V15 Prisutdelinger

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Dårligste leder
1 Runinter
2 Bacardi Razz
Da jeg var i Teemo gjorde ingen av de såkalte "lederne" en dritt.


Som du sa; Things have changed

Tror du ville blitt imponert over Teemo sin innsats (både ledelse og medlemmer) dersom du hadde blitt med nå. Synes denne gruppen har forbedret seg noe grusomt (happy)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kanskje... derfor skrev jeg også "men kanskje vil den trenden snu nå som Teemo og UW har fått en ny start?". Hvordan ser krigsstatistikken ut nå, da?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Mest respekterte spiller
1 DONslask. Denne karen her klarte NESTEN å holde seg foran når sauen og Jato merget, noe som er en prestasjon i seg selv :) beste spilleren på v15 oog dermed går denne til han!
2 Dr.Evil. min frontkamerat i sør, jeg speider, sender nukes, men han sender nukes og nuker alle troppene bort så jeg må vente 48 timer på å nuke neste by... arhgggg!

Favoritt spiller
1 Dr.Evil. tja, det at han adler by etter by av RV(som ofc fortsetter innadlingen sin), er en god prestasjon
2 Preference. Han er liker å sende fakes om natten! Han er en god off og deff spiller, og hyggelig å prate med på pm, ellers har han forandret mitt intrykk av teemo standards(som før var relativt lav) till et nytt nivå.

Ukens beste PnP / forumposter
Blankt.

Mest "hatet" spiller
1 hate is such
2 a strong word

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Fade, nå som han kan adle oliver
2 Velger å stemme på min(veldig innaktive) dual(og dermed meg selv) , han kan hvis han vil, men han har ikke logget på den siste uka såvidt jeg vet :D

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 defekt
2 Twol

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Teemo. although, de siste dagene gjorde dere ett comeback, det må dere ha respekt for, men fortsatt taper dere mer enn dere vinner
2 UW les over


Favoritt stamme
1 Dfekt
2 Twice

Beste leder
1DONslask
1 Corsix

Dårligste leder
1 Bacardi Razz
2 Vulpes. han her gjorde ett så dålig intrykk på meg at jeg fortsatt skriver han opp her
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Mest respekterte spiller
1. Sander.Hag.. - Må si at jeg føler et sug til å vise min respekt i overfor denne karen. Han har gjort det bra på v15, men kommer mest sannsynlig til å bli adlet ned etterhvert, ettersom han er på dFekt-siden. Synd.
2. Dr.Evil - Spilleren som alle undervurderer, hvertfall som jeg selv hører fra han... Må innrømme at jeg også kan ha kommet i sonen hvor jeg har undervurdert denne spillereren. Denne karen skal ha respekt for å ha gjort det så fryktelig bra på v15 mot fronten til Teemo.

Favoritt spiller
1. Sir Jato von Sauelort - Spillerene på denne kontoen er ekstremt hyggelige. Trives veldig med å endelig ha de i stammen :) Har også holdt en viss kontakt noen av disse spillerene (mest Kristin) gjennom v15, og de holder alltid en hyggelig tone.
2. Bohic - En spiller som jeg har stor respekt for. Han ligger på topp 20 på både v14, v15 pg v16. Det er en presentasjon i seg selv å kunne holde seg så høyt.

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Mest "hatet" spiller
1. DONslask - Heldigvis står "hatet" i anførselstegn, ellers ville jeg ikke satt opp noen her. Men DONslask er definitivt den spilleren som har gjort mest for dFekt, noe vi i Teemo ikke liker. Går noen rykter om at han har gitt opp også. Dette stemmer godt med hvor lett vi tar byene hans.
2.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Bacardi Razz - Nå er det jo blitt topp 25, og ikke 20, men uabsett vil jeg nevne at Bacardi har størst sjanse til å nå topp 25 som ligger under.
2. Seyda - Med en ny dual på kontoen er denne kontoen på vei opp, noe man merker. Seyda er en spiller vi kommer til å se på topp 25 om noen snaue uker :D

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. Teemo - Hva er det å si? Etter forrige aksjon tror jeg det er klart for alle hvilken stamme som imponerer mest krigsmessig.
2

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. dFekt - Stammen som sakte råtner, mens spillere hopper ut og lager sine egne utbryterstammer. De brøt vel sammen etter vår aksjon mot dFekt, der DONslask etterhvert ga opp. Dette førte en dominoeffekt, altså sluttet flere av dFekt sine nøkkelspillere. Nå er dFekt mørbanket, og moralen er på bånn. Skal mye til for å kjøre denne stammen tilbake på 1. plass.
2

Favoritt stamme
1. Teemo - Trenger ikke å brgrunne dette.
2

Mest mislikte stamme
1
2

Beste leder
1. Reisverket - Helt klart den beste lederen på v15. Han imponerer med sitt pågangsmot for å drive stammen videre, og sprer motivasjon hvor enn han går. Denne spillerer var noe Teemo trengte for å komme seg opp igjen!
2

Dårligste leder
1. Corsix - Forlot stammen sin i stikken.
2. DONslask - Samme som over.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
Sir Jato von Sauelort
lillazyster
Skulle inte vilja ha dessa som motståndare!

Mest "hatet" spiller
DONslask
Dr.Evil
Väldigt överskattade spelare

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
John Doe
John Doe
Ingen

Mest respekterte stammen krigsmessig
Teemo
Ninky Nonken
Teemo för vad det är, NN för vad det har varit

Minst respekterte stammen krigsmessig
~TWoL~
Ninky Nonken
För vad de är

Favoritt stamme
Teemo
-UW-
Teemo för vad det är, -UW- för vad det har varit

Beste leder
Kileren10
Reisverket
Alltid optimistiska, pådrivande, framåtsyftande

Dårligste leder
DONslask
sander.hag..
Ger upp för lätt vid minsta motgång
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Prisutdeling :D

Mest respekterte spiller
1. Sir Jato von Sauelort
Vet at spillerene på denne kontoen har mad skillz, derfor respekterer jeg de.
2. Reisverket
RV er en ekstremt egnet spiller både når det kommer til slagmarken og planleggingsbordet. Han gjør også en veldig god jobb som leder i Teemo.

Favoritt spiller
1. Trevor Philips
To hyggelige karer på denne kontoen. Alltid positive og glade i skypechatten. Sånt liker vi! For å være ærlig er jeg faktisk redd for at disse skal ta meg igjen på rangeringen *scared*
2. Seventh Day Slumber
Grei spiller dette, som har gjort en god presentasjon her på v15. Han startet ganske sent i forhold til oss andre, men ligger likevel veldig godt an på verdensbasis. God og erfaren spiller!

Ukens beste PnP / forumposter
1.
2.


Mest "hatet" spiller
1. Habboagenten
Tja, egentelig bare fordi han fortsatt vokser, og har masse deff som det kommer til å ta lang tid å rydde opp i.
2. Er ikke noen fler av fienden som ligger over meg :)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Bacardi Razz
2. Seyda

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. Teemo
Som alle bør ha fått med seg leder Teemo verden med god margin. Noen vil kanskje si det ikke er fortjent, men det krever helt klart noe for å ha kommet seg opp hit!
2. dFekt
Altså gamle dFekt, da ikke DONslask og Corsix hadde sluttet. Da gjorde de det bra!

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. Ninky
Nye dFekt har helt klart gjort det dårlig. Det at alle bare forsvant når de møtte litt motgang gjør at de havner øvert her.

Favoritt stamme
1. Teemo!
2. -UW-
R.I.P

Mest mislikte stamme
1. Ninky
Holder ikke ut motstanden og gir opp. Er ikke noe moro å spille TW da :(

Beste leder
1. Reisverket
En leder med gode egenskaper. Men det har jeg allerede forklart ;)
2. Tkdark2
Flott at du prøver å gi Teemo noe motstand. Du gjør noe som dFekt ikke var i stand til :p

Dårligste leder
1. Corsix
Ga opp når dFekt møtte motgang.
2. DONslask
Jeg hadde tidligere respekt for han. Når han ga opp, fikk det meg til å se på han på en annen måte.
 

DeletedUser

Guest
Favoritt spiller
2. Seventh Day Slumber
Grei spiller dette, som har gjort en god presentasjon her på v15. Han startet ganske sent i forhold til oss andre, men ligger likevel veldig godt an på verdensbasis. God og erfaren spiller!

Det er feil. Han startet samtidig som oss andre, men av en eller annen ukjent grunn restartet han (wasntme)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Da mente jeg vel at han fikk en senere ordentelig start enn oss andre, men likevel gjør det veldig bra ;)
 

badaz3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Mest respekterte spiller
1 Kileren10
2 Deadpool

Favoritt spiller
1 Kileren10
2 uploaded

Mest "hatet" spiller
1 DONslask
2 Sader.hag..

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Rocklee
2 DistrioN

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Dope
2 ninjaz
Minst respekterte stammen krigsmessig
1 ~TWoL~
2

Favoritt stamme
1 Teemo

Mest mislikte stamme
1
2

Beste leder
1 Kileren10
2Reisverket

Dårligste leder
1 Murder
2 Gomsen2.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Mest respekterte spiller
1. JvS - Joakim, Jørn og Kristin er alle sykt dyktige spillere. Leder med nesten en mill. Say no more.
2. Kileren 10, Reisverket og Seventh Day Slumber - For å alltid kline til. Dette gjenspeiles i OD. Herlig!

Favoritt spiller
1. Henrik på Trevor - Fordi du er et beast av en spiller, og alltid er positiv! Lykkelig for å ha deg på kontoen.
2. Magnus på Kileren10 & Stephan og OleO på RV - For at dere alltid bidrar gjennom hard jobbing i ledelsen av stammen.

Ukens beste PnP / forumposter
1. Joakim på JvS - Enkelt! For tidenes beste bilde på faktabørsen. Lo så jeg grein :D
2. Reisverket - Holder seg til fakta.

Mest "hatet" spiller
1. Tkdark2 - Jeg hater ingen, men gir deg ris for å sette seg selv på en pidestall, og at du virker som en seig jæ*el :D
2. Chevy - For å være uærlig

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Syeda - Fordi om de finner motivasjon, har de MER enn nok skills til å ta store byks på rankingen.
2. Bacardi Razz - En spiller som enkelt ville vært med i toppen om aktiviteten hadde vært der. Om han vil, trenger ikke Roger legge inn mye krefter for å ta byks på rankingen. Skills? Oh yes!

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. Teemo - Fordi de er best, og har knust all motstand
2. Ninjaz - Fordi de fighter, og kudos til Bassnatan

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. Dfekt - For å klappe sammen som et korthus
2. Arica - For å klappe sammen enda raskere

Favoritt stamme
1. Teemo <3 - Herlig stamme med masse kvalitet
2. Nijaz - Med et annet utgangspunkt kunne dere kommet langt

Mest mislikte stamme
1. Arica - For elendig diplomati i forkant av stiftelsen av Arica
2. Resten - For ikke å yte hardere motstand, på den andre siden skjønner jeg dere godt. Slaget er nok tapt.

Beste leder
1. Reiverket - For at dere alltid står på.
2. Kileren10 - For at du er tidenes JA menneske :D

Dårligste leder
1. Tkdark2 - For at du setter deg selv høyere enn dine stammefrender.
2. Meg selv - For at jeg ikke bidrar nok i ledelsen.
 

DeletedUser

Guest
Hmm... interessant :)
Jeg har aldri forsøkt å sette meg selv høyere enn mine egne stammefrender. Tvert imot forsøker jeg heller å virke hyggelig og oppmuntre medlemmene til å gjøre det bedre, noe som de selv har ment at har fungert så langt. I tillegg vil jeg nå si at jeg ikke setter meg selv høyere enn det medlemmene i alliansen selv setter meg, og jeg forsøker jo å gjøre alle våre medlemmer så gode som mulig ved å sette opp gode konto oppsett, lære dem opp i bruk av scripts og hurtigtaster, og til og med gir bort noe pp her og der til de mest trengende, slik at de kan ta i bruk kunnskapen de får.

Vil forresten gjerne ha noen gode eksempler på situasjoner hvor jeg har satt meg selv høyere enn stammefrendene, hvis mulig. Så kan jeg ta det i ettertanke senere ^^

Når det gjelder at du setter opp "Resten" under mest mislikte stamme, så tar jeg det faktisk som en fornærmelse. Vi i ~TWoL~ har faktisk jobbet hardt og effektivt for å ytre en sterk motstand sammen med våre allierte, som har vist gode resultater siden nyttår. Stammen vår har vokst mye, både i poeng, byer og ikke minst OD. Samtidig har samtlige i Teemo med front mot våre medlemmer vokst en del i OD, bl.a. Kileren10 og Hoffa1, som jeg har sett en god del nukerapporter på de siste par ukene. Så kom ikke her og påstå at vi ikke gjør motstand, for vi nuker og adler Teemo. Og for å backe opp dette legger jeg til litt info under:

Side 1:
Stammer: ~TWoL~
Side 2:
Stammer: Teemo

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 3
Forskjell: 1

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 16,871
Side 2: 19,975
Forskjell: 3,104

chart


Side 1:
Stammer: GC
Side 2:
Stammer: Teemo

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 4
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 38,751
Side 2: 29,066
Forskjell: 9,685

chart


I vedlagt lenke kan man se historien til Teemo, som viser en klar økning i ODD pr. dag siden nyttår, mens økningen i ODA gradvis synker. Dette er også fullt mulig å se på selve grafene for ODA og ODD-veksten til Teemo på twstats, hvor ODA-grafens økning har blitt dårlige de siste dagene, og ODD-grafen har nærmest skutt til værs den siste uka.
http://no.twstats.com/no15/index.php?page=tribe&id=55&mode=history

Og nå tenker jeg at jeg skal legge til min egen liste :)

Mest respekterte spiller
1 Avanir - Jobber som bare det og forsøker å holde aktiviteten gående og oppmuntre de andre medlemmene, og tar sin del av arbeidet i ledelsen, både innad i stammen og i alliansen!
2 Reisverket (originale) - Hyggelig å prate med, og er helt klart en god spiller :)

Favoritt spiller
1 Pauli - Adler som bare juling og er en utrolig hyggelig spiller ^^
2 Avanir - Samme grunn som ovenfor :)

Ukens beste PnP / forumposter
1 Nei, si det? Er usikker på disse to jeg, så hopper over dem :p
2

Mest "hatet" spiller
1 Kileren10 - For at du adla deg helt inntil clusteret mitt og har begynt å stacke >_<
2 Legohunter - for at han heller valgte en passiv rolle framfor å kjempe for sin stamme, AriCa.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Pauli - Vokser jo som bare juling o_o
2 Meg selv - jeg er optimist :mehe:

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Teemo - Dere har helt klart gjort det bra fram til nå, og det skal bli gøy å se om vi klarer å snu fronten mot dere :)
2 ~TWoL~ - Vi har vært passive i 2013, men etter nyttår har medlemmene i stammen gjort en super innsats synes jeg, og fortjener dermed skryt for innsatsen deres! (Dette gjelder også GC som helt klart har kommet seg etter tapene i høst/jul)

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Ninky - Selv om stammen nå er borte, synes jeg den gjorde seg fortjent til denne plassen.
2-BHH- 16 medlemmer og 36 byer, men bare litt over 20K beseirede motstandere? Synes det er litt dårlig :/

Favoritt stamme
1 ~TWoL~ - Sier jo seg selv :)
2 GC - Mange hyggelige og aktive spillere der, og stammen har skjerpet seg kraftig ^^

Mest mislikte stamme
1 Teemo - Dere klumper sammen de største spillerne deres i front rundt meg -_-
2

Beste leder
1 Avanir - Slik som du står på, og med det potensialet du har vist, har jeg ingen tvil om at du er blant de beste lederne man kan ha ^^
2 Pauli - Som gruppeleder har du hvertfall vist utrolig gode egenskaper, og er helt klart på toppen sammen med Avanir ^^

Dårligste leder
1 Gomsen2 - Stor tabbe det med kv-en, som endte med at stammen ble oppløst. Jobbet heller ikke for å rette opp situasjonen i etterkant, slik at resten av alliansen ble nødt til å ta hånd om medlemmene fra stammen.
2 Dunno :S
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
For å kommentere dette med ODA'en til Teemo, har nok det sammenheng med når vi kjører aksjonene våre. Vi har ikke startet en eneste aksjon hittil i løpet av 2014. Man kan helt tydelig se ODA'en til Teemo stige hver gang vi kjører en aksjon, og det har vi dessverre ikke gjort enda. Men, det kommer! :D
 

DeletedUser

Guest
For å kommentere dette med ODA'en til Teemo, har nok det sammenheng med når vi kjører aksjonene våre. Vi har ikke startet en eneste aksjon hittil i løpet av 2014. Man kan helt tydelig se ODA'en til Teemo stige hver gang vi kjører en aksjon, og det har vi dessverre ikke gjort enda. Men, det kommer! :D

Joda, så snart dere har fått RV på plass ved fronten min så :p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det har ingenting med din front å gjøre. Alle spillerbyer skal adles, og vi har for lengst sluttet å bry oss om når vi adler hvem.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Vil forresten gjerne ha noen gode eksempler på situasjoner hvor jeg har satt meg selv høyere enn stammefrendene, hvis mulig. Så kan jeg ta det i ettertanke senere ^^

Neh, bare at i de fleste postene dine er det mange "jeg" ord, stort sett ettfulgt av litt skryt :D
Som stammeleder synes jeg du heller burde brukt mer "vi". Men på denne posten her har du jo vært flink :D

Når det gjelder at du setter opp "Resten" under mest mislikte stamme, så tar jeg det faktisk som en fornærmelse.

Du trenger ikke ta det som noen fornærmelse. Reisen for Teemo etter aksjonen mot Dfekt har vært veldig enkel, og vi har ikke møtt på mye motstand så langt. Se heller på det som en utfordring :D. Vi håper på en spennende avslutning på V15 med mye god krigføring fra begge sider.

Bra liste, btw.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte stammen krigsmessig
1. Teemo - Fordi de er best, og har knust all motstand
2. Ninjaz - Fordi de fighter, og kudos til Bassnatan


Favoritt stamme
1. Teemo <3 - Herlig stamme med masse kvalitet
2. Nijaz - Med et annet utgangspunkt kunne dere kommet langt


Koselig at Nijaz og bassnatan blir nevnt i en prisutdeling (love)
 

DeletedUser

Guest
Takk for skryt, tipper den er til meg når dere nevner Ninjaz. Tenk all ODDen de har fått pga meg. Hadde ikke fått den uten meg :p

Nå må ikke du bli stor på deg selv her :p du har bare dobbelt så mye odd som meg. og jeg har enda ikke mistet en by jeg har prøvd og forsvar, og du har mistet 93 byer. jeg måtte desverre gi bort noen byer helt i nord siden jawel ble adlet og det ble for langt og sende støtte :/
og du kjører clean def! og i tillegg har du null i ODA etter at du kom inn i ninjaz!
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nå må ikke du bli stor på deg selv her :p du har bare dobbelt så mye odd som meg. og jeg har enda ikke mistet en by jeg har prøvd og forsvar, og du har mistet 93 byer. jeg måtte desverre gi bort noen byer helt i nord siden jawel ble adlet og det ble for langt og sende støtte :/
og du kjører clean def! og i tillegg har du null i ODA etter at du kom inn i ninjaz!


Så har jeg de siste ukene bare brukt nukes og lest meldingene dine da. Mtp forskjellen på aktivitetsforskjellen mellom oss så burde du ha eid Teemo. Btw kan du stacke den største byen min slik Teemo tar den sist. Skal nemlig til casual og vil ha stor by der.
 
Topp