiller
1 DonSlask
2 Corsix

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Mest "hatet" spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Mr.munster
2

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 dFekt
2

Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2

Favoritt stamme
1 dFekt
2

Mest mislikte stamme
1 Teemo
2

Beste leder
1 Corsix/DonSlask
2 Sau

Dårligste leder
1 Vulpes
2
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Vimsen, det er en veldig god grunn til at jeg skrev Kim il Pos og ikke deg på lysest fremtid utenfor topp 20: Kim er i vinnerstammen på v15, det er ikke du. Så lenge du er i en stamme som ikke vil vinne verdenen har du ikke en spesielt "lys fremtid".

Dessuten er han bedre enn deg.

FOR EN LYS FREMTID HAN FIKK! (clapping)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Mest respekterte spiller
1 DONslask: klart og tydelig den beste på v15 etter min mening. jeg bryr meg pent lite om at folk som gard osv spiller her, sålenge de ikke vinner krigen, mener jeg de ikke har fortjent respekten min på v15
2 Vimsen: hans vekst og farming er imponerende.

Favoritt spiller
1 Oliversen (Oliver/gamle)
2 Oliversen(Toringe/nye)

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Mest "hatet" spiller
1 Blackdh for å bli aktiv rett før toget mitt og få inn stack...
2 hater ingen.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Persverus
2 IpZn1o1z

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Dfekt
2 Mord - dem hadde nok sammhold til å gi meg dagens angriper hvertfall :)

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 -UW-
2 Teemo
Samme å si til begge to her: dere har mere byer, og mere tropper enn oss, men klarer rett og slett ikke bruke dem effektivt og taper dermed byer, ikke rart at deres beste spiller velger ã hoppe av da...

Favoritt stamme
1 Dfekt
2 Dfekt

Mest mislikte stamme
1 ingen her
2 som jeg missliker

Beste leder
1 Corsix
2 DONslask

Dårligste leder
1 Vulpes
2 Vulpes
3 Vulpes
4 Vulpes
5 nevnte jeg vulpes?
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare lurer. Når du sier 'deres beste spiller velger å hoppe av', mener du da Dr.Evil som har inn/gråadla siste måneden?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Mest respekterte spiller
1 - Sauelort - Har hørt mye godt om Kristin, og hun har levd opp til alt som har blitt fortalt gjennom v15.
2 - DONslask - En god spiller, som definitivt har en god sjanse til å vinne v15, med dFekt i ryggen.

Favoritt spiller
1 - Jato Link - Har hørt mye om Joakim også, og han har mye fornuftig å komme med. Synd han holder på å falle på ranglisten.
2 - Reisverket - Dette er en spiller med mange gode tanker og ideer, som jeg respekterer veldig. Hadde satt Reisverket som nr. 3 på "mest respekterte spiller", men der var det dessverre ikke plass...

Ukens beste PnP / forumposter
1 - Denne går til Fa Kua/ IpZn1o1z, gud vet hvilke poster han ikke har kommentert!
2

Mest "hatet" spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 - Larsland - Ligger forsåvidt på 21 plass, men uansett tror jeg denne spilleren har en lys framtid pga hans plassering og hvordan han har bidratt i krigen. Bare å fortsette sånn!
2 - Bohic - Naboen min som egentelig vil holde seg unna topp 20. Vel, tror ikke du kan gjøre så mye med saken, med mindere du lar noen adle deg :p

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 - dFekt - Jeg vet. Skal ikke si at fienden er best, men det er jo sånn halvveis sant? De har gjort det godt i krigen hittil, men vi får håpe det ikke fortsetter sånn :p
2 - Teemo - De har noen gode spillere, og jeg tror at det eneste de trenger, er en godt planlagt aksjon :)

Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2

Favoritt stamme
1 - -UW- - Må jo velge sin egen stamme her da.
2 - Teemo - Og sin allierte stamme.

Mest mislikte stamme
1 - dFekt - Det sier seg selv? Krig
2

Beste leder
1 - OleO - En spiller som har lagt et utrolig godt arbeid inn i Teemo, og har gjort mye for vår side av krigen.
2 - HerrGranpa - Har fått et vledig godt inntrykk av spilleren, men siden jeg ikke er i Teemo, blir det vanskelig for meg å vite hvem som faktisk gjør mest...

Dårligste leder
1
2
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hvis du mener at den beste spilleren i en stamme er den med flest poeng, bør du tenke deg litt om.

det mener jeg ikke, men jeg er ikke verdens beste på å formulere meg(sån det er nãr man ikke har snakket norsk i ... 3 år)
mente den som er best poengmessig, happy?
 

DeletedUser

Guest
det mener jeg ikke, men jeg er ikke verdens beste på å formulere meg(sån det er nãr man ikke har snakket norsk i ... 3 år)
mente den som er best poengmessig, happy?

Jepp, og det går helt fint :) Mente ikke å fornærme deg eller noe sånt, bare lurte på om du faktisk mente at den med flest poeng var best. Men nothing to worry about.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1. Runinter - De jeg kjenner til på denne kontoen, er Gard og Cleo. Fantastiske spillere begge to, som vil nå langt sammen med runinter.
2. Johan (andre spilleren på Tvutt) - Fantastisk sliter, og har også ferdighetene på plass. Glad for å være på lag med deg, Johan :)

Favoritt spiller
1 Jato Link - Masse skills på denne kontoen. Joakim har også noen fine gullkorn på forumet.
2 Runinter - Igjen, fantastiske spillere som også er hyggelige.

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Mest "hatet" spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 lillazyster
2 Bohic

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Teemo
2 dFekt

Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2

Favoritt stamme
1 Teemo
2 Teemo

Mest mislikte stamme
1
2

Beste leder
1 Bacardi Razz
2

Dårligste leder
1
2
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Mest respekterte spiller
1 - Sauelort - Har hørt mye godt om Kristin, og hun har levd opp til alt som har blitt fortalt gjennom v15.
2 - DONslask - En god spiller, som definitivt har en god sjanse til å vinne v15, med dFekt i ryggen.

Mente du deFfekt?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Things have changed

Mest respekterte spiller
1 DONslask som til nå har vokst klart fortest og angrepet andre mest. Men nu er det andre bullar!
2 Vimsen. Ivrig og dedikert v15-spiller. Hvor gode er dere i faktisk krig?

Favoritt spiller
1 Jørn og Kristin. De to andre på Sir Jato von Sauelort, altså. Utrolig dyktige og aktive!
2 Deadpool er fortsatt heftig kul.

Ukens beste PnP / forumposter
Ingen! Folk må krangle mer på forumet. Vi hadde nesten en flott tråd på gang med den corsix laget, men så ble det ingenting av diskusjonene. Synd, synes jeg!

Mest "hatet" spiller
1 tkdark2 fortsetter med sine ubetydelige sprell, nå i en mindre stamme.
2 Bob Kaare, som jeg ikke vet hvem er IG, men han griner på forumet uten å tørre å vise hvem han er IG, noe jeg synes er feigt og dustete.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Seventh Day Slumber
2 Bohic

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 dFekt
2 UW, nå 43% av Teemo + Seyda

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 57% av Teemo - Seyda
2 Resten av verden

Men kanskje vil den trenden snu nå som Teemo og UW har fått en ny start?

Favoritt stamme
1 Twice
2 Twice see what I did there?

Beste leder
Hvem som helst, så lenge de er aktive og jobber for stammens beste.

Dårligste leder
1 Runinter
2 Bacardi Razz
Da jeg var i Teemo gjorde ingen av de såkalte "lederne" en dritt.
 
Topp